Camping Minicamping Boogaard

Nederland, Zeeland, Zoutelande

9.7Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

209 reviews over Camping Minicamping Boogaard

• 2019
    10Annemarieke Zwijnenburg19-12-2019

Sssstttttt......niet doorvertellen.... Dit is gewoon een fantastische plek met super lieve mensen, prachtig sanitair en 's ochtends heerlijke verse broodjes! Sssssttttt.......niet doorvertellen.....

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Anneke Buter19-12-2019

Fantastische vakantie gehad.

We hebben een fantastische vakantie gehad op mini camping Boogaard. Prachtige grote plekken , schoon sanitair, je kan zelfs kiezen voor privé sanitair. Heerlijk dicht bij zee en bij Zoutelande. S’morgens komt de bakker op de camping met verse broodjes.Geweldig vriendelijke eigenaren ,Simone en Adrie, die altijd voor je klaar staan. Kortom geweldig en zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Harold14-12-2019

Plekje die je eigenlijk niet wilt delen

Het was weer heerlijk. Eigenlijk wil ik dit pareltje niet delen....Lekkere ruime plaatsen, schoon sanitair, als je zin hebt kun je meedoen met workshops en activiteiten, bakker elke ochtend, visboer, verse eitjes en heerlijk bij diverse wandelpaden. Niet tevergeten....de geweldige eigenaars....

Gereisd met partner in september 2019

• 10Els Boon09-12-2019

Top camping waar over alles goed is nagedacht!

Je voelt je er direct thuis: een gastvrije ontvangst door Simone en Adrie. Alles is uitstekend geregeld. Niet alleen de bakker komt voorbij op de camping, maar in hoogseizoen ook ijscoboer en visboer. Als je wilt kun je met andere campinggasten aan leuke activiteiten deelnemen. De camping ligt op loopafstand van de zee, wat wil je nog meer!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9W05-12-2019

Prettig rustig. Heerlijke, gezellige sfeer.

Fijne, attente gastvrouw. Mooie, schone camping. Zeer kind- en senioren vriendelijke.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Arienne05-12-2019

Geweldige caming, van alle gemakken voorzien.

Jong of oud zal het hier erg naar hun zin hebben. Mooie faciliteiten en gezellige activiteiten. Echt geweldig!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Jacqueline04-12-2019

Heerlijk ontspannen sfeer, Echt een vakantiegevoel

Iedere keer is het weer een heerlijke vakantie bij Simone en Adrie. Wij boeken meestal de chalet. Ruime plek. De camping zelf is heerlijk rustig. Er worden leuke activiteiten georganiseerd zoals een voetbaltoernooi (voor de kinderen) en een bbq. Alles in een heerlijk ontspannen sfeer. De camping ligt dicht bij het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam. Gremmen04-12-2019

Fantastisch verblijf, voelt echt als thuiskomen.

Wat een verademing om hier 3 weken te mogen verblijven tijdens onze zomervakantie eind juli begin augustus. Super schoon chalet. Mega vriendelijke eigenaren. Bakkertje dagelijks, ijsboerke en ruim voldoende activiteiten. Vergeet ook de bbq niet, super geregeld. Dit kom je bijna niet meer tegen. Zo’n persoonlijke, liefdevolle benadering en afhandeling van je eventuele vragen. Ga zo door lieve Adri en Simone. Hopelijk tot volgend jaar. Iets wat wij nog nooit hebben gedaan. Terugkeren naar dezelfde plaats. Dat zegt toch iets.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Fam. Vink02-12-2019

Fantastisch!

Wij zijn dit jaar voor de 8ste keer op Minicamping Boogaard geweest. Ieder jaar komen we hier terug. Meestal in de grote vakantie, maar lukt dat niet dan komen we zeker ieder jaar een weekendje kamperen. Waarom? Simone en Adrie zijn fantastische mensen, hun camping is heel klein en gezellig, maar daardoor super gemoedelijk. Het sanitair is ontzettend schoon (wat erg fijn is met een invalide kind). Ze doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken, organiseren gezellige bbq avonden, workshops, pannenkoekenfeesten en leuke knutsel programma's voor de kinderen. Inmiddels zijn onze kinderen al wat ouder, maar ieder jaar laten we ze de keuze: Italië, Spanje, Frankrijk of naar Adrie & Simone en telkens roepen ze: naar Adrie & Simone in Zoutelande. Je raadt dus al waar we deze zomer weer naartoe gaan ;)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Frans Dircks21-11-2019

Geweldige camping

Wij vinden het een geweldige camping, we komen er al jaren. Het voelt als thuiskomen zo fijn, je wordt op je wenken bediend. Mooi sanitair en super vriendelijke mensen Simone en Adrie. Hoe druk ze het ook hebben altijd voor een vriendelijk woord. In het seizoen komt de bakker en de visboer op de camping. Ga zo door.

Gereisd met partner in oktober 2019

Camping Minicamping Boogaard info