WebsiteLink naar website
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

177 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Familie Devos,
4-11-2018

Prachtige nette camping. Heel mooie plaatsen. Heel net privésanitair. Heel vriendelijk onthaal van de gastvrouw. Leuk om iedere dag een nieuwe tip te krijgen wat er te bezoeken is in de omgeving. Top WiFi verbinding.

fantastisch

janette Stad en Stefan Degen,
31-10-2018

We zijn de hele maand September op de camping geweest en het was er zoals altijd ontzettend fijn.

We hadden geluk met het weer .Het is er altijd gezellig.Bij aankomst wordt je meteen hartelijk ontvangen door Simone.Het is altijd net een grote Familie.

Je kunt altijd bij Simone en Adrie terecht en ze behandelen iedereen even vriendelijk en aardig.We zijn er al een aantal keer geweest en gaan er zeker nog vaker heen.

Simone en Adrie,jullie camping is gewoon Top!

Gereisd met partner in september 2018

Fijne camping

R en S Hooft,
28-10-2018

Wij komen al jaren trouw elke herfstvakantie naar minicamping Boogaard. Elk jaar weer worden wij enthousiast ontvangen door eigenaren Simone en Adrie.

Een leuke camping, met grote plaatsen en vooral schoon sanitair. Er is mogelijkheid tot gebruik van privé sanitair voor wie dat fijner vindt. De camping bevindt zich op loopafstand van het strand en vanaf daar een klein halfuur wandelen naar Zoutelande. Het centrum is ook snel en makkelijk te bereiken op de fiets. Daarnaast is de ligging van de camping ideaal. Je bent snel in Vlissingen, Middelburg en Domburg. Leuke plaatjes om te bezoeken.

Nog een pluspunt is dat er elke ochtend een bakker naar de camping komt waar verse broodjes gekocht kunnen worden.

Wij raden deze camping dan ook zeker aan!

Direct boeken

Fantastisch. Een aanrader .

Fam. Engelen Roermond,
24-10-2018

Erg mooi, zeer schoon, mooie plaatsen. Service een 10.

Kleinschalig, maar profesioneel, erg persoonlijk en vriendelijk. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2018

Grandioos, (sst, anders wordt het te druk)

Maarten Romers,
17-10-2018

Een heerlijke camping op een mooie lokatie, net buiten de drukte van Zoutelande.

Het is er heerlijk stil.

1,5 km lopen naar het strand

Mooie plaatsen voor de caravan, ruime plaatsen en alles toch lekker dicht bij.

Wij hadden het genot van prive sanitair, prachtig en wat een luxe

De bakker komt iedere morgen langs met heel veel keuzes aan brood en een Nederlandse krant!

En dan komt op maandag ook de visboer langs met heerlijke vis.

Simone en Adri zijn super gastvrij en wat hebben ze een mooie lokatie voor de camping, prachtig.

Wij kunnen niets verzinnen voor verbetering.

Gereisd met partner in oktober 2018

Het was weer fantastisch, op deze camping.

Fam. Peeters,
13-10-2018

Mooie ruime campeerplaatsen met alle voorzieningen bij de hand, lekker gemakkelijk. Prachtige sanitaire voorzieningen zowel algemeen als privé en mooi verzorgt (schoon), en onderhouden. Strand en winkel op loop afstand. Komen zeker terug.

Fantastisch!!!!!

HR,
2-9-2018

We zijn net terug van 12 dagen kamperen op minicamping Boogaard.

Wat een leuke ontvangst door Adrie, gelijk een leuke rondleiding over de camping. We voelden ons zéér welkom. Grote plaatsen voor de caravan, heel schoon en net sanitair en vlakbij het strand.

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige camping!!!

Lizette Bergsma,
30-8-2018

Geweldige vakantie gehad. Adrie en Simone zijn super gastvrij. Een warm welkom!!! De toiletfaciliteiten zijn echt netjes.

Echt een aanrader voor wie van rust en gezelligheid houdt. Op korte afstand van de zee.

Gereisd met partner in augustus 2018

Genieten op een Top camping!

fam koolen,
31-7-2018

al jaren op grote campings gestaan, en dit jaar voor het eerst op deze camping. wat hebben we genoten! we hebben de kinderen maar amper gezien, die vermaakten zich prima met hun campingvriendjes en vriendinnetjes . Op de trampoline, in het kippen/geitenhok, of op de skelters etc.

Je voelt je meteen thuis. Simone en Adrie zijn echt toppers!

Wij hadden(nieuw) prive sanitair bijgeboekt. Dat was superfijn en ideaal met 3 kids. Geen geleur met je toilettas etc over de camping.

Ligging van de camping is ideaal, je bent binnen 5 min. op de fiets bij het strand, 10 minuten fietsen naar het centrum van zoutelande

Emte supermarkt is ook maar 5 minuten rijden met de auto

Ook organiseren ze vanalles. Zo was er in de week dat wij er waren , een avondje handlettering, op woensdagochtend een voetbaltoernooi voor de kids en op donderdagavond tegen betaling, een heerlijke BBQ voor alle campinggasten. Dat was erg gezellig.

Wij komen zeker een x terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor regelmatig terugkomen

Henk Haveman,
28-7-2018

Hoe mooi en fantastisch de camping is. en een heel gezellige camping.

SUPER schoon!! Een terugkom adres!!!! Ik kom zeker weer terug.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.