WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Voor regelmatig terugkomen

Henk Haveman,
28-7-2018

Hoe mooi en fantastisch de camping is. en een heel gezellige camping.

SUPER schoon!! Een terugkom adres!!!! Ik kom zeker weer terug.

Gereisd alleenreizend in juni 2018

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt!

Arno van Hooijdonk
30-3-2015

Met de caravan voor het eerst minicamping Boogaard bezocht in het vroege voorseizoen.

Gastvrije en vriendelijke ontvangst. Gedurende het verblijf zijn de eigenaren constant in de weer om alles naar wens te laten verlopen voor de gasten. Tevens toetsen ze bij de gasten of alles naar wens is.

De faciliteiten zoals aangegeven op de website van de camping worden ook werkelijk geboden. De eigenaren hebben echt geïnvesteerd voor de gasten. Het sanitair is modern en wordt goed schoon gehouden.

Er worden lokale producten verkocht zoals eieren, aardappelen en uien. Tevens kan er brood besteld worden wat dagelijks op de camping afgehaald kan worden.

De eigenaren zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Een echte aanrader!

Gereisd alleenreizend in maart 2015

Perfecte service en ontzettend gezellig!

Fam Groteclaes
11-10-2013

Bij Mini camping Zoutelande voel je je echt als gast behandeld. Super aardige camping eigenaren Simone en Adrie.

Het sanitair is perfect schoon,mooie plekken met vlonders voor de caravans.

Fijne fietsen te huur, voor de kinderen leuke speelgelegenheden en tevens rust op de camping.

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.