WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

4 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Vakantiehuis

Âddy en Marijke met ouders
30-5-2015

Wij komen net terug van een weekje vakantie in het vakantiehuis het was in één woord geweldig we hebben genoten prachtig huisje super schoon mooie ligging

we waren met onze ouders die hebben ontzettend genoten heel hartelijk dank voor de gastvrije ontvangst Adrie en Simone

we hopen zeker nog een keer terug te komen ,

Gereisd anders in mei 2015

Schitterende camping, top eigenaren!

Ingrid
30-9-2014

Schitterende, rustige camping, nette , schone camping met hele fijne , enthousiaste en behulpzame eigenaren!

Elke ochtend verse broodje, croissants te verkrijgen van de bakker die langskomt, heerlijk!

Gereisd anders in september 2014

Geweldige camping!!

Familie Smits
12-8-2014

Geweldige goed verzorgde camping voor jong en oud. Heeft alles wat je kan wensen voor een geslaagde vakantie. In alle eenvoud helemaal top! De gastvrijheid, inzet en persoonlijke benadering geven het gevoel, steeds opnieuw thuis te komen.

Vlakbij strand en gezellige dorpjes, rustige omgeving.

Gereisd anders in januari 2014

Fantastische camping

Henk
5-9-2013

Deze camping is echt een aanrader. Simone en Adie hebben een schitterrende camping en zijn zeer behulpzaam. Prachtig ruime plaatsen en ondanks onze ruim (35 jaar) campingervaring zoiets zelden eerder gezien.

Perfect. Daarnaast elke dag de bakker op de camping met lekker vers brood.

Wij komen hier zeker terug.

Gereisd anders in augustus 2013

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.