WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

18 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Gewoon heeeel erg graag weer terugkomen

Angelique Klein-Bastiaan,
13-12-2018

zeer gastvrij..alles mooi schoon bij was en afwasgelegenheid er wordt een hoop georganiseerd.ze zijn zeer begaan met iedereen die komt camperen ze zijn open en heel gezellig .1 en al rust daar vooral savonds..en centrum Zoutelande vanaf de camping ongeveer 10 min fietsen.en mooie wanddlroutes en vlak bij zee..mooie kampeer velden afijn iedereen kan ik aanraden om daar tevertoeven.😁je komt er echt tot rust.en het lijkt net een familiecamping want de vele vaste gasten die er al heel vaak zijn geweest hebben een ontzettend goede band met de eigenaars en delen ook graag met nieuwe campinggasten mee en je leert elkaar echt leuk kennen ook met al die activiteiten die op de camping gehouden worden.en heel belangrijk..iedereen staat voor elkaar klaar en alles gaat gewoon in goede en thuisvoelende harmonie.dat maakt deze mniicamping Boogaard zo bijzonder en echt relaxed vakantiegevoel krijg je daar te ervaren..dus echt de moeite waard..

Gereisd met vrienden in september 2018

Geweldige minicamping!

Karen,
29-11-2017

Voor de 4e keer terug geweest in Zoutelande op minicamping Boogaard. We hebben t wéér heerlijk gehad. Mooi, schoon sanitair, mooie, grote kampeerplekken, de camping ligt op loopafstand van het strand en het dorp, leuke campingeigenaren en een gezellige gezamenlijke ruimte. Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

megasuperfantastisch

karin doppenberg,
9-9-2017

ik vond het echt bijna te mooi om waar te zijn: het telefonisch contact was al zo vriendelijk, de ontvangst zo persoonlijk en hartelijk, niks was te gek en niks was te veel, ALS er al iets was werd dat binnen de kortste keren verholpen, en.... nauwelijks regels, nergens bordjes "verboden te..."of iets van die strekking en toch alles netjes , schoon en overzichtelijk. De omgang met onze groepsgenoten die een verstandelijke beperking hebben was zo vriendelijk en geduldig dat we met zijn allen een fantastische week hebben gehad. Ook overleg over activiteiten en extra's ( ijscokar na de gemeenschappelijke bbq!!) verliep perfect.

en wat niet.......ik zou het echt niet weten....

Gereisd met vrienden in september 2017

Direct boeken

geweldig verzorgt en met veel aandacht en respect

marjan Geurts,
9-9-2017

de persoonlijke aandacht en zorg voor ons als groep en de directe acties op vragen van ons uit. bv. vertrouwen in ons, we mochten zonder verdere begeleiding met de pony op stap, we vertelde tijdens de afwas dat er een gat naast de tent was en toen we terug kwamen van de afwas was het gat dicht, we werden speciaal welkom geheten op de camping BBQ, soda voor een ontstoken teen werd direct uit eigen keuken gehaald, onze deelnemers werden met respect toegesproken, ook al zijn ze volwassen (met verstandelijke beperking) toch mochten ze op skelters en trampo, leuke activiteiten op het bord en Simone had er nog veel meer paraat, keurig sanitair,heerlijke gemeenschappelijke ruimte waar we fanalen mochten gebruiken, BIJNA geen briefjes met regels!

en wat vond ik dan niet goed?.....sorry ik kan niets bedenken!

Gereisd met vrienden in september 2017

Ongeëvenaard!

Sandra en Michelle,
29-8-2017

Pas op, je wilt nooit meer anders! Service en kwaliteit zijn van zo'n hoog niveau, dat je zeker terug wilt naar de Boogaard.

Na een meer dan hartelijke welkom kregen we een prachtplek toegewezen waar onze retro - tent goed uit de verf kwam.

De gehele camping is keurig verzorgd, net zoals het schone sanitair. Heerlijk zonder wc-rol onder je arm naar het toilet. Elke ochtend komt de warme bakker met een enorm assortiment verse broodjes wat ons (25-jarig vriendschaps)feest compleet maakte! Geweldig genoten!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Wederom heerlijk

Karin gevers,
11-6-2017

Rust ruimte zeer verzorgde camping en gastvrij ontvangen door simone en adrie

Gereisd met vrienden in juni 2017

Je blijft er terugkomen

Fam. Keulemans
16-4-2016

Fantastisch ontvangst, prachtig sanitair, ruime plaatsen met alle voorzieningen.

Service voor brood, wordt praktisch thuisbezorgd.

Geweldige recreatieruimte bij slecht weer of om lekker te kletsen.

Komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met vrienden in april 2016

Alles perfect.

Mieke Corvers
14-10-2015

Niet te geloven hoe de alleraardigste mensen , Simone en Adrie het op hun mini camping voor elkaar hebben.

Wij zijn eigenlijk "hotelmensen", maar omdat we met een groep wilde gaan schilderen langs de Zeeuwse kust, was de keuze snel gemaakt.

Met 12 personen verbleven we in de chalets en het huis.

Daarnaast mochten we ook gebruik maken van de recratieruimte om 's morgens bij elkaar te komen en dan werd er ook nog koffie gezet voor ons, geweldig !!

Verder was alles een dikke 10, de ontvangst, de verblijven, de bedden .....en alles kraak en kraak helder.

Een geweldig verzorgde barbeque waar je je voor kon aanmelden voor nog geen 10 euro.

Deze mensen weten als géén ander wat gastvrijheid is.

Beste Simone en Adrie, dank dat jullie er mede voor gezorgd hebben dat ons verblijf in Zeeland Geweldig was !! We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in september 2015

super

Rita Jager
3-10-2015

We hebben in het huis gezeten en dit was perfect! Alles aanwezig! Verduisteringsgordijn op slaapkamers ook heerlijk. Prima badkamers met alles erop en eraan. En niet te vergeten goede boxsprings met een goed hoofdkussen.

Goede ventilatie in huis, maar vloerverwaring en nooit koud.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

geweldig

Sander
25-10-2014

We verheugen ons elk jaar weer om minimaal 1 week met de honden bij mini camping boogaard te staan

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.