WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

37 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Genieten op een Top camping!

fam koolen,
31-7-2018

al jaren op grote campings gestaan, en dit jaar voor het eerst op deze camping. wat hebben we genoten! we hebben de kinderen maar amper gezien, die vermaakten zich prima met hun campingvriendjes en vriendinnetjes . Op de trampoline, in het kippen/geitenhok, of op de skelters etc.

Je voelt je meteen thuis. Simone en Adrie zijn echt toppers!

Wij hadden(nieuw) prive sanitair bijgeboekt. Dat was superfijn en ideaal met 3 kids. Geen geleur met je toilettas etc over de camping.

Ligging van de camping is ideaal, je bent binnen 5 min. op de fiets bij het strand, 10 minuten fietsen naar het centrum van zoutelande

Emte supermarkt is ook maar 5 minuten rijden met de auto

Ook organiseren ze vanalles. Zo was er in de week dat wij er waren , een avondje handlettering, op woensdagochtend een voetbaltoernooi voor de kids en op donderdagavond tegen betaling, een heerlijke BBQ voor alle campinggasten. Dat was erg gezellig.

Wij komen zeker een x terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk gastvrij op deze prachtige camping!

Bart, Veronique en Sjors Peeters,
23-7-2018

Een prachtige camping met persoonlijke aandacht. Rustig maar centraal gelegen om prachtige uitstapjes te maken. Wij hebben hier twee weken gestaan met onze caravan. Simone en Adrie weten wat gastvrijheid is. Zij zijn makkelijk aanspreekbaar en erg behulpzaam. En de passie om een camping te beheren stralen ze helemaal uit!

Wij hebben erg genoten. Het strand op loopafstand en natuurlijk het prachtige Zeeland. De camping is mooi verzorgd en aangekleed met bloemen. Er was voor onze zoon (7 jr.) voldoende vertier. Simone zette zich in voor diverse activiteiten (voetbaltoernooi, dance award Zoutelande, knutselen). Simone en Adrie verzorgde een gezellige (kennismaking) BBQ voor de camping. Hierbij werd er zonder problemen rekening gehouden met een voedselallergie van ons. TOP! En natuurlijk de mooie bloemenexcursie van Adrie!

Een camping om tot rust te komen, om lekker te genieten van al het moois dat Zeeland te bieden heeft. Tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische camping!

Karlijn,
15-1-2018

Wat een heerlijke camping is dit! We komen hier elk jaar met heel veel plezier en hopen dit nog jaren te doen. Altijd gezellig en fijn bij Adrie en Simone! De camping wordt hartstikke goed bijgehouden en elk jaar weer proberen ze weer te verbeteren. Jong, oud, kinderen of geen kinderen; Ga deze camping zeker eens proberen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Heerlijke camping

Marjolein,
26-8-2017

Wij hadden een chalet gehuurd (kinderen v 6 en 8).Mooie ruime plekken. De chalets zijn voorzien van alles wat je nodig hebt. Veel privacy. Erg kindvriendelijk. Strand en leuke stadjes/dorpjes dichtbij. Kortom een top plek! Wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig mooie en schone minicamping

Jeroen Koudijs,
21-8-2017

Mooi gesitueerd, ruime veldindeling, vriendelijke leiding,een vlonder als service en aardappels,uien en eitjes van de boer.

Volgend jaar weer!

Postma,
21-8-2017

Rust, ruimte, kindvriendelijk, schoon.

een topcamping, fantastisch.

Marcel van Grunsven,
22-7-2017

Geweldige aankomst, geweldige eigenaren, gelijk een rondleiding, en uitleg over de camping .Plek toegewezen en naar toegebracht.

Wij waren met ons kleinkind van 5, echt alles voor kinderen aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Met 2 kinderen van 8 en 11 jaar, heb ik twee weken op deze heerlijke camping gestaan. Wat een prachtige ruime plaatsen !! Ook het uitzicht op de velden vanaf de camping is heel mooi !! Zeker in de avondzon. De grote trampoline, tafeltennis, air-hockey en de dieren waren erg populair bij de kinderen. Hele goede sfeer op de camping, veel kinderen. En erg goed verzorgd/schoon. Ook de BBQ en pannenkoeken-avond was een succes voor ons !! Simone en Adri, ontzettend bedankt voor jullie warme ontvangst en gastvrijheid !! Wij komen zeker terug !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

heerlijke week gehad

fam van Boxel
7-5-2016

mooi vlakbij zee gelegen, zeer vriendelijke eigenaren en alles netjes onderhouden!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Was weer super en keurig netjes!

Fam Machielsen
9-8-2015

Wederom een supervakantie op deze minicamping. Netjes , rust, kindvriendelijk. Adrie en Simone doen het toppie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.