WebsiteLink naar websiteWeer vandaag3°-1°
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

14 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Een heerlijke gastvrije camping, thuiskomen!!

Familie van der Horst,
17-11-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op minicamping Boogaard Zoutelande. Echt een super camping, met super lieve gastvrije en behulpzame eigenaren. Simone en Adri doen er alles aan om het voor iedere campinggast zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hadden een chalet gehuurd, helemaal compleet prachtig en schoon chalet. Met een heerlijk terras. De camping is midden in het groen en ook het groen op de camping wordt prachtig bijgehouden. Wij waren er met twee puber meiden, die het er ook prima naar het zin hebben gehad. Heerlijk naar het strand geweest, gewinkeld in de mooie dorpjes en Simone had ook nog een super leuke workshop handletteren geregeld. Echt een super vakantie gehad op minicamping Boogaard, wij raden het zeker aan iedereen aan!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geertjan Snijders,
22-11-2017

Geweldige gastvrije mensen en een superschone camping. Een fijne ligging dicht bij het strand en vlakbij gezellige dorpen. Gewoon top

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Lekker rustig Zeeland

Robin,
27-4-2017

Samen met mijn zoon 5 dagen op deze vriendelijke camping gestaan, Super. Eigenaren zijn lekker relaxed en vriendelijk. Bakkertje in de ochtend eitjes, uitjes en aardappelen bij de camping zelf te halen. De wandeling naar het strand is door een mooi stukje natuurgebied even opletten met oversteken van de weg. Dan 100 treden beklimmen en je hebt uitzicht op zee, strand, schepen en beachclubs. Veel gewandeld en gevliegerd. Hardlopen, kan je diverse routes zelf uitzetten met verschillende ondergronden. Lekker gegeten in Zoutelande en bij de kroeg gezetten "de Fiets" Super. Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

fantastisch, perfekt

fam van Esch
31-10-2015

Na een geweldig enthousiast welkom door Adrie en Simone werden we rond geleid en kregen we al meteen een geweldige indruk van deze camping. We kregen een mooie grote plaats voor onze grote caravan en we stonden geweldig deze dagen in de herfstvakantie. Het sanitair is super, je kunt makkelijk brood bestellen dat smorgens klaar hangt op je plaatsnummer. We mochten er met onze twee honden op en je kunt gelijk vanaf de camping mooi het pad op door de natuur. Het is een kleine 10 min lopen naar het strand waar onze honden in oktober lekker konden racen over het strand. Geweldige mooie dagen gehad op deze super camping waar we zeker nog eens aan zullen kloppen als we weer richting zeeland gaan

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Geweldig

Carolien van de Ven
4-9-2015

Een fraai gelegen camping, mooie staanplaatsen. Enorm bevlogen eigenaars, die er alle moeite voor doen om het iedereen naar de zin te maken. Schoon sanitair en goed onderhouden terrein. Voor elk wat wils worden activiteiten georganiseerd. De spontaniteit straalt ervan af. Wij zullen er zeker weer terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Unieke lokatie

Fam. J. v.d. Weide
26-8-2014

Iedere morgen verse broodjes van de bakker.

Gunstige ligging aan de "Kop van Walcheren" gezien het aantal zonuren.

Gezellige barbeque met de hele camping.

Mooie plaatsen met voldoende privacy

Mooie looproutes vanaf de camping, zowel wandel als jogging.

Een stukje" buitenland" in ons eigen land!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Geweldige camping met ruime plekken, mooi sanitair, milieu vriendelijk, vlonders voor de caravan, fietsenstalling met elektra, kindvriendelijk en mooie recreatieruimte.

Door de fijne ligging zijn er vele mooie wandel en fietsroutes te maken.

Adrie en Simone zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam.

Kortom na zo'n twintig jaar dat wij hier komen genieten wij steeds weer van onze herfstvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Fantastische camping

Fam. de Die
24-8-2013

Camping Boogaard is een een geweldige camping, waar we heel graag naar terug keren. Hele leuke en vriendelijke , gastvrije eigenaren met hun kinderen. Perfect onderhouden sanitair, camping keurig onderhouden, er wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Perfecte ligging, dicht bij strand en mooi fietsroutenetwerk dichtbij de camping. Kortom geweldig! Ga zo door Adri en Simone!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Geweldige Camping

Jos Peters
31-1-2013

Zeer goede minicamping. Prima ligging, eigenaren doen alles voor je om het naar de zin te maken, stacaravans van uitmuntende prijs kwaliteit verhouding. Ruime plekken met TV aansluiting voor caravans.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Fantastisch plekje in Zeeland

M. Vliegenberg
26-7-2012

Een geweldige minicamping waar het leuk vertoeven is op looptafstand van de zee, zeer schone sanitaire voorzieningen, zeer hartelijke en sympathieke familie Boogaard. Iedere ochtend verse broodjes door de plaatselijke bakker ter plekke te kopen. leuke activiteiten voor jong en oud. Zeer aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.