WebsiteLink naar websiteWeer vandaag2°-1°
9,8

Omschrijving
Door de gastvrouw word je warm onthaald op minicamping Boogaard in Zoutelande. De camping is kleinschalig en er hangt een persoonlijke en vriendelijke sfeer. Sanitair is erg schoon en iedere ochtend komt de bakker met vers brood. Minicamping Boogaard ligt op loopafstand van het strand. Zoutelande, Middelburg en Domburg zijn makkelijk bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

101 reviews over Camping Minicamping Boogaard in het Nederlands

Fantastisch!

Monique Willemsen,
2-12-2018

Zo jammer dat je niet kunt invullen dat je meerdere keren in 1 jaar geweest bent bij deze gezellige camping!

Al ga je iedere maand, het is nooit genoeg!

Jammer dat je als rapportcijfer geen 11 kunt invullen!

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig!

Reiss Ingrid,
29-11-2018

Mooie minicamping, rustig, niet ver van strand,zee en paviljoentjes☺steeds proper en warm sanitair. Super vriendelijke en behulpzame eigenaren. Wij komen altijd graag terug naar deze verzorgde camping. Lekkere verse eitjes van gelukkige kippen en ook de aardappelen zijn kei-lekker!

Gereisd met partner in maart 2018

fantastisch voor ons nooit meer iets anders

j kapinga,
15-11-2018

Op minicamping Boogaard is het voor ons een soort van thuiskomen. Wij hebben hier heerlijke vakanties elk jaar weer, komen volledig tot rust, geweldige ligging om van alles te kunnen ondernemen . De eigenaren zijn super lief, hartelijk en behulpzaam. Onze kinderen gaan nu zelfstandig maar al net zo verslaafd. Ga zo door.

Gereisd met partner in juni 2018

Pareltje

Chris,
15-11-2018

Heb even getwijfeld om een revieuw te geven....Want dit pareltje wil je eigenlijk niet delen. Wij komen al een aantal jaren, op verschillende tijden, en het is net alsof je thuiskomt.

Mede dankzij de geweldige eigenaren.... Rustige camping, heerlijke gasten, perfecte ligging bij natuurgebied en vlak bij het strand, de hygiene is geweldig , de bakker komt langs, de visboer....afijn wat wil een mens nog meer.

Gereisd met partner in september 2018

Totaal genieten!

Anne,
15-11-2018

Heerlijk genieten, helemaal tot rust komen, mooie plekken, mooie ligging en leuke mensen om je heen! Kijken weer uit naar volgend jaar om te gaan!

Gereisd met partner in juni 2018

Top camping!

Cornelie van der Weele,
14-11-2018

Dit is ons tweede jaar dat we hier samen met onze beagle komen en volgend jaar is alweer geboekt! Adri en Simone (eigenaren) staan 24/7 voor je klaar en de ligging is top! Je kunt lopend naar het strand en er zijn veel verschillende dorpjes waar je zo heen kunt fietsen! Het sanitair is schoon en je kunt zelfs prive sanitair bij boeken. Ook aan de kids is gedacht met een aparte ruimte en speeltoestellen waar ze zich kunnen uitleven. Kortom voor ieder wat wils op deze camping :) tot volgend jaar!!

Gereisd met partner in juli 2018

Het voelt als een beetje thuiskomen😁

Henriette,
10-11-2018

Wij komen hier graag terug net als veel andere gasten. Simone en Adri zijn gastvrij en zorgen goed voor hun gasten. Camping is knus, schoon en ligt in een rustige omgeving Op loopafstand van het strand. Gezellig met kleine kinderen of zonder.

Simone houdt de gasten elke dag op de hoogte van uitstapjes in de buurt.

Wij verheugen ons ook altijd op een gezamenlijke barbecue. Het contact met de andere gasten is daardoor vanzelfsprekend.

De camping vinden wij dan ook een echte aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

Fam. Backx-Daniëls,
8-11-2018

Keilieve eigenaars, nette minicamping, zeer proper sanitair, hondvriendelijk, prachtig natuurgebied om in te wandelen, ligging t.o.v de zee.

Gereisd met partner in november 2018

Familie Devos,
4-11-2018

Prachtige nette camping. Heel mooie plaatsen. Heel net privésanitair. Heel vriendelijk onthaal van de gastvrouw. Leuk om iedere dag een nieuwe tip te krijgen wat er te bezoeken is in de omgeving. Top WiFi verbinding.

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastisch

janette Stad en Stefan Degen,
31-10-2018

We zijn de hele maand September op de camping geweest en het was er zoals altijd ontzettend fijn.

We hadden geluk met het weer .Het is er altijd gezellig.Bij aankomst wordt je meteen hartelijk ontvangen door Simone.Het is altijd net een grote Familie.

Je kunt altijd bij Simone en Adrie terecht en ze behandelen iedereen even vriendelijk en aardig.We zijn er al een aantal keer geweest en gaan er zeker nog vaker heen.

Simone en Adrie,jullie camping is gewoon Top!

Gereisd met partner in september 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Boogaard in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Boogaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.