14 tips over Camping Minicamping Boogaard

• Astrid ter Weijden, 25-03-2012 Rapporteren

Lekker net buiten de drukte van de toeristische steden, maar toch overal dichtbij

• Han Cornelissen, 12-10-2013 Rapporteren

Bezoek voor een gezellig etentje eens één van de vele strandpaviljoens met een doorgaans gevarieerde kaart met smakelijke gerechten.

• Johan, 12-10-2013 Rapporteren

Laat je schotel rustig thuis en maak gebruik van de kabelaansluiting met meer dan 30 kanalen!

• Fam. Latumaerissa, 23-08-2013 Rapporteren

Een fietstocht langs en over de duinen richting Domburg is de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Minicamping Boogaard voor je op een rij gezet:

• Philip en Ria, 04-08-2013 Rapporteren

Het wandelpad tussen camping de Boogaard en de Visser. Op de fiets naar Middelburg.

• Jos Peters, 31-01-2013 Rapporteren

Vuurtoren Westkapelle beklimmen, Vlissingen en Middelburg bezoeken, met het bootje over naar Breskens en mooiste standje vinden we Zierikzee.

• Jolanda, 15-10-2013 Rapporteren

De Noordzee route is erg leuk om te fietsen (of een gedeelte ervan)

• Lucy van Mourik, 24-04-2013 Rapporteren

Heerlijk wandelen en fietsen en genieten van zon, zee en strand op korte afstand.

• M. Vliegenberg, 26-07-2012 Rapporteren

Voor jong en oud (ook tieners).

• Joop Tabbers, 18-07-2014 Rapporteren

I.v.m. grote belangstelling tijdig contact zoeken voor een plaats.

• Fam. J. v.d. Weide, 26-08-2014 Rapporteren

Iedere morgen verse broodjes van de bakker. Gunstige ligging aan de "Kop van Walcheren" gezien het aantal zonuren. Gezellige barbeque met de hele camping. Mooie plaatsen met voldoende privacy Mooie looproutes vanaf de camping, zowel wandel als jogging. Een stukje" buitenland" in ons eigen land!!

• Ingrid, 30-09-2014 Rapporteren

Waar je heerlijk kan wandelen, fietsen en tot rust komen.

• Ingrid, 17-03-2014 Rapporteren

Heel leuk dat er eigen producten verkocht worden zoals aardappelen, uien en eitjes van gelukkige kippen!

• Carlo en Karin Gevers, 14-06-2015 Rapporteren

Adrie en Simone bedankt voor de gast vrijheid. Groetjes uit brabant Fransje Karin en Carlo