Gewoon heeeel erg graag weer terugkomen

Review geschreven door Angelique Klein-Bastiaan

Gewoon heeeel erg graag weer terugkomen

Angelique Klein-Bastiaan,
13-12-2018

zeer gastvrij..alles mooi schoon bij was en afwasgelegenheid er wordt een hoop georganiseerd.ze zijn zeer begaan met iedereen die komt camperen ze zijn open en heel gezellig .1 en al rust daar vooral savonds..en centrum Zoutelande vanaf de camping ongeveer 10 min fietsen.en mooie wanddlroutes en vlak bij zee..mooie kampeer velden afijn iedereen kan ik aanraden om daar tevertoeven.😁je komt er echt tot rust.en het lijkt net een familiecamping want de vele vaste gasten die er al heel vaak zijn geweest hebben een ontzettend goede band met de eigenaars en delen ook graag met nieuwe campinggasten mee en je leert elkaar echt leuk kennen ook met al die activiteiten die op de camping gehouden worden.en heel belangrijk..iedereen staat voor elkaar klaar en alles gaat gewoon in goede en thuisvoelende harmonie.dat maakt deze mniicamping Boogaard zo bijzonder en echt relaxed vakantiegevoel krijg je daar te ervaren..dus echt de moeite waard..

Gereisd met vrienden in september 2018