Een heerlijke gastvrije camping, thuiskomen!!

Camping Minicamping Boogaard ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie van der Horst

Een heerlijke gastvrije camping, thuiskomen!!

Familie van der Horst,
17-11-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op minicamping Boogaard Zoutelande. Echt een super camping, met super lieve gastvrije en behulpzame eigenaren. Simone en Adri doen er alles aan om het voor iedere campinggast zo aangenaam mogelijk te maken. Wij hadden een chalet gehuurd, helemaal compleet prachtig en schoon chalet. Met een heerlijk terras. De camping is midden in het groen en ook het groen op de camping wordt prachtig bijgehouden. Wij waren er met twee puber meiden, die het er ook prima naar het zin hebben gehad. Heerlijk naar het strand geweest, gewinkeld in de mooie dorpjes en Simone had ook nog een super leuke workshop handletteren geregeld. Echt een super vakantie gehad op minicamping Boogaard, wij raden het zeker aan iedereen aan!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018