Camping Janse

137 reviews over Camping Janse in het Nederlands

Mooie locatie aan zee!

Jessica
3-8-2018

Hele fijne en schone camping, direct aan zee. Hier is het niet zo ontzettend druk aan het strand en kun je heerlijk zandkastelen bouwen en zwemmen.

Zeer fijne ontvangst aan de receptie! Zoutelande ligt op 1,5 km en is te voet of per fiets goed te bereiken.

We vonden het ook heerlijk dat de douches ruim waren. Het sanitair is altijd schoon en er wordt vaak schoongemaakt.

Voor ons was het enige nadeel dat er in het begin van juli heel veel Duitse gasten waren. Hierdoor hadden onze kinderen weinig aansluiting. Eind juli kwamen er meer Nederlandse en Vlaamse gasten.

Een geweldig camping.

Zeer vriendelijk mensen de fam Lous en personeel .

En zeer schoon sanitair .👍

Anja
6-4-2018

Prachtige camping met veel vertier. Met de paasdagen het bezoek van de paashazen. Ook voor de kinderen was er veel vermaak. Altijd weer de gemoedelijkheid en de rust, hier kom je voor. Daarnaast worden en zijn het sanitair op en top.

Direct boeken

Hier komen wij Graag ieder jaar terug!

Ep Verdouw
10-3-2018

Super schone camping met zeer goed verzorgd sanitair. Vriendelijke eigenaar. Heel dicht bij zee!

Prima gegeten voor een redelijke prijs.

Marga
        5-3-2018

Ruime keus en veel verschillende specialiteiten.

Erg groot opgezet, op de website staat een platte grond, raadzaam die even te bekijken.

Schoonste strandcamping !!!

Margo
        2-9-2017

De ligging, echt direct achter de duinen met een trap naar het strand, is super. Het sanitair is brand schoon. Broodboetiek aanwezig en grote supermarkt een paar honderd meter verder. Voor de kids een veilig speeltuintje en een grote speelzolder. Voor iedereen , groot en klein, een fijne bibliotheek !! Wij komen al jaren en nu gaan ook de kleinkinderen mee

fantastisch blijf er altijd komen

willem jans
        26-8-2017

mooie groene plaatsen uitstekend sanitair er is alles aan wezig en erg schoon 3x per dag schoon gemaakt.

fam lous is erg vriendelijk en het personeel ook.

er is van alles te doen. speeltuin voetbal veld jeu de boul baan.

Jansje speelzolder en t.v waar je voetbal wedstrijden kunt kijken t.v werd door de camping baas bediend. er is boekenleen.

er is een annimatie team voor de kinderen

je kunt er heerlijk wandelen en fietsen en 5 minuten van het strand.

zoutelande dorp is ook gezellig dus een aanrader waard.

aan de overkant is het witte schip met een nieuwe eigenaar waar je heerlijk kon eten.

super fantastisch

l.Jans
        5-6-2017

camping eigenaar en familie en personeel super vriendelijk.

sanitair super schoon en alles aanwezig

schone kampeerplaatsen

mooie speeltuin voetbal veldje,jeu de buole en trampoline bij janse is van alles te doen

dicht bij het strand en je kunt heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving.

zou nooit meer ergens anders naar toe gaan

dus een aan raden waard.

Anja Koppelmans
        2-6-2017

Een mooie camping, direct gelegen achter de duinen en dus het strand. Op de camping is alles pico bello in orde. Goed onderhouden camping met prachtige plaatsen, mooie en schoon sanitair. De medewerkers zijn allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Kortom we gaan er zeker naar terug.

Het blijft fantastische camping.

J.v. der Linden
        4-5-2017

Er zijn geen min punten aan te geven. Wij komen er al een aantal jaren met plezier op deze camping. Absoluut keurig onderhouden. Eigenaar en personeel vriendelijk en behulpzaam. Mooie plekken en goed onderhouden.

Gratis Wifi over de gehele camping.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Janse in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Janse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.