Géén boekingskosten

Camping Janse

NederlandZeelandZoutelande

We hebben de beste aanbieders voor Camping Janse voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 241 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 241 reviews
  • 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping Janse in Zoutelande scoort zeer hoog en dat is niet gek. De camping is altijd schoon, ruim opgezet en direct aan het strand. Voor de kinderen is er altijd wat te doen en de leuke speelzolder en bibliotheek zorgen voor extra vermaak. Voor een lekker hapje eten ga je naar strandtent Neptunus. Er loopt een mooie fietsroute naar Vlissingen.

Contact

241 Reviews over Janse

• 7Anoniem24-08-2021

Niet mijn soort camping

Ik snap niet zo goed waar de andere reviews vandaan komen. Doordat alle auto's op de camping staan en de campers en caravans heel dicht op elkaar staat lijkt het wel een parkeerplaats. Tevens is de camping zo aangeharkt dat het niets meer van kamperen weg heeft. Weinig natuur. De toiletgebouwen zijn schoon. Maar het is douchen met muntjes(!) En daarbij veel te weinig voor zoveel mensen. Dit vind ik raar daar de camping al besr aan de prijs is. Tevens betreft het een camping voor mensen die er al jaren komen. Hele families. Niet mijn soort camping. Strand is wel fijn dichtbij. In de omgeving is niet zoveel te doen als het weer niet meezit.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Monique Nijkamp10-08-2021

Super leuk

Super mooi gelegen camping, direct aan zee. Alleen even de trappen over en je staat op het strand. Hele vriendelijke eigenaren, met goede service. De kinderen hebben zich goed vermaakt in ‘het Jansje’ en met het georganiseerde ‘krachtpatserspektakel’. Voor herhaling vatbaar.

• 9Caroline Descendre05-04-2021

Super vriendelijk ontvangst super schoon ook de camper plaatsen zeer ruim en alles keurig verzorgd top komen zeker terug!!

• 10Willem05-04-2021

Fantastisch, we komen snel weer terug.

Absoluut de mooiste en schoonste camping waar we geweest zijn. Hele vriendelijke mensen, heel attent met een super leuke verrassing met Pasen... Prachtig aangelegd met veel bloemen, mooie grasvelden, vlak bij zee... Helemaal top, niks op aan te merken..

• 9JAM schots31-10-2020

Hele fijne camping

We waren er in de koude herfstvakantie en ik verbaasde me over hoe lekker warm de doucheruimtes waren. Aangenaam! Ook super netjes, zuiver, coronaproef. De hele week! Ze hebben het goed op orde op deze camping. Goede organisatie. Vlakbij het stad, supermarkt en Zoutelande. Fijne fietsroutes lagen er, toepasselijke folders. Ik kan niks verkeerds melden!

• 9Fam. van den Broek10-08-2020

Dik in orde!

Eigenaren van de camping zijn aardige mensen die hun vak verstaan. Het sanitair is van deze tijd en geweldig goed schoon. Wij zijn hier geweest met onze zoon van 16 maanden en dit was totaal geen probleem! Ook voor de kleintjes is er fijn sanitair. De plaatsen zijn prima met voldoende ruimte. Ik durf deze camping met een gerust hart aan iedereen aan te raden.

• 9S. Dix03-08-2020

Rustig en schoon

Schone en rustige camping, vlak bij het strand. Je moet de duin over (best hoge trap) een dan sta je zo aan zee. De plekken zijn netjes onderhouden en het sanitair geweldig schoon. Zelfs in corona tijd hebben we ons hier veilig gevoeld om gebruik te maken van de faciliteiten. Aardige en persoonlijke ontvangst. Camping was wel best vol en dicht op elkaar, ook omdat auto's ook op de plek geparkeerd moesten worden. Voor de kinderen een leuke speeltuin, maar nu ivm corona weinig animatie. Wij stonden op plek 120, rustige plek maar kom met een stevige tent, want de wind kan hier hard waaien. Je staat daar onbeschut.

• 10Willem jans29-03-2020

Grandiose plek

Super campingbaas en familie ook het personeel is super gezellige camping waar ik altijd weer thuis kom. Mooie groene plaatsen. Dicht bij het strand. Zeer super schoon sanitair met alles aanwezig. Er is boekenleen in verschillende talen een speelzolder

• 10Jan04-09-2019

Vriendelijk en hulpvaardig. Schone camping, goede voorzieningen waaronder schoon en goed onderhouden sanitair. Eigen bibliotheek waar je vrijblijvend o.a. boeken, speelgoed en tijdschriften kunt lenen, diverse talen. Duin over en je bent op het strand. Prachtige locatie om in de omgeving te vissen, te wandelen en te fietsen. Voor elk wat wils.

• 10Anja04-09-2019

Prachtige camping, goed onderhouden en schoon sanitair. Schone camping. Vriendelijk en hulpvaardig. Duin over en je bent op het strand. Prachtige locatie om in de omgeving te wandelen en te fietsen. Kortom als je ontspanning zoekt, ben je hier op de juiste plaats.

Camping Janse info

Camping-informatie