Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht

Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht
8,8

• Onderkomen9,1
  • Activiteiten7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Duinpark Het Kustlicht voor je op een rij gezet:

Laatste review

ideaal stekkie

Geenevasen,
7-1-2017
  • Activiteiten8

Geweldig park met fantastische huizen, voor zowel 6 als 8 of 10 personen.

Een ideale plek om vakantie te vieren aan de Zeeuwse kust. Strand op loopafstand. Speeltuintje voor de kinderen . En verder bieden de huizen alles wat een vakantieganger graag wil.

21 reviews over Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht in het Nederlands

ideaal stekkie

Geenevasen,
7-1-2017
  • Activiteiten8

Geweldig park met fantastische huizen, voor zowel 6 als 8 of 10 personen.

Prachtige villa

Imre
12-2-2016
  • Activiteiten9

Mooi park met veel privacy. Huizen zijn privé eigendom, dus verschillen qua onderhoud en inrichting. Vorig jaar prachtige villa gehuurd, Stormvogel 21, nieuwe mooie meubels. Loopafstand van strand, dit jaar weer!

heerlijk

Bep Freesen
20-8-2015
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Wij komen al 15 jaar op dit park en hebben het altijd heerlijk mooie schone huusjes geweldige ligging aan de voet van de duinen het dorpje zoutelande heeft heel veel te doenen de supermarkt die er dit jaar voor het eerst is naast het kustlicht is zeker een hele verbetering

Mooi onderaan de duinen

Fam. Dalfsen
19-1-2014
  • Activiteiten7

Genieten al jaren van een bungalow in Kustlicht 2. Mooi nieuw park, ruim opgezet. Restaurant in de buurt waar je lekker ongedwongen ook met kinderen goed eten. Iedere morgen op loop afstand vind je op camping Weltevreden de Attent supermarkt, waar je een zeer uitgebreid assortiment warme broodjes kunt kopen, heerlijk en zeer vriendelijk personeel.

Wat een prachtig park!

HP
18-5-2013
  • Activiteiten9

We hebben echt een super leuke vakantie gehad. Volgend jaar maar weer een weekje.

Prachtige plek

T.Boon
20-11-2012
  • Activiteiten8

Resort Kreek & Duin in Westkapelle wordt beheerd en verhuurd door Kustlicht in Zoutelande. Wij zijn bijzonder tevreden!

Zeer ruime en mooi afgewerkte villa's

Sander
12-2-2012
  • Onderkomen10

Kustlicht 2 is een vrij nieuw en ruim opgezet vakantiepark. Er staan mooie ruime villa's die tot in de puntjes af zijn gewerkt. Ligt eraan waar je in het park zit, maar het park ligt direct achter de duinen waardoor je dichtbij zee zit. Verder zijn er veel mogelijkheden om rond te wandelen en ligt het dichtbij bijvoorbeeld Middelburg. Het dorpje Zoutelande is klein maar wel erg gezellig.

prijs / kwaliteit niet in verhouding

Hetty
21-7-2011
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Vorig jaar met veel plezier in Bungalowpark Het Kustlicht geweest, dit jaar op Duinpark gezeten in duinvilla. Wij vonden de kwaliteit van het huis erg slecht, er zaten niet eens dakgoten aan. Toiletten vies, erg verkalkt en 1 toilet stonk ook erg naar urine. Bank in kamer stonk ook verschrikkelijk naar urine ! Toen we dit meldden bij de receptie werd er niet moeilijk gedaan, binnen een halfuur werd de bank omgeruild. Chapeau ! Schoonmaak had veel beter gekund, veel stof her en der. Prijs veel te hoog. Volgens jaar weer naar het Bungalowpark ernaast, veel meer groen en sfeervollere huisjes.

Mooi vakantiepark

juleo
19-6-2011
  • Onderkomen9

Wij zijn nu twee keer een week in dit park geweest. Geweldig wat een mooie villa's. Van alle gemakken voorzien. Beide keren heel ander interieur maar wel liggend aan het water met uitzicht op de duinen. Eerste keer wat minder luxe, tweede keer zeer luxe. Mooie badkamer. Goede keuken. Er is verder niets te doen op dit park maar dat vonden wij geen probleem. Daardoor was het lekker rustig op het park. Uit eten kan in gezellig Zoutelande. Ook hebben wij fietsen gehuurd in Zoutelande. Het geweldige aan dit park is de ligging, de straat oversteken en je gaat de duinen in en bent aan zee. Hier komen de grote zeeschepen zeer dicht langs de kust gevaren. Heerlijk.

schitterend !

van de velde
6-6-2011
  • Activiteiten7

Wij komen hier nu al voor de vierde keer, telkens in en ander huisje.Alle huisjes zijn anders ingericht.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.