Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht

Nederland, Zeeland, Zoutelande

8.8Fantastisch

• 7.3Activiteiten
  • 9.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Duinpark Het Kustlicht voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

24 reviews over Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht

• 9Geenevasen07-01-2017

ideaal stekkie

Geweldig park met fantastische huizen, voor zowel 6 als 8 of 10 personen. Een ideale plek om vakantie te vieren aan de Zeeuwse kust. Strand op loopafstand. Speeltuintje voor de kinderen . En verder bieden de huizen alles wat een vakantieganger graag wil.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 9Imre12-02-2016

Prachtige villa

Mooi park met veel privacy. Huizen zijn privé eigendom, dus verschillen qua onderhoud en inrichting. Vorig jaar prachtige villa gehuurd, Stormvogel 21, nieuwe mooie meubels. Loopafstand van strand, dit jaar weer!

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Bep Freesen20-08-2015

heerlijk

Wij komen al 15 jaar op dit park en hebben het altijd heerlijk mooie schone huusjes geweldige ligging aan de voet van de duinen het dorpje zoutelande heeft heel veel te doenen de supermarkt die er dit jaar voor het eerst is naast het kustlicht is zeker een hele verbetering

• 6Activiteiten

Gereisd in augustus 2015

• 9Fam. Dalfsen19-01-2014

Mooi onderaan de duinen

Genieten al jaren van een bungalow in Kustlicht 2. Mooi nieuw park, ruim opgezet. Restaurant in de buurt waar je lekker ongedwongen ook met kinderen goed eten. Iedere morgen op loop afstand vind je op camping Weltevreden de Attent supermarkt, waar je een zeer uitgebreid assortiment warme broodjes kunt kopen, heerlijk en zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9HP18-05-2013

Wat een prachtig park!

We hebben echt een super leuke vakantie gehad. Volgend jaar maar weer een weekje.

• 9Activiteiten

Gereisd in juni 2011

• 8T.Boon20-11-2012

Prachtige plek

Resort Kreek & Duin in Westkapelle wordt beheerd en verhuurd door Kustlicht in Zoutelande. Wij zijn bijzonder tevreden!

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Sander12-02-2012

Zeer ruime en mooi afgewerkte villa's

Kustlicht 2 is een vrij nieuw en ruim opgezet vakantiepark. Er staan mooie ruime villa's die tot in de puntjes af zijn gewerkt. Ligt eraan waar je in het park zit, maar het park ligt direct achter de duinen waardoor je dichtbij zee zit. Verder zijn er veel mogelijkheden om rond te wandelen en ligt het dichtbij bijvoorbeeld Middelburg. Het dorpje Zoutelande is klein maar wel erg gezellig.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 7Hetty21-07-2011

prijs / kwaliteit niet in verhouding

Vorig jaar met veel plezier in Bungalowpark Het Kustlicht geweest, dit jaar op Duinpark gezeten in duinvilla. Wij vonden de kwaliteit van het huis erg slecht, er zaten niet eens dakgoten aan. Toiletten vies, erg verkalkt en 1 toilet stonk ook erg naar urine. Bank in kamer stonk ook verschrikkelijk naar urine ! Toen we dit meldden bij de receptie werd er niet moeilijk gedaan, binnen een halfuur werd de bank omgeruild. Chapeau ! Schoonmaak had veel beter gekund, veel stof her en der. Prijs veel te hoog. Volgens jaar weer naar het Bungalowpark ernaast, veel meer groen en sfeervollere huisjes.

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2011

• 9juleo19-06-2011

Mooi vakantiepark

Wij zijn nu twee keer een week in dit park geweest. Geweldig wat een mooie villa's. Van alle gemakken voorzien. Beide keren heel ander interieur maar wel liggend aan het water met uitzicht op de duinen. Eerste keer wat minder luxe, tweede keer zeer luxe. Mooie badkamer. Goede keuken. Er is verder niets te doen op dit park maar dat vonden wij geen probleem. Daardoor was het lekker rustig op het park. Uit eten kan in gezellig Zoutelande. Ook hebben wij fietsen gehuurd in Zoutelande. Het geweldige aan dit park is de ligging, de straat oversteken en je gaat de duinen in en bent aan zee. Hier komen de grote zeeschepen zeer dicht langs de kust gevaren. Heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• 9van de velde06-06-2011

schitterend !

Wij komen hier nu al voor de vierde keer, telkens in en ander huisje.Alle huisjes zijn anders ingericht.

Gereisd met partner in mei 2011

1 tip over Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht

• Fam. Dalfsen, 19-01-2014

Op loop afstand op camping Weltevreden richting Westkapelle vind je supermarkt Attent Weltevreden. Iedere morgen een groot assortiment verse broodjes.

1 vraag over Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht

• Brigitte, 17-09-2016

Hallo,

Zijn er huisjes die geschikt voor invalide zijn. Bredere deuren , te plaatsen door welzorg hoogland bed , douche brancard en tillift ?

Vakantiepark Duinpark Het Kustlicht info

• Aantal sterrensterstersterster