Hotel Duinhotel Zomerlust

Hotel Duinhotel Zomerluststersterster

9.8Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Zoutelande

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Duinhotel Zomerlust voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

Contact

191 reviews over Hotel Duinhotel Zomerlust

• 2019
    10irma aikema29-08-2019

Heerlijk daar.

Een goed hotel waar ook nog persoonlijke aandacht is . Heerlijk eten , prettig om te verblijven. Prachtig gelegen! Prachtige kamer. Kortom je komt er niets te kort

• 10Charlotte Heck08-08-2019

Ons verblijf is geweldig geweest.

Het hotel ligt centraal en op loopafstand van het strand. Het personeel is gastvrij en men geeft je een thuisgevoel. Het personeel is heel vriendelijk. Kamers zijn schoon. Goed en uitgebreid ontbijt. Gratis parkeren bij het hotel. De gehele dag is er gratis koffie en thee.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Herman de wit15-07-2019

Geweldig hotel, raad ik iedereen aan!

wij zijn daar een week lang geweest. beter kan ik me nergens voorstellen. prima groot ontbijt, heel schoon, gezellig fam. hotel.

• 10Ulla Cornelissen07-07-2019

prijs kwaliteit in goede balans.

Lekker 3 dagen in dit prachtige hotel overnacht. Wij hadden kamer no 1. Deze kamer was gerenoveerd en beschikte over een ruime inloop douche. Verder ruime kamer waar men toegang tot een mini balkonnetje had voorzien van 2 zitjes. De vloer was voorzien van laminaat en de kamer was brandschoon. Heel goede service en zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was uitgebreid en top. Lia de eigenaar spreekt zeer goed Duits en net als haar vader, die de was voor zijn verantwoording neemt altijd in voor een praatje. Kortom voor ons verdient dit hotel een 10.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Peter van Eeden29-06-2019

Ik zou zeggen tot de volgende keer.☺️

Fantastisch weekend gehad met onze vrienden. Zijn weer super verwend door de staf van Zomerlust. Ontbijt(geweldig) en vriendelijk is het motto van het hotel.

• 9Veerle Rutten03-03-2019

Heel klantvriendelijk

Wij logeerden met een groep van 50 personen in dit hotel. We zijn heel goed ontvangen, vriendelijk personeel, lekker en verzorgd eten . De kamers waren ook dik in orde. Kortom, wij hebben er genoten en komen zeker nog eens terug!

• 10Rita Volckaerts28-02-2019

Een aanrader

Proper en gezellig hotel. Kamers mooi verzorgd. Vriendelijke ontvangst, heel aangename mensen. Het ontbijtbuffet was lekker, goed verzorgd en uitgebreid. Je kon zowel warme als koude dingen kiezen. Omdat we met een grote groep waren, werd er voor ons 's avonds gekookt, en het was heerlijk!! Hartelijk dank. 1 minpunt, de akoestiek in de eetzaal is niet goed. Het werd heel druk met 50 mensen samen praten.

• 10Peter verelst24-02-2019

Een aanrader!

Zeer verzorgd hotel met mooie kamers en prima bedden. Vriendelijke bediening en een uitgebreid ontbijtbuffet. Prima eten!

• 10Ronald Melse08-01-2019

Fantastisch!

Héél gastvriendelijk, mooie kamers die bijna allemaal gerenoveerd zijn incl.de badkamers. Heerlijk en ruim gevuld ontbijt. Gezellig, leuke bar en super ligging onderaan de duinen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Andre & Elly06-01-2019

Snel weer een aanrader

Zeer schoon en gastvrij . prachtige ligging. Zo dicht bij het strand en dorp. Zeer mooie kamers grootste deel pas gerenoveerd en komende maand worden er weer 9 kamers gemoderniseerd. En een geweldig ontbijt zeer uitgebreid.

Gereisd met partner in januari 2019

10 tips over Hotel Duinhotel Zomerlust

• Mayke Herberts, 29-12-2019

Op loopafstand van het hotel vindt u prachtige langgerekte zandstranden die bekroond zijn met de blauwe vlag die staat voor veilige en schone stranden.

Zoutelande, ook wel de Zeeuwse Rivièra genoemd, is de enige badplaats in Nederland met een strand op het zuiden.

Zoutelande heeft daardoor de meeste zonuren per jaar, maar liefst 160 zonuren meer dan het landelijk gemiddelde.

Op een van de vele strandpaviljoenen kunt u genieten van een lekker hapje en drankje.

• Alga, 20-06-2014

Het hotel ligt zo dicht bij zee dat je de zee kan horen.Je auto kun je naast het hotel kwijt op een eigen parkeerplaats,Kamers zijn altijd keurig en worden dagelijks schoongemaakt.

• Wilma Koopman, 28-06-2012

Het eten van zeetong of slibtongetjes is hier een unieke ervaring! Zó goed bereid eet je deze vis nergens... Bezoek ook het Bunkermuseum vlak naast het hotel in de duinen.

0 vragen over Hotel Duinhotel Zomerlust

Hotel Duinhotel Zomerlust info