Hotel Duinhotel Zomerlust

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°11°
Hotel Duinhotel Zomerlust
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Duinhotel Zomerlust voor je op een rij gezet:

141 reviews over Hotel Duinhotel Zomerlust in het Nederlands

Een echte aanrader

fam. Geerts
21-6-2018

We zijn met ons gezin een weekendje naar dit hotel geweest. We verbleven in het appartement. Dit was mooi en ruim. Het ontbijt was super! Een hele mooie omgeving. Hier komen we graag nog eens terug!

M. Rijnen-Jansen
25-5-2018

Het is een heel mooi hotel.

Keurig verzorgd en erg vriendelijk personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar .

Lokatie dicht bij een mooi strand ruime moderne kamers en heerlijk eten. Prima kok! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima

G.M. Becker-Beets
1-10-2017

Goed hotel, niet te groot, lekkere bedden, uitstekend ontbijt en o.a. heerlijk mosselen gegeten.

Bediening erg prettig en staat open voor overleg. Kan bijna niet beter.

Méér dan geweldig !

G.N.de Jongh
30-9-2017

Ontvangst, ontbijt, warme maaltijden , schone goede kamer met een goed bed.Vriendelijk personeel.

Prima hotel.

a,bakker
30-9-2017

ik vond het verblijf en verzorging uitstekend tot zeer goed.

zeer goed

Kika Jobsen
29-9-2017

Niet goed: de 2 persoonskamer die ik kreeg vond ik voor 1 persoon al niet te groot. Wasbak zonder licht daarboven in de slaapkamer zelf en het toilet en douche in een iets te nauwe ruimte. Ik moest door het raam naar het balkon stappen.

Wel goed: de service de eigenaars en het personeel

Fam. Jansen
6-9-2017

Heerlijk hotel en prachtig gelegen in de duinen aan de rand van Zoutelande

Mooie schone kamers, heerlijk ontbijt,bevlogen eigenaars die konstant bezig zijn met het verfraaien van het hotel het wordt elk jaar mooier.

fantastisch, gemoedelijk en zeer goed.

Jacob van Nieuwamerongen
28-8-2017

Zeer goed ontbijt, schoon zowel de kamer als overige ruimten van het hotel.

Ligging van het Hotel perfect, goede service en een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Jaarlijks terug

C.H.B.B
28-8-2017

Je komt er telkens weer ook al werk het weer niet altijd mee het verblijf is er top.

Gastvrij en vriendelijk personeel.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duinhotel Zomerlust in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duinhotel Zomerlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.