Hotel Duinhotel Haga

14 reviews over Hotel Duinhotel Haga in het Nederlands

Geweldige plek!

Carla Snijders
20-7-2018

De ligging is fantastisch, zo vlakbij het strand. De kamer was netjes.

duur voor 3 overnachtingen!

verte
6-4-2018

De ligging die is bijzonder goed, werkelijk in de duinen gelegen.

Ik betaalde 554 euro voor 3 dagen met 4 en ons hondje. Waar ik over struikel is dat in deze prijs geen ontbijt was inbegrepen.

Zou nog eens ( 10 euro per persoon en kids 7,5) extra zijn geweest. Dan kom je op nog eens 105 euro erbij op 660 euro voor verblijf en dan heb je nog niets gedaan.

Kan je beter huisje huren voor dat bedrag kan je een week een huisje huren .conclusie: veel te duur voor standaard kamer niet meer niet minder.

Wij zijn fan: we komen hier al jaren.

Sandra van Leeuwen
5-3-2018

Dit hotel ligt heel dicht bij zee, je gaat het duin over en je bent op het mooie Zeeuwse strand. Je kunt kiezen voor een hotelkamer of een appartement, allebei prima verzorgd, keurig schoon. Kleinschalig, vriendelijke eigenaren, geen poespas, gewoon dik in orde.

We hebben een aantal aanbieders voor Duinhotel Haga voor je op een rij gezet:

Geweldige plek tegen de duinen

Marie jose bastiaans
26-2-2018

Echt geweldig

Schone en heldere kamer

Goed bed

Koelkasten en waterkoker op kamer

Zelfs 2 borden,mokken,glazen en bestek stond klaar

Niet luxe maar gewoon super goed

Kleine maar schone badkamer met goed afzuiging

Goed ontbijt en erg gastvrij ontvangst

Voor herhaling vatbaar(geboekt voor augustus)

Het was hier werkelijk voortreffelijk.

Adrie van Weert
10-3-2016

Schone kamers, Een lekker ontbijt en direct om de hoek het strand.

De gastvrijheid was niet te evenaren.

Geweldige locatie met verrassend mooie kamers

anitabisschop
19-6-2013

Heerlijk verrast door de mooie kamers van dit hotel, zeer ruim met een mooie badkamer. Lekker ontbijt, alles vers! Wel zou het ontbijt iets eerder mogen, dit was van 09.00-10.00uur.

de mooiste ligging van Zoutelande

Marcel Janse
28-5-2013

Dit hotel is het pareltje van Zoutelande. Je loopt zo het strand op. Kamers zien er zeer netjes en verzorgd uit. Ontbijtbuffet is prima. Voor de kinderen zijn er diverse speeltoestellen. De eigenaren zijn ontzettend aardige en behulpzame mensen. Niets op aan te merken!

Als je dit hotel beoordeelt als twee sterrenhotel (want dat is het) valt er niets op aan te merken. Keurige, schone kamer(tje)s, typisch tweesterrenontbijt(je) en vooral een fantastische ligging, direct aan het strand. Maar als je 85 euro per nacht betaalt, is dit hotel te duur. In onze kamer paste net een bed met minizitje, maar je kon er echt je kont niet keren. De badkamer was bijna net zo groot! Toch blijken de vele gasten (met name Duitsers) zich daar niet aan te storen. Ach, het is maar wat je gewend bent...

Heel goed te doen

ljmwillemsen
31-5-2011

Het hotel Haga is een prima hotel, zeker voor een paar dagen, kamers No 5 aan de kleine kant maar wij gebruikte de kamer alleen om te slapen en het was er redelijk tot goed schoon, ligging perfect bijna op het strand, alleen s,morgens tijdens het ontbijt liep de poetsvrouw met het wasgoed door het ontbijt vertrek , miste op een haar na met haar gebruikte handdoeken je brood mandje, sorry maar daar kon ik niet aan wennen, dat was ook geen gezicht, als ik weer naar hotel Haga zou gaan, dan aan een tafeltje waar geen gebruikt was goed voorbij komt.

Schitterend hotel op een schitterende plek

A.C. Aarnoudse
14-6-2010

Het hotel is het afgelopen jaar vergroot en gemoderniseerd, Wij hadden een tweepersoonskamer die zich in het nieuwe gedeelte bevond, zeer netjes en schoon.

Ontbijt was goed en genoeg, niet overdreven maar voldoende.

Het hotel bevind zich aan de voet van de duinen waardoor je over het naastgelegen pad zo over de duinen op het strand staat. Het hotel bevind zich 150 meter lopend van het kleine centrum van zoutelande, waar diverse eetgelegenheden en terrasjes en winkels zich bevinden.

Wij waren zeer tevreden, vriendelijk ontvangst nette en schone kamer en heerlijk ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Duinhotel Haga voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Duinhotel Haga in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Duinhotel Haga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Duinhotel Haga scoort een 8.45 uit 10 op basis van 14 reviews.