Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

8 Reviews over De Golfbreker

• 8Marielle Spek18-07-2020

Fijne vakantie gehad

Erg mooi vakantiehuis met veel ruimte .Wat jammer is dat er weinig ruimte is voor eigen spullen. Geen kledingkast in de slaapkamer beneden en ook in de keuken was een grote kast handig geweest. Mooie badkamer . Al met al een heerlijke plek vlakbij strand en dorp

• 2Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Fam. Kardux25-01-2020

Genoten

Heerlijk huisje. Prettige ruimtes en prachtig vernieuwde badkamer. Fijn ontvangen en goede service! Leuke sfeer in thema van het huisje. Zoutelande is een mooie omgeving en vanaf het huisje zo bij het strand. Fijn met eigen parkeerplek. Komen zeker nog eens terug!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Marie-jose Bastiaans05-01-2020

Super vriendelijk ontvangst zelfs onze kleindochter kreeg een leuke attentie Voor ons stond een fles bubbels klaar Ook erg leuk dat op de raam welkom staat geschreven met de familienaam Huisje super schoon Goede bedden Twee toilets in 6 persoons huisje Nieuwe badkamer(mogen meer haakjes worden opgehangen) Echt mooi alleen geen afzuiging dus alles super nat ook al zet je twee raampjes open Zou daar zeker iets aan doen. Keuken prima voorzien van spullen Zeker voor herhaling vatbaar

• 8Eetgelegenheden
  • 9Danielle02-05-2019

Een aanrader

Schone en nette huisjes. Wij hadden een 6-pers huisje voor z’n viertjes. Een erg leuke ruimte voor de kinderen boven. Vooral de ligging dichtbij het strand was fantastisch. Vooral de vriendelijkheid wil ik even aanhalen. Wij zochten met spoed een huisje omdat mijn moeder helaas op sterven lag. Wij wonen ver van Zeeland vandaan en wilde bij haar in de buurt zijn. Wij konden een dag later na de vaste wisselslag komen. Kwamen speciaal voor ons naar de receptie. Ook nadat ze hoorden dat mijn moeder was overleden kregen wij een condoleancekaart. Dit vond ik zo’n mooi gebaar.

• 10Maatje10-05-2018

Wij komen hier zeker terug

Leuk kleinschalig vakantieparkje, de huisjes zijn klein maar fijn, geheel gerenoveerd, dus alles schoon en fris en inrichting is met zorg uitgekozen. De ligging van de huisje is erg mooi, dicht bij duin en strand en ook niet ver van het leuke dorpje. En je mag je hond meenemen.

• 10Onderkomen
  • 9Van der Weele11-09-2015

Netjes en verzorgd!

Het is een gezellig, kind vriendelijk park, wat op loopafstand van het park is. Personeel is heel vriendelijk en de huisjes zien er netjes en verzorgt en schoon uit. Voor een Familie met 2 kleine kinderen hebben we een geweldige tijd gehad!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 1D. Minderhoud08-09-2013

Wat een slechte service.Geen aanrader!!

Absoluut geen sfeer in het huisje. Het huisje is smerig Daarnaast is de services ronduit slecht. Weinig uitnodigend. De bedden zijn slecht.

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 0Marjan30-12-2011

Superleuk familiepark!

We hebben twee weken in Zoutelande vertoefd. Het huisje was schoon en aangenaam. Vanaf het park sta je binnen enkele minuten op het strand om lekker uit te waaien. De kinderen zijn elke dag naar de speetuin geweest en er waren zelfs pony's waarop je een rondje kon rijden! Een echte aanrader.

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark De Golfbreker info