Appartement De Ark

Meer appartement info

1 review over Appartement De Ark

• 9P. Donen15-07-2014

Fijn appartement

Wij hebben in juli een week gelogeerd in de Ark 2. Fijn appartement, op de begane grond in het centrum van Zoutelande op ca. 5 minuten loopafstand van de gezellige winkelstraat en de boulevard op de dijk en het strand. Het appartement is voor 2 personen super, schoon en van alle gemakken voorzien, goede boxspring bedden en keuken met vaatwasmachine. De eigenaar is zeer behulpzaam en onze e-bikes konden wij in een afgesloten garage zetten met oplaadpunt. We hebben de hele week stralend weer gehad en met de fiets alle plaatsen op Walcheren bezocht. Mooie fietsroutes. Enige minpunt. Wifi is gratis maar erg langzaam en viel regelmatig weg,

Gereisd met partner in juli 2014

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurTV

• AdresWillibrordusplein 38 4374 AX(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website