Appartement De Ark

AppartementWeer vandaag21°9°
Appartement De Ark

We hebben een aantal aanbieders voor De Ark voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement De Ark in het Nederlands

Fijn appartement

P. Donen, 15-7-2014

Wij hebben in juli een week gelogeerd in de Ark 2. Fijn appartement, op de begane grond in het centrum van Zoutelande op ca. 5 minuten loopafstand van de gezellige winkelstraat en de boulevard op de dijk en het strand. Het appartement is voor 2 personen super, schoon en van alle gemakken voorzien, goede boxspring bedden en keuken met vaatwasmachine. De eigenaar is zeer behulpzaam en onze e-bikes konden wij in een afgesloten garage zetten met oplaadpunt. We hebben de hele week stralend weer gehad en met de fiets alle plaatsen op Walcheren bezocht. Mooie fietsroutes. Enige minpunt. Wifi is gratis maar erg langzaam en viel regelmatig weg,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Ark in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Ark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement De Ark scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.