Vakantiepark Bungalowpark Het Kustlicht

Vakantiepark Bungalowpark Het Kustlicht
7,3

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark Het Kustlicht voor je op een rij gezet:

22 reviews over Vakantiepark Bungalowpark Het Kustlicht in het Nederlands

nooit meer

de Vries
3-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Al je voor je rust komt , ga hier niet naar toe.

Doordat er veel huisjes in particulier bezit zijn , wordt hier het nodige onderhoud gepleegd , je zal maar dit thuis gedaan hebben en hier voor je rust komen , jammer dan de buren hebben besloten dat ze gaan schuren om 8.00 uur s'morgens.

Of de tuinier komt langs met zijn motor maaier , en dan heb ik het nog niet eens over de luidruchtige mede parkbewoners ( er geen controle hierop ).

Tevens is de inboedel gedateerd , niet eens lekkere tuinstoelen , pannen waar je handen aan verbrandt ga zo maar door .

Oude reviews (archief)

• Activiteiten5
  • Onderkomen2

Wij hebben twee weken verbleven in Branding 8. Bij aankomst bij het huisje moesten we met de auto letterlijk door de bosjes rijden en daarna door diepe kuilen. Kastje in de gang bevatte nog modder en zand van de vorige bewoners. Vloer bij de keuken slecht afgewerkt je kijkt op het beton. Kussentjes op de eerkamerstoelen zaten onder de vieze gele vlekken. Wasmachine/droger stond in het schuurtje waar we niet bij konden door wederom totaal overwoekerde bossages. Onkruid stond hoog op het terras. Na klacht werd er gesnoeid. Was die uit de droger kwam stonk vreselijk, het wasrek was helaas verroest. De badkamer is aan vernieuwing toe. Slaapkamers zijn erg klein, kasten kunnen noet volledig geopend worden. Een aantal dekbedden zaten zelfs gaten in. Na thuiskomst een recensie geschreven voor op de site van Kustlicht maar deze werd maar niet geplaatst, daarover hebben we comtact opgenomen en de reactie van Kustlicht was dat ze na overleg met de eigenaar het intern hielden omdat er op korte termijn veranderingen werden doorgevoerd...Ga dus niet uit van de recensies op hun eigen site! Ze plaatsen alleen de goede recensies!
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

de locatie was goed maar het was vies schimmels in bad en douce gordijne vol stof en spinne ragen camping bedje voor een 7mnd oude baby was kapot en een geschuurt matrasje voor de prijs die wij betaald hebben hebben wij niet gekregen wat we verwacht hadden

Residence Houtenburg: Dikke aanrader

fam Claassen
    24-5-2016
    • Activiteiten1
    • Onderkomen10

Geweldige ruime, huiselijk villa's met grote tuin. Op enkele minuutjes lopen van de duinen van Zoutelande. Op het mooie bungalowpark Kustlicht.

En omdat we het weer mee hadden, was dit Spanje in eigen land!

Heerlijk park voor rustzoekers

jeanet
    1-5-2016
    • Activiteiten5
    • Onderkomen9

Kustlicht het pareltje van zoutelande.heel dicht bij het strand.de privé bungalows zijn in 1 woord geweldig .heel veel privacy

Super!

glacekoekje
    15-1-2014
    • Activiteiten6
    • Onderkomen8

Genoten van een heerlijke vakantie. Ruim schoon huisje, ruime tuin erbij en van alle gemakken voorzien. Park ligt op steenworp afstand van een prachtig strand en paar minuten loopafstand van het dorpscentrum. Fantastisch!

Super plek voor een vakantie of even uitwaaien.

H.P. van der Veen
    4-4-2013
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Bungalowpark Het Kustlicht heeft zeer fraaie huizen. Wij zaten in Zeekoet 12, een prachtige woning met alles wat je nodig hebt. Lekker vakantiehuis met goed uitgeruste keuken, mooie badkamers, garage met ping pong tafel, ruime tuin en grote eigen parkeerplekken. Top!

Super vakantiepark

Janssen
    1-12-2010
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Ikzelf ga er al jaren naartoe. Eerder als moeder dochter vakantie er lekker even samen op uit en nu sinds 2 jaar met mijn partner en onze honden. Lekker dicht bij het strand en dicht bij Zoutelande het dorpje. Mooie omgeving en de huisjes zijn super met ieder zijn eigen privacy. Verder de grotere plaatsen zoals Vlissingen en Middelburg lekker dichtbij en een heerlijke gebakken vis eten in Vrouwenpolder bij het starnd staat standaard in onze vakantieagenda. Helemaal toppie! Heb afgelopen week zelfs al voor komend jaar geboekt.

Het Geld zeker waard!!

hoi
    26-9-2010
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

wij zaten in residance houtenburg zeer netjes. mooie fietsroutes in de buurt mooie stranden

Heel fijn rustig park

tillemans
    25-7-2010
    • Activiteiten3
    • Onderkomen8

Dicht bij het strand en het centrum van Zoutelande. Je kunt er fijne fietstochten maken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bungalowpark Het Kustlicht in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bungalowpark Het Kustlicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bungalowpark Het Kustlicht scoort een 7.28 uit 10 op basis van 23 reviews.