8,7

15 reviews over Hotel Beach Hotel in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

AW,
24-10-2018

Heerlijk verblijf in een ontspannen omgeving. Ook honden zijn hier welkom, maar daar hadden we totaal geen last van. Alles wordt hier uitermate goed schoon gehouden. Fijne en frisse kamers en een prima ontbijt. Het strand ligt net achter de duinen (steile klim) en het centrum van Zouteland op ca. 15 minuten lopen (hotel ligt in een rustige bosrijke omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2018

In één woord, fantastisch!!

Henny,
5-8-2018

Alles was goed verzorgd: Fijne bedden en kussens; ruime kamer; goed ontbijt; aardig personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Ontzettend genoten top!

Lia Roest,
21-1-2018

mooie kamers, goed ontbijt ,aardig personeel !!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Teleurstellend

Fam.norder,
12-11-2017

Teleurstellend hotel.

Lawaai s'nachts op de kamer,geluid van lopend water en bromtoon.

Deuren gaan hard dicht en geschuif met meubels heel goed hoorbaar.

In de rij voor het ontbijt, ruimte te klein wordt aan gewerkt zei het personeel.

Overigens deed het personeel niks om de wachtende mensen te helpen en zijn ook onherkenbaar,geen gepaste bedrijfskleding.

Vrijdagavond diner was ook matig.

Smorgens het gevoel dat de schoonmakers je snel de deur uit willen hebben.

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

Prima plek om bij te komen

Rust zonder roest,
1-10-2017

De ligging, net buiten het dorp, direct achter de duinen en dus eigenlijk aan zee is perfect. Prima kamer, goede hygiëne, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een voorbeeld. Keuken is goed, het menu is prima en de a la carte gerechten kunnen de toets der kritiek doorstaan

Gereisd met partner in september 2017

Te duur voor geleverde kwaliteit

Martin
28-12-2016

Ligging van hotel is prima. Kamer en badkamer zijn ruim (superior kamer). Daar is dan ook wel alles mee gezegd. Geen bad, kleine kledingkast, geen koffie/thee op kamer en in het hele hotel was het koud. Ontbijt was eenvoudig. Moesten regelmatig wachten op aanvullingen en hartig beleg werd geheel niet aangevuld.

Prijs kwaliteit verhouding is daarom niet goed. Voor deze prijzen mag je echt meer verwachten!

Gereisd met partner in december 2016

Achter de duinen gelegen aan een rustige weg. Correct en aardig personeel. Schone kamer en badkamer.

Fijn groot bed en gratis kofflie en thee voorziening.

Jammer dat de prullebak op de kamer werd vergeten te legen, want het fruit wat daarin lag begin al snel te ruiken.

Tip: er hing een scheef metalen houdertje aan de muur bij de douche zonder bakje. Shampoo flesjes moesten op de grond gezet worden tijdens het douchen. Hang een rvs hoekrekje in de douche. Gaat niet kapot en ziet er mooier uit.

Gereisd met partner in december 2016

heerlijk

Ingrid Blom
7-11-2016

Voor mindervaliden en rolstoelgebruikers is het ideaal. Alles gelijkvloers en goed bereikbaar, aanpassingen in badkamer. Mooi ontbijt. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Ook het strand en paviljoen is rolstoeltoegankelijk

Gereisd met vrienden in september 2016

Wij hadden kort van te voren geboekt, telefonisch aan de receptioniste gevraagd hoe de ligging van de superieur kamer en de suite was. Uitzicht duinen... of vakantieparkje. De suite had geen uitzicht op de duinen, maar op een parkeerplaats wat direct aan het terras lag. Andere suite gekregen met uitzicht op een fietsenverhuur en omringd door gaas. Suite mogen ze absoluut geen suite noemen.

Een comfortkamer bij hotel van keten is nog beter. Ontbijt is goed, restaurant lijkt op een kantine. Diner is prima. Terras heeft harde stoelen, te weinig relaxbanken buiten, hotel is pas verbouwd, geen terrasverwarming. Barman vriendelijk en servicegericht. als je naar het strand wilt is het een hele klim, niet geschikt om daar heen te lopen voor oudere mensen of slecht ter been.

Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel

Ger
10-7-2016

Leuk hotel, veel beter dan wat het vroeger was. Vriendelijk personeel! Wij zaten in het oude gedeelte, 150 per nacht is veel geld voor de kamer die wij hadden. Zag er wel redelijk uit. Badkamer was oud met weinig ruimte voor je toilet spullen. Ook geen prullenbak op de kamer, die zit erg onhandig onder de wasbak in de badkamer en is heel klein en zit zo vol. Vieze sier kussens met haren lagen tegen de schone hoofdkussens aan. Dit werd snel opgelost toen we het melde. We kregen direct schone kussenslopen en de vieze sierkussens hebben ze meegenomen. Prijs voor de hond 7,50 is niet duur. Buiten hebben ze een prachtig terras! Staan apparaten op de gang voor gratis lekkere koffie en thee. Ontbijt is prima en redelijk uitgebreid, je komt niets te kort.

Gereisd met partner in juli 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Beach Hotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach Hotel in Zoutelande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.