Bed and Breakfast Villetta

23 reviews over Bed and Breakfast Villetta in het Nederlands

Genoten

klaos
15-5-2018

Simpelweg een prima b&b. Prima kamers, prima bedden, prima ontbijt en attente gastheer en gastvrouw. Goede uitvalsbasis naar de diverse steden en dorpen. Blijf je langer, neem de fietsen mee. Heerlijk.

Volgend jaar terug!

dirk
29-4-2018

Wederom een zoveelste geslaagd verblijf bij Villetta. Hans en Ria zijn zeer leuke en spontane mensen, die elke ochtend een geweldig ontbijt serveren. Kamers zijn van alle gemak voorzien en kraaknet.

Heerlijk !

ingekuh
16-9-2016

Mooie B en B met meerdere kamers/app en studio die hadden wij. Alles erop en aan en zeer schoon. Rustig gelegen ruime tuin (terrasjes naast elkaar maar helemaal niet storend) Fijn goedverzorgd ontbijt. Hier komen wij nog eens terug !

Zalig !

Lou
8-9-2015

Een vriendelijk onthaal met een kopje koffie, iedere morgen verast worden met een zalig ontbijt, Hans en Ria zijn vriendelijke en gastvrije mensen, mooie omgeving om te wandelen en te fietsen, nette en schone kamers. Waar kan men nog wakker worden met het gefluit van de vogeltjes in een prima bed. Gewoon langsgaan, en genieten !

Wat een gastvrijheid in één woord geweldig!

Fam. van Velsen
8-2-2015

👍

Prachtige schone kamers, goede bedden. Erg mooie omgeving.

Voor een ieder wat wils.

prachtig

antoon caubrgh
9-7-2014

vriendelijk onthaal en prachtig ontbijt.tevens is het restaurant en jazz caffee een echte aanrader.

Zalig adresje in Schouwen Duiveland !

Ceyfs Sofie
2-1-2014

Supervriendelijk ontvangen door Hans en Ria tijdens aankomst.

Heel nette en gezellige kamer, alleen de badkamer wat aan de kleine kant.

Het ontbijt is overheerlijk met iedere dag vers gemaakte fruitsla, vers fruitsap en heerlijke broodjes, we zijn verwend geweest !!!

Een echte aanrader !

Toppertje, klein maar geweldig fijn

Dinger
3-12-2013

Studio nr.9

Een hartelijk ontvangst door Hans & Ria

Een leuke kamer met een bosje verse bloemen, het is niet groot maar helemaal goed voor ons tweetjes. Weinig aan te merken, eigenlijk niets je zou zelf maar eens moeten gaan kijken. Je zal er zeker geen spijt van krijgen

Bijzonder gastvrij

hein.wiegmans
12-11-2013

Kamers wat gedateerd en eenvoudig. Badkamer te klein. Leuk eigen terrasje en heerlijk rustig. Eigenaresse bijzonder vriendelijk. Bij aankomst een kopje koffie of thee en in een gesprek wordt alles duidelijk uitgelegd. het ontbijt is heel goed. Je wordt bediend aan tafel. Meestal is het lopend buffet in een B&B. Zonnemaire is een klein rustig plaatsje.

Top

Hans en Joke
18-8-2013

We hebben eind juli 4 nachten in B & B Villetta gelogeerd.

Een mooie rustige locatie.

De kamer is fris en schoon met een eigen terrasje.

Het ontbijt is super.

De gasten worden in de watten gelegd door Hans en Ria.

Kortom een aanrader.

Wij gaan zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Villetta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villetta in Zonnemaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.