Camping Landschapscamping Kijkuit

• 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

36 reviews over Camping Landschapscamping Kijkuit

• 9Sandra08-05-2017

Fantastische camping voor jong en oud

Wij zijn een jong gezin met 2 kinderen. Tijdens onze vakanties zijn wij opzoek naar een rustige omgeving in de natuur. Voor ons was het de eerste keer dat wij op camping kijkuit hebben verbleven en het was precies wat wij zochten! Rust, grote plekken en gezelligheid voor de kinderen. Het strandje is ook heel leuk alleen was het nog een beetje te koud om te zwemmen! Wellicht trekken wij in zomer nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Eveline28-06-2016

Mooi huisje met geweldig uitzicht.prachtig gelegen

Hartelijke ontvangst, goed ingericht huis op een heerlijke rustige plek. Geweldig uitzicht, net achter het Grevelingenmeer. Goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen. Mooie tuin die helemaal afgezet is, heel fijn als je de hond meeneemt! In de keuken alles aanwezig wat je maar wenst, Klein probleempje met t.v. werd onmiddellijk opgelost. Kortom, een aanrader! Wij komen vast nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Lotte20-05-2016

Een echte aanrader!

Super plek op een super camping! Dit is werkelijk waar een camping die ik nooit eerder gezien heb. Heerlijk ruim prachtige indeling en een strandje vlak achter je. Wij hebben hier heerlijk genoten van de natuur en zijn weer helemaal tot rust gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

• 10Smit1968-226-02-2016

Zeer tevreden!

Het is een zeer ruime camping, je hebt veel plek voor je tafeltje om 's morgens heerlijk rustig te ontbijten. Van de rust hebben we erg genoten, wij hebben allebei een drukke baan en vinden het heerlijk om rustig te genieten van de natuur. Voor overdag was er ook van alles te doen, heerlijk surfen op het Grevelingenmeer en lekker zwemmen, voor een regenachtige dag is er een ruime recreatie ruimte, waar wijzelf dan geen gebruik van hebben gemaakt, maar wij zagen dat er voor kinderen en volwassenen genoeg te lezen en te doen was. Mijn partner en ik komen hier zeker terug wij hebben heerlijk genoten en raden deze camping aan voor jong en oud, met of zonder kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 5Jen26-01-2016

nooit meer

Het positieve is dat het ruime plekken zijn en sanitair is schoon. Voor ons een te saaie camping geen gezelligheid en een warrige eigenares.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Co Welgraven12-08-2015

Perfecte camping

Een van de mooiste campings in Nederland. Grote plaatsen, fantastische ligging, uitstekende faciliteiten, vriendelijke ontvangst - het kan eigenlijk niet beter. Als je de camping afloopt, kun je binnen een minuut in het Grevelingenmeer liggen. En om de hoek een fietsknooppunt. Kortom, een geweldige plek.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Renske20-07-2015

Echt een aanrader

Heerlijke week vakantie gehad, net voor het hoogseizoen. Toch al veel te doen en genoeg spelende kinderen. Erg gastvrij, leuk recreatieprogramma en zeer ruime plekken. En aan het Grevelingenmeer gelegen. Beter kan niet.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Ellen06-07-2015

Zoals kamperen bedoeld is

Trefwoorden: grote ruime plekken, privacy, rust, schoon sanitair. Als je hier eenmaal geweest bent, ga je gewoon niet meer verder zoeken. Hier kom je echt bij van het hectische leven. Esther en familie laten je nog echt Zeeuwse gastvrijheid voelen. Reserveren en ga het zelf beleven.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9E.G de Looze29-06-2014

Geweldige camping.Rust ruimte en natuur

Top camping.Wij komen er al sinds 1992.Rust en direct aan het grevelingenmeer. Brouwershaven met winkels vlakbij. Sanitair super schoon. Mooie grote plaatsen en zeer netjes alles.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9jeroen10-08-2013

ruime plekken vlak aan het grevelingenmeer

Mooie landschapscamping met zeer ruime plaatsen. Wij hadden een plek vlak bij het toiletgebouw, deze was zeer groot. Sanitair is zeer netjes en word goed schoon gehouden. Douchen moet met 50 cent muntjes, rest is gratis.(wasmachine en droger tegen betaling) Elke plek heeft een water, afvoer en elektra aansluiting. Wi-Fi op de hele camping aanwezig en gratis. In de zomer animatie voor de kids.(voetbal ,bingo, knutselen) Standje aan Grevelingenmeer net achter de camping. Brouwershaven op fiets afstand( 10 a 15min.) Hier bevind zich een spar en een bakker en een visboer en enkele restaurantjes. En natuurlijk veel bootjes. Verder op de camping fietsen en skelters te huur.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Camping Landschapscamping Kijkuit info