Camping Landschapscamping Kijkuit

Camping Landschapscamping Kijkuit

34 reviews over Camping Landschapscamping Kijkuit in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een camping verscholen tussen de Zeeuwse akkers

Fam Matla
13-8-2018

Prachte camping, bijzonder grote plaatsen sommige wel 400 m2, waardoor ook veel privacy uitstekende ligging ten opzichte van de omliggende dorpen waar onder Zierikzee, Zonnemaire en Brouwershaven, ( inkoop / restaurant / markt), ligt aan een fietsknooppunt, professionele en vriendelijke beheerders. verzorging van sanitair uitstekend, ligging direct over de dijk aan het water met natuurstrand, zand en gras. Zeer geschikt voor kleine kinderen. Een absolute aanrader.

Mooie camping met enorme ruime plekken

Rene Dol
9-8-2018

Zeer ! ruime plekken. Mooie natuurlijke vormgeving. Geen bijlmermeer straatjes...

Vriendelijk personeel. Neem fietsje mee want er is maar 1 (keurig) toiletgebouw. Douchen 50 cent. Aandachtspunt is dat ca helft vd camping vrij geïsoleerde plekken heeft door hoge begroeiing. Heb dat liever niet. Kost me zon en uitzicht. WiFi OK. Strandje leuk voor recreëren en voor windsurfers redelijk bereikbaar... plank onder 1 arm, tuig onder andere arm. Auto kan vlakbij strandopgang gezet worden.

P. Vermeulen
5-8-2018

Prettige camping met ruime plaatsen en veel privacy.

Grevelingenmeer nabij waardoor de camping geschikt is voor meerdere soorten watersporters.

Een echte aanrader!

Hilja
3-8-2018

Fantastische ruime plek. Heel vriendelijk personeel. Aanrader

Erg fijne camping.

René
20-7-2018

Tís waar je naar op zoek bent, maar voor ons simpelweg een geweldige camping. Kleinschalig, ruime plekken, rustig, schoon, vriendelijk personeel en prachtig gelegen voor de waterliefhebbers (zoals onze kinderen). In de omgeving prachtige foto's kunnen schieten voor www.seasonsofholland.com. Prima eetgelegenheden in Brouwershaven. We komen hier zeker terug.

Geweldig verblijf voor het hele gezin

Fam Kalde
8-7-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad hier op deze rustige camping. Het landschap gaf ons en de kinderen vrede en genot. Op de camping vind je genoeg faciliteiten voor de kinderen. Mooie speelgelegenheden, strandje, animatie en ook binnen in de schuur genoeg te doen, zelfs een kleine bibliotheek met boeken!. Alles was schoon en netjes en als we iets extra nodig hadden dan werd het meteen geregeld. Hele fijne familie camping en super personeel! Wij komen hier zeker vaker terug!!

Kijk uit voor tarieven van Kijk uit!

Joke
5-7-2018

Camping op mooie locatie met zeer ruime plekken. Wel enigszins ver van winkels en horeca.

Ontvangst erg zakelijk , douche met 50 cent munt. Bij opmerking dat in het ACSI tarief douche inclusief is, is het antwoord: bij ons is warm water bij de afwas gratis. Alsof ik daar kan gaan douchen.

Gemeld dat in het weekend onze dochter met haar vriend kwam en dat wij dan even naar huis gingen. Op zondag komt de eigenaresse naar onze dochter op de plaats en deelt mede dat ze binnen een half uur dient te betalen of anders vertrekken. Haar vriend is naar de receptie gegaan en moest € 69,20 betalen voor 2 nachten.

De volgende dag langs gegaan, maar er was geen overleg mogelijk. Men wilde er niet over praten, veel te warm daarvoor.

Wij zijn vertrokken en voor ons geldt nu: Camping Kijk Uit .. NOOIT MEER.

Conclusie: Kijk uit voor de tarieven bij Kijk uit

Heerlijke Camping!

Fam. Broekhuis
        10-3-2018

Heerlijke camping; niet te groot, ruime plekken, wij hadden uitzicht op speeltuin, bij de afwasplaats is ook een speeltuin, schoon en fijn sanitair, voor met kleine kinderen ideaal als je geen overvolle drukke animatiecamping wil. Keuze uit veld of prive plekken, schaapjes aanwezig, na half 10 stil, aardige eigenaren. Wij vonden het heerlijk en gaan dit jaar weer terug!

Prachtig

Van Hesteren
        9-6-2017

Wat een fantastische plek! Wij zijn hier eind mei 2017 geweest en hebben genoten van de rust, prachtig grote eigen plek omzoomd door mooie groene hagen, lieve eigenaren, mooie natuur rondom de camping, hond mag buiten de camping over vrij loslopen in de natuur, mooie fiets-wandelpaden...kortom rust en natuur...na 5 dagen helemaal bijgetankt! Dankjewel lieve familie❤️

geweldige mooie,vriendelijke en propere camping

fam.Boel-Piryns
        28-5-2017

prachtige ligging met ruime plaatsen,voorzien van rechtstreeks water en afvoer,prachtig landschap,heel rustig,ideaal voor fietsers en natuurliefhebbers,dicht bij grevelinge meer,ideaal om tot rust te komen,mooie dorpjes in nabijheid,gaan zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Kijkuit in Zonnemaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Kijkuit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.