Géén boekingskosten

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

43 Reviews over Landschapscamping Kijkuit

• 10Marc en Inge19-09-2021

Topcamping voor wie van de rust geniet

Een topcamping met zeer ruime plaatsen omringd met veel groen . Alles zeer netjes onderhouden ‘ :Sanitair,containerpark. Camping... Zeer vriendelijke behulpzame mensen. Uitstekende uitvalsbasis voor fietsers. Fietsen zijn er ook te huur, Gelegen naast Grevelingenmeer met strandje. Niets dan positiefs te. Melden👍👏

• 9René17-08-2021

Geweldige camping met ruimte en rust

Na een paar jaar terug op deze prachtige camping. We kamperen nu zo'n 20 jaar, maar hier vinden we de meeste rust, ruimte, schoon en net sanitair en een fijne ontvangst. Direct gelegen aan het water. Brouwerhaven om de hoek waar je heerlijk kunt eten. Wat minder geschikt als je kinderen de hele dag vermaakt moeten worden, anders echt top. Wij komen zeker terug.

• 9M.09-08-2021

Rust en ruimte!

We hadden een prachtige ruime plek achterin de camping met uitzicht over de velden.Het sanitair gebouw ligt wat verder weg maar het uitzicht maakt dit zeker goed.Er is privé sanitair aanwezig wat zeker een aanrader is.Al het sanitair is schoon en netjes. De omgeving is prachtig.Grote complimenten voor de gastvrijheid!

• 10Mark Hofman21-06-2021

Prachtig kamperen, privacy en prima faciliteiten

Wij hebben 5 fantastische dagen gehad op deze schitterende camping. Zeer ruime met goed onderhouden groen beschutte plekken, sommigen zelfs met hartstikke nieuw privé sanitair. Bijzonder aardige en gastvrij eigenaren, zeer servicegericht. Zonnemaire is een prachtige plek op Schouwen-Duiveland, een prima uitgangspunt voor activiteiten op het eiland. Bij mooi weer zit je binnen vijf minuten op een heerlijk strandje aan het Grevelingenmeer. Toplocatie dus!

• 8BjornD197701-05-2021

Heerlijke en mooie camping met ruime plaatsen

Wij hebben een heerlijke week gehad op landschapscamping Kijkuit. We stonden op plek 102, een ruime nette plek dicht bij de opgang van het strandje. Voor windsurfers meer dan een ideale locatie. De camping was rustig maar dat zal deels ook door de kou zijn geweest. De ontvangst was vriendelijk, het sanitair kleinschalig maar wel heel netjes, de bochtjen vanaf de entree tot aan de plek soms wat krap voor een combi met grote stationwagen en een Hobby 460 erachter. Kan me voorstellen dat de rit vanaf de provinciale weg tot de camping vanwege de geringe breedte niet voor iedereen even plezierig is, wij hebben er geen last van gehad. Al met al een heerlijke week tot rust komen in een mooie omgeving. Een echte aanrader!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Anna08-09-2020

Wij komen hier niet meer terug.

Wij zijn hier gekomen door de positieve reviews Erg vriendelijke mensen. Mooie ligging. Het Grevelingenmeer achter de camping. Helaas de plek die we kregen vonden we letterlijk triest. In een hoekje. Totaal geen contact met medekampeerders. 1 van de kleinste plaatsen. Terwijl er mooie grote plaatsen gewoon vrij waren. Wij hadden een Acsikaart. Dus goedkoper. We hadden net zo goed in onze achtertuin kunnen zitten. 2 nachten geboekt. Na 1 nacht vertrokken. Verder uitstekend sanitair. Heel schoon. Lijkt mij leuke camping voor gezin met kleine kinderen. Wij komen niet meer terug.

• 9M. van Kuik27-08-2020

Prachtige camping

Kijkuit is een hele mooie camping. De plaatsen zijn heel groot, de indeling Is verrassend en overal is groen. Het strandje achter de camping is heerlijk. Muziek is verboden, wat heel fijn is; des te bevreemdender dat wel dag en nacht de radio aanstaat in het toiletgebouw.. Ontvangst en service zijn persoonlijk. Omgeving mooi om te fietsen. Zonnemaire en Brouwershaven zijn beide prachtige plaatsjes. Zierikzee eveneens, goed te befietsen.

• 9Fam Matla13-08-2018

Een camping verscholen tussen de Zeeuwse akkers

Prachte camping, bijzonder grote plaatsen sommige wel 400 m2, waardoor ook veel privacy uitstekende ligging ten opzichte van de omliggende dorpen waar onder Zierikzee, Zonnemaire en Brouwershaven, ( inkoop / restaurant / markt), ligt aan een fietsknooppunt, professionele en vriendelijke beheerders. verzorging van sanitair uitstekend, ligging direct over de dijk aan het water met natuurstrand, zand en gras. Zeer geschikt voor kleine kinderen. Een absolute aanrader.

• 9Rene Dol09-08-2018

Mooie camping met enorme ruime plekken

Zeer ! ruime plekken. Mooie natuurlijke vormgeving. Geen bijlmermeer straatjes... Vriendelijk personeel. Neem fietsje mee want er is maar 1 (keurig) toiletgebouw. Douchen 50 cent. Aandachtspunt is dat ca helft vd camping vrij geïsoleerde plekken heeft door hoge begroeiing. Heb dat liever niet. Kost me zon en uitzicht. WiFi OK. Strandje leuk voor recreëren en voor windsurfers redelijk bereikbaar... plank onder 1 arm, tuig onder andere arm. Auto kan vlakbij strandopgang gezet worden.

• 9P. Vermeulen05-08-2018

Prettige camping met ruime plaatsen en veel privacy. Grevelingenmeer nabij waardoor de camping geschikt is voor meerdere soorten watersporters.

Camping Landschapscamping Kijkuit info

Camping-informatie