Camping Landschapscamping Kijkuit

27 reviews over Camping Landschapscamping Kijkuit in het Nederlands

Heerlijke Camping!

Fam. Broekhuis
10-3-2018

Heerlijke camping; niet te groot, ruime plekken, wij hadden uitzicht op speeltuin, bij de afwasplaats is ook een speeltuin, schoon en fijn sanitair, voor met kleine kinderen ideaal als je geen overvolle drukke animatiecamping wil. Keuze uit veld of prive plekken, schaapjes aanwezig, na half 10 stil, aardige eigenaren. Wij vonden het heerlijk en gaan dit jaar weer terug!

Prachtig

Van Hesteren
9-6-2017

Wat een fantastische plek! Wij zijn hier eind mei 2017 geweest en hebben genoten van de rust, prachtig grote eigen plek omzoomd door mooie groene hagen, lieve eigenaren, mooie natuur rondom de camping, hond mag buiten de camping over vrij loslopen in de natuur, mooie fiets-wandelpaden...kortom rust en natuur...na 5 dagen helemaal bijgetankt! Dankjewel lieve familie❤️

geweldige mooie,vriendelijke en propere camping

fam.Boel-Piryns
28-5-2017

prachtige ligging met ruime plaatsen,voorzien van rechtstreeks water en afvoer,prachtig landschap,heel rustig,ideaal voor fietsers en natuurliefhebbers,dicht bij grevelinge meer,ideaal om tot rust te komen,mooie dorpjes in nabijheid,gaan zeker terug

Fantastische camping voor jong en oud

Sandra
8-5-2017

Wij zijn een jong gezin met 2 kinderen. Tijdens onze vakanties zijn wij opzoek naar een rustige omgeving in de natuur. Voor ons was het de eerste keer dat wij op camping kijkuit hebben verbleven en het was precies wat wij zochten! Rust, grote plekken en gezelligheid voor de kinderen. Het strandje is ook heel leuk alleen was het nog een beetje te koud om te zwemmen! Wellicht trekken wij in zomer nog eens terug.

Oude reviews (archief)

Hartelijke ontvangst, goed ingericht huis op een heerlijke rustige plek. Geweldig uitzicht, net achter het Grevelingenmeer.

Goede uitvalsbasis voor wandelen en fietsen.

Mooie tuin die helemaal afgezet is, heel fijn als je de hond meeneemt! In de keuken alles aanwezig wat je maar wenst,

Klein probleempje met t.v. werd onmiddellijk opgelost.

Kortom, een aanrader! Wij komen vast nog eens terug!

Een echte aanrader!

Lotte
20-5-2016

Super plek op een super camping! Dit is werkelijk waar een camping die ik nooit eerder gezien heb. Heerlijk ruim prachtige indeling en een strandje vlak achter je. Wij hebben hier heerlijk genoten van de natuur en zijn weer helemaal tot rust gekomen.

Zeer tevreden!

Smit1968-2
26-2-2016

Het is een zeer ruime camping, je hebt veel plek voor je tafeltje om 's morgens heerlijk rustig te ontbijten. Van de rust hebben we erg genoten, wij hebben allebei een drukke baan en vinden het heerlijk om rustig te genieten van de natuur.

Voor overdag was er ook van alles te doen, heerlijk surfen op het Grevelingenmeer en lekker zwemmen, voor een regenachtige dag is er een ruime recreatie ruimte, waar wijzelf dan geen gebruik van hebben gemaakt, maar wij zagen dat er voor kinderen en volwassenen genoeg te lezen en te doen was.

Mijn partner en ik komen hier zeker terug wij hebben heerlijk genoten en raden deze camping aan voor jong en oud, met of zonder kinderen.

nooit meer

Jen
26-1-2016

Het positieve is dat het ruime plekken zijn en sanitair is schoon. Voor ons een te saaie camping geen gezelligheid en een warrige eigenares.

Perfecte camping

Co Welgraven
12-8-2015

Een van de mooiste campings in Nederland. Grote plaatsen, fantastische ligging, uitstekende faciliteiten, vriendelijke ontvangst - het kan eigenlijk niet beter. Als je de camping afloopt, kun je binnen een minuut in het Grevelingenmeer liggen. En om de hoek een fietsknooppunt. Kortom, een geweldige plek.

Echt een aanrader

Renske
20-7-2015

Heerlijke week vakantie gehad, net voor het hoogseizoen. Toch al veel te doen en genoeg spelende kinderen.

Erg gastvrij, leuk recreatieprogramma en zeer ruime plekken.

En aan het Grevelingenmeer gelegen. Beter kan niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Kijkuit in Zonnemaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Kijkuit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landschapscamping Kijkuit scoort een 9.15 uit 10 op basis van 29 reviews.