Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Casa di Paola in het Nederlands

Fantastisch compleet ingerichte vakantiewoning

J van Houdt
26-11-2016

Casa di Paola is een goed ingerichte complete vakantiewoning in Zonnemaire op een rustig kleinschalig park. Buitengewoon vriendelijke ontvangst door eigenaar zelf, bedden zijn opgemaakt en handdoeken liggen klaar. Een gezellig welkomstgeschenk, kortom een fijne plek waar je graag naartoe gaat. Niets is te veel!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Casa di Paola

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa di Paola in Zonnemaire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa di Paola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.