Camping Minicamping Gouweveer

5 reviews over Camping Minicamping Gouweveer in het Nederlands

Fantastisch!

Esther en Hans Houtman
8-3-2018

Alles is goed op deze camping....gezellig...persoonlijk...schoon....compleet....

Het is er knus ,gezellig en schoon

Monique David-Dolhain
20-7-2017

Een fijne kleine minicamping,,je bent welkom en het is er heel schoon en rustig.

Wij waren er al een paar keer en ik waardeer enorme mooie plek die je zelf ook of eens mag uitzoeken,en je appeltje voor het ontbijt ,ligt voor je in de boomgaard.

Fantastisch!!!!!

Oude reviews (archief)

bijzonder vriendelijke ontvangst.

R.P.Verhoekx
28-9-2016

neem vooral contact op of er een plaatsje is.

Om een appelboomgaardje gelegen campingplaatsen. Sanitair eenvoudig maar netjes. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Fietsen mogen in afgesloten ruimte staan. Broodjes te bestellen de avond vooraf. Zierikzee vlakbij. Ligging iets buiten het dorp vlakbij doorgaande weg.

Zeer mooie en rustige camping

Fam Heijnen
16-8-2010

Ondanks 10 kinderen nergens last van,mooi gelegen en 10 min lopen van het centrum van Zierikzee.

De eigenaresse liep sávonds een rondje langs de gasten of alles naar hun zin was,en maakte met iedereen een praatje.

Je kon ook broodjes voor de volgende morgen bestellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Gouweveer in Zierikzee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Gouweveer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Gouweveer scoort een 9.05 uit 10 op basis van 5 reviews.