Weer vandaag2°-1°

4 reviews over Camping Minicamping de Toren in het Nederlands

Fijne camping!

Corrie ten Hove
31-10-2016

Ligging: Op wandelafstand van Zierikzee, Aldi en Lidl. Volop fietsen langs de Oosterschelde

Prijs: 17 euro voor een mooie ruime plaats met wifi en toeristenbelasting.

Kindvriendelijk: Er staat een schommel en een trampoline. Tijdens ons verblijf weinig kinderen gezien.

Staat van sanitair: hartstikke schoon en netjes.

Gereisd met partner in oktober 2016

Leukste plekje van Schouwen-Duiveland!

Wolters
23-9-2016

Kleine gastvrije camping op superlocatie buiten Zierkzee. Ideale uitvalshoek om de stad te bekijken en terrasjes uit te proberen in het centrum of langs de haven, maar ook voor prachtige wandelingen met de hond langs het kanaal of Oosterschelde. Voorzieningen zijn prima en brandschoon. Honderd procent genoten hier!

Gereisd met partner in september 2016

Prima locatie en netjes

TheoS
16-6-2016

Zeer nette camping met super net sanitair (1/2€ voor te lange douche). WiFi (wep beveiliging) werkt matig en niet voor nieuwe Apple's. Zierikzee en supermarkt vlakbij. Aardige omgeving. Heel vriendelijke ontvangst.

Gereisd anders in januari 2016

fantastisch boerencamping

fam vis
20-7-2014

Een geweldige minicamping de toren in zierikzee je loopt zo van de camping de stad in en een vriedelijke ontvangst door boerrin jose en leo

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Toren in Zierikzee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Toren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.