Pension Klaas Vaak

2 reviews over Pension Klaas Vaak in het Nederlands

Teleurgesteld

Ghesquiere,
5-12-2017

De kamer was zeer basic en echt verouderd. Nu kan oud ook wel charmant zijn, maar spijtig genoeg was dit niet het geval. Qua comfort en aankleding kwamen we terecht in de jaren '80. Hygiëne liet ook te wensen over. Gelukkig was het mooi weer en konden we het ontbijt nemen in de tuin. De tuin is voor mij de enige troef van deze b&b. Zeker een afknapper was het streng en kordate gebod van de gastvrouw die verwachtte dat we zelf het ontbijt afruimden?! Dit heb ik nog nooit voorgehad (enkel in een jeugdherberg kan dit). Zeer verouderd en niet echt hygiënisch verblijf. Sorry, maar de volgende keer pas ik hiervoor.

Super plek

Van Mulligen
6-2-2015

Prima, gezellig , zeer gastvrij, ruime kamer, heerlijk ontbijt, mooie grote tuin!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Klaas Vaak in Zierikzee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Klaas Vaak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.