Tijdelijk €25 aanbetaling

De Zevende Hemel

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Zevende Hemel voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 9 reviews

9FenomenaalScore uit 9 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over De Zevende Hemel

• 9Dick van Dijk02-01-2020

Ongelooflijk klantvriendelijk

Wij sliepen in de tuinkamer een souterain ,van alle gemakken voorzien , prima bed , héél oud balkenplafond ,volgens eigenaar uit 1500,prachtige kalkmuren ,die een beetje bladderen ,maar dat heeft wel iets in zo,n oude kamer,héérlijk warm ,uitstekende douche . Wij kwamen aan 31 december ,want we bleven maar één nacht , je meld je aan in het restaurantje ,mét ,inderdaad ,de beste koffie van Zeeland. Eigenaar loopt mee naar je kamer ,trapje naar beneden en dan ga je bijna terug in de tijd. Even later krijg je koffie en ga je Zierikzee in , winkels dus naast de bed and breakfast. Omdat het de volgende dag één januari is vraagt de eigenaar ,hoe laat wilt u ontbijten afgesproken zo rond 9 uur half 10. Prima ontbijt eigenaar en zijn vrouw en 3 gasten , máár wij hebben diverse hotels en slaapplaatsen door heel Nederland bezocht ,zélden zó klantvriendelijk behandelt!! Een absolute aanrader!!!

• 10Kim en Natasja21-08-2016

Een heeerlijke plek!

Het was een super verblijf, we zijn met open armen ontvangen, eigenaars zijn super!! ontbijt was heeerlijk! kamers zijn goed en heerlijke bedden! Wij komen volgend jaar zeker weer terug! Aanbeveling!!

• 10R. De Clercq23-05-2016

Prachtig, luxe. Midden in de natuur

Je kan er ook lekker eten in de romantische tuin. Chef Lieven en zijn vrouw zijn supervriendelijk. Lieven werkt veel met kruiden uit eigen tuin en tovert met groenten en vlees en vis.

• 9Jeroen Van Goethem08-03-2015

Charmante B&B in hartje Zierikzee...

Mooie authentieke kamer met prachtig Hemelbed. Superlieve eigenaars waar je niets verkeerd aan kan vragen. We hebben genoten van ons verblijf!! Voor herhaling vatbaar!!

• 8Piet en Ina08-08-2014

Geweldig gastvrij b&b

Voor vrienden een kamer voor 2 nachten geregeld, geweldig gastvrije eigenaars. Goede kamers , ontbijt geweldig. Probeer eens een kasteel biertje op het terras of aan de bar.

• 9M. Hemelop29-09-2013

Een aanrader !!

Wij hebben deze bed & breakfast gekozen mede om de goede recensies ( 2 ) op deze site. Hierbij dus een 3e en wij hebben genoten van de vriendelijke ontvangst het mooie stadje Zierikzee en de heerlijke nachtrust in een mooi hemelbed en het geweldige ontbijt 's ochtends voor ons voor herhaling vatbaar. Groeten Martin en Jeanet

• 9Jose van Blokland31-08-2012

Een hemelse plek ... op aarde.

Met mijn dochter een weekend, op familiebezoek, in Zeeland en bij deze B&B geslapen. Wij hebben genoten; ontvangst ... zó welkom, inrichting ... knus & warm, kortom ... wij voelden ons er ècht 100% thuis. Zeker een aanrader en goed voor ... nog eens. Tot ziens!

• 9Janita van Bruggen21-08-2012

Echt aanrader!

Autenthiek huisje in leuk oud straatje, op loopafstand van het centrum. Sfeervolle woon/slaapkamer. Prettig dat er een eigen koelkastje is. Gastvrije ontvangst! Heerlijk ontbijt op zelf aan te geven tijdstip in eigen kamer geserveerd.

• 9José van Blokland20-07-2012

Inderdaad, even hélemaal in de 'De Zevende Hemel'

B&B De Zevende Hemel is in een woord, een Heerlijke plek om te verblijven. Het heeft geen tuin met uitzicht naar buiten maar is daardoor misschien juist wel extra knus om even bij te komen. Het is er heerlijk stil, de vogels hoor je via een bovenlicht in het halletje. De gastvrouw en -heer zijn bijzonder aardig. Mijn dochter en ik voelden ons er ècht verwend 'thuis'.

Bed & Breakfast De Zevende Hemel info

Het complex