Hotel De Wildeman

HotelWeer vandaag17°14°
7,9

12 reviews over Hotel De Wildeman in het Nederlands

Leuk gelegen in het centrum

Githa
26-9-2017

Wij hadden de 4 persoonskamer. Tapijt op de kamer was heel oud en vies.

Gevaarlijke electriciteit, verlichting deed het niet overal. We verbleven 2 nachten, kamer werd niet schoongemaakt, we moesten zelf om nieuwe handdoeken vragen. Voor een verblijf van 400 euro vind ik dat echt schandalig. Veel te weinig verlichting in de badkamer, kun je je niet bij opmaken en alleen een whirlpool en geen douche. Overal lekkage bij het gebruik van de douche in de Whirlpool. Bovenverdieping erg klein door alle lage balken, je moet de hele tijd oppassen dat je je hoofd niet stoot. Ontbijt was ok maar niet meer, vies tafellaken.

Het is jammer want het is een mooi pand, kunnen ze zoveel meer van maken.

Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar.

Pluspuntje: personeel was wel vriendelijk

Leuk kleinschalig hotel. Ligt erg goed gelegen midden in het centrum.

Minpunt was dat de parkeer gelegenheid voor het hotel erg slecht was aangegeven. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats wat erg prettig is, alleen was dit moeilijk te vinden al je er niet bekend bent. Na telefonisch contact met het hotel hebben wij het uiteindelijk kunnen vinden. Wij hadden de zolderkamer, leuke kamer waarbij alles aanwezig was. Kamers waren schoon en netjes. Dit verblijf is een aanrader !

Oude reviews (archief)

Diana
13-10-2016

Voor de 4de x in een jaar weer in hotel de Wildeman gelogeerd. Het was weer top. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt uitstekend. Kamer schoon en lekkere zachte bedden. Diner was ook uitstekend, ze hielden rekening met mijn dieet. Op naar de volgende x. Gr. Diana en Jannie

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Van reden
2-10-2016

Veel te duur niet eens een föhn voor een kamer van €160.00

Vergane glorie

Familie van Dijk
19-6-2016

Vergane glorie, dit hotel. Mooi pand, maar valt veel en veel meer van te maken. Kamer erg sober, bijna armoedig en muffe geur. Tapijt in een hotelkamer is smerig en niet meer van deze tijd. Veel te weinig verlichting in de badkamer, kun je je niet bij opmaken en scheren. Bedden op zich OK, maar extra bed was wel errug smal... Sigatettenrooklucht in het trapportaal. Ontbijt vonden wij onder de maat voor een hotel, is meer b&b waardig. Wij komen hier niet meer terug.

een aanrader!

mw van kol
28-3-2016

Knus hotel. Vriendelijk personeel.

Simpele kamer goed bed

prima ligging midden in het centrum.

Een aanrader !

Graag nog een keer

JPR
8-2-2016

Kamers aan het plein, eerlijk en zeer vriendelijk personeel, zalige bedden, goed ontbijt en lekkere wijn

Heerlijk hotel op ern prachtige locatie

koelewijn
31-12-2015

Gewoon goed hotel, waar voor je geld

Geweldig authentiek stadshotel aan Plein

Henk Capelle
14-7-2015

Zojuist een weekend in Wildeman gelogeerd. Aardig personeel en hele leuke ouderwetse hotelkamers! Ontbijt is prima. Zierikzee is een geweldig leuk stadje met allerlei gezellige restaurantjes die alle varianten van zee-producten aanbieden. Jammer dat het voorbij was.

Hotel op mooie plek maar prijs aan de hoge kant

G.W. van Egmond
16-3-2015

Het hotel staat midden in het centrum en kan niet beter. Echter zouden de kamers op de 2e etage goedkoper mogen zijn. Hoewel de ruimte prima is benut blijven het zolderkamers. De cv was kapot dus een hele koude kamer. Goede bedden. De prijs kwaliteit is echter niet goed. Diner was prima echter het ontbijt was zeer matig. Oud brood en er werd zeer slecht bijgevuld. De bediening had daar echt geen oog voor. Rommelige opstelling, gewoon slecht voor deze prijs. Jammer want op deze manier redden zij het ook weer niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Wildeman in Zierikzee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Wildeman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Wildeman scoort een 7.93 uit 10 op basis van 12 reviews.