Camping Minicamping De stropielekker

7,6

6 reviews over Camping Minicamping De stropielekker in het Nederlands

leuke camping

Sabrina, 10-3-2018

Leuke nette mini camping, super sanitair. Vriendelijke ontvangst. Leuk voor de kids, speeltoestelletje, skelters, en een loods voor als het slecht weer is.

Gewoon goed

RAISY, 12-5-2017

Zeer mooie camping en mooie plaatsen alleen was het bij ons heel koud 14 graden buiten en werd de verwarming in de sanitair met aangestoken dus ben ik met zware vekoudheid naar huis kunnen gaan met resultaat een week ziek

voor de douche moet je 0,50 €betalen water is wel goed warm zelf te regelen voor de afwas onder een afdak moet je 0,20 betalen maar is maar genoeg voor een kleine afwas aan lavabo sanitair is het koud water mooi klein speeltuintje met zandbak en trampoline voor de kinderen ook zijn er fietsjes beschikbaar

Prima, rustige camping

Martin en Marijke de Kunder, 29-10-2016

Dit voorjaar weer op deze mooie camping geweest. Wij huren regelmatig de stacaravan. Dit is een eenvoudige caravan maar wat ons betreft voldoende.

De camping is mooi en ruim opgezet. Het sanitair ziet er prima uit en wordt goed schoongehouden.

De omgeving is heerlijk rustig. Je kunt er fijn wandelen en fietsen. De afstand tot de Westerschelde is ongeveer 5 km waar je heerlijk langs de dijk kunt wandelen. Een dag naar het Noordzeestrand is goed te doen. Binnen 35 minuten ben je aan het strand. Kortom hou je van ruimte en een gemoedelijke sfeer, kom dan naar deze mooie camping

Leuke camping

Diepstraten, 24-7-2016

Rustig gelegen, schoon en vriendelijke eigenaren,

Mooie omgeving voor fietsen en wandelen, gaan er vast nog eens heen!!

Alles was voor ons voldoende naar wens, niets te klagen!

Alles was prima in orde. Behalve dat er geen warm water was bij de wasbakken (nat scheren met koud water is niet lekker) en echt niet meer van deze tijd .... geen wifi. Voor het hete afwaswater moet € 0,20 betaald worden, maar is qua hoeveelheid echt minimaal. Wij komen hier niet weer, jammer.

Mooie rustige camping met gastvrije ontvangst

r_vanderdoes, 30-7-2010

Boerencamping, aangesloten bij Vekabo, groot veld, modern sanitair, midden in zeeuws vlaanderen.

Slecht-weer-schuur met tafeltennis, fietsen, een verse krant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De stropielekker in Zaamslag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De stropielekker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De stropielekker scoort een 7.61 uit 10 op basis van 6 reviews.