Bed and Breakfast Karins Hof

Meer bedandbreakfast info

29 reviews over Bed and Breakfast Karins Hof

• 2019
      10Roser Gracia05-02-2019

Je voelt als je thuis bent: rust en ruimte.

Karin´s hof is een geweldige plaats om te rusten en te genieten van de natuur. Het huis ligt in het midden van de akkers in Zamslag met veel ruimte en mooie uitzicht in het bijzonder de zon ondergans. Karin en Aart zijn ontzettend aardig en gastvrij. We hebben van onze lekker ontbijt aan de serre dagelijks genoten. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
      6T en g b25-09-2018

Niet meer

Wij vonden de ontvangst maar net was niet zo bijzonder wat ons erg teleurstelde,ontbijt was sumier genoeg brood wel een gekookt eitje geen sapje,maar afgemeten 2 kopjes koffie,geen vleeswaren op de zaterdag,zondag wel 2 plakken gekookte ham moet wel gezegd worden dat wij op het nippertje geboekt hebben vanwege dat ons b&b opgeheven werd waar we eerder geboekt hadden aangezien wij een bruiloft hadden 21 september. Misschien was de rede dat Karin en aart naar Canada gingen op maandag 24 september voor een conferentie. Voor ons niet voor herhaling vatbaar jammer zou graag een andere review gegeven hebben zeker omdat Karin ons dat verzoek gaf voor wij naar huis gingen!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Sonja13-09-2018

Geweldig !

Prachtige plek ! Rust en ruimte, ook voor kinderen van alles te doen. Alles prima verzorgd. S’morgens heerlijk ontbijt gehad met heel de familie in de serre. Karin en Aart zijn ontzettend aardig. Echt een plek waar je je thuis voelt.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Beau08-04-2018

Zeer tevreden

Vriendelijk ontvangst, schone kamers, een goed bed en een rustige omgeving. Alles wat ik nodig had.

Alleen gereisd in april 2018

• 10Marten de Groot22-01-2018

Heerlijk rustig

Deze BB ligt in eeen mooi wijds gebied en vanuit de serre kan je 's ochtends tijdens het ontbijt heerlijk genieten van het weidse uitzicht. Het ontbijt is heel goed verzorgd door een hele vriendelijke, vrolijke en zorgzame hostess, die uiteraard naar de naam Karin luistert. De slaapkamers zijn netjes en de bedden zijn prima. Alleen de trap naar boven is erg stijl met smalle treden. Dit komt uiteraard omdat het huis niet niet is, maar wel heel erg mooi is opgeknapt. Het sanitair ziet er tiptop uit en is schoon.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Ineke de Ruyter22-10-2017

Hele fijne ervaring voor herhaling vatbaar.

Gastvrije, super- vriendelijke eigenaars die een schat van informatie over de omgeving bezitten. Het huis ligt mooi midden in de polder, de kamers zijn schoon, ruim en licht. Je kan fietsen en wandelen zoveel je maar wilt.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 9Jan22-06-2017

zeer aan te bevelen!

De tom tom laat je iets te ver doorrijden De tom tom stuurde mij komend vanuit Noord Nederland via de rondweg rond Antwerpen en de tunnel daar, maar er is ook nog een Westerschelde TOL tunnel is mij veel beter bevallen. De trap in het B & B is erg steil!

Alleen gereisd in juni 2017

• 9trui31-03-2017

zeer geslaagd

een prachtige locatie, te midden de natuur, warm onthaal, vriendelijke gastvrouw en - heer, lekker eten

Alleen gereisd in maart 2017

• 8Ron en Tru17-03-2017

We hebben het goed gehad

Wij lagen op de zolder onder het dak wat gezellig en knus was zo met elkaar. Het bed sliep goed. We zijn naar de conferentie van vasten en bidden in Terneuzen geweest, daarom hebben we geen ontbijt genomen. De serre is een gezellige ontmoetingsplek waar je heerlijk kunt zitten en ook boven is daar een mogelijkheid om in een gezellige ruimte te zitten en je terug te trekken. De tuin is immens groot en het huis ligt werkelijk tussen de akkers waardoor in de verre verte pas weer wat is te zien. Mooi! Ontzettend mooi is dat de Here God in het hele huis wordt verhoogt, dit is bijzonder. Karins hof is alsof je thuis komt, het is goed toeven daar!! Hartelijke groet van ons en Ger.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9Vincent en Hetty23-01-2017

Al twee keer een prima verblijf in Karinshof!

Prima gastvrijheid, goed bed in een prettige, schone kamer, heerlijk warme douche en een lekker ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2017

Bed and Breakfast Karins Hof info