Bed and Breakfast Karins Hof

24 reviews over Bed and Breakfast Karins Hof in het Nederlands

Niet meer

T en g b
25-9-2018

Wij vonden de ontvangst maar net was niet zo bijzonder wat ons erg teleurstelde,ontbijt was sumier genoeg brood wel een gekookt eitje geen sapje,maar afgemeten 2 kopjes koffie,geen vleeswaren op de zaterdag,zondag wel 2 plakken gekookte ham moet wel gezegd worden dat wij op het nippertje geboekt hebben vanwege dat ons b&b opgeheven werd waar we eerder geboekt hadden aangezien wij een bruiloft hadden 21 september.

Misschien was de rede dat Karin en aart naar Canada gingen op maandag 24 september voor een conferentie.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar jammer zou graag een andere review gegeven hebben zeker omdat Karin ons dat verzoek gaf voor wij naar huis gingen!

Geweldig !

Sonja
13-9-2018

Prachtige plek !

Rust en ruimte, ook voor kinderen van alles te doen.

Alles prima verzorgd.

S’morgens heerlijk ontbijt gehad met heel de familie in de serre.

Karin en Aart zijn ontzettend aardig.

Echt een plek waar je je thuis voelt.

Zeer tevreden

Beau
8-4-2018

Vriendelijk ontvangst, schone kamers, een goed bed en een rustige omgeving. Alles wat ik nodig had.

Heerlijk rustig

Marten de Groot
22-1-2018

Deze BB ligt in eeen mooi wijds gebied en vanuit de serre kan je 's ochtends tijdens het ontbijt heerlijk genieten van het weidse uitzicht.

Het ontbijt is heel goed verzorgd door een hele vriendelijke, vrolijke en zorgzame hostess, die uiteraard naar de naam Karin luistert.

De slaapkamers zijn netjes en de bedden zijn prima. Alleen de trap naar boven is erg stijl met smalle treden. Dit komt uiteraard omdat het huis niet niet is, maar wel heel erg mooi is opgeknapt. Het sanitair ziet er tiptop uit en is schoon.

Hele fijne ervaring voor herhaling vatbaar.

Ineke de Ruyter
22-10-2017

Gastvrije, super- vriendelijke eigenaars die een schat van informatie over de omgeving bezitten. Het huis ligt mooi midden in de polder, de kamers zijn schoon, ruim en licht. Je kan fietsen en wandelen zoveel je maar wilt.

zeer aan te bevelen!

Jan
22-6-2017

De tom tom laat je iets te ver doorrijden

De tom tom stuurde mij komend vanuit Noord Nederland via de rondweg rond Antwerpen en de tunnel daar, maar er is ook nog een Westerschelde TOL tunnel is mij veel beter bevallen.

De trap in het B & B is erg steil!

zeer geslaagd

trui
31-3-2017

een prachtige locatie, te midden de natuur, warm onthaal, vriendelijke gastvrouw en - heer, lekker eten

We hebben het goed gehad

Ron en Tru
17-3-2017

Wij lagen op de zolder onder het dak wat gezellig en knus was zo met elkaar.

Het bed sliep goed.

We zijn naar de conferentie van vasten en bidden in Terneuzen geweest, daarom hebben we geen ontbijt genomen.

De serre is een gezellige ontmoetingsplek waar je heerlijk kunt zitten en ook boven is daar een mogelijkheid om in een gezellige ruimte te zitten en je terug te trekken.

De tuin is immens groot en het huis ligt werkelijk tussen de akkers waardoor in de verre verte pas weer wat is te zien. Mooi!

Ontzettend mooi is dat de Here God in het hele huis wordt verhoogt, dit is bijzonder.

Karins hof is alsof je thuis komt, het is goed toeven daar!!

Hartelijke groet van ons en Ger.

Al twee keer een prima verblijf in Karinshof!

Vincent en Hetty
23-1-2017

Prima gastvrijheid, goed bed in een prettige, schone kamer, heerlijk warme douche en een lekker ontbijt.

fantastisch en gezellig. voelt als thuis

Lenie Scholten
12-1-2017

Heerlijk geslapen en heerlijk ontbijt. een mooie en rustige omgeving.

Mooie grote kamers, gezellig ingericht.

Bij Aart en Karin voel je je meteen thuis.

Leuke en goede tijd gehad daar. komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Karins Hof in Zaamslag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Karins Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.