Bed and Breakfast Karins Hof

Tonen op kaart

33 reviews over Bed and Breakfast Karins Hof

• 2019
      9Frank Kolijn09-12-2019

De gastvrijheid van Aart en Karin is geweldig!

Op zaterdagmiddag arriveerden wij met onze Alpha Youth groep bij Karin's. Onze groep bestond uit 10 jongeren en 3 (volwassen) leiding. De ontvangst was bijzonder hartelijk en in alle opzichten warm. Omdat we de groepsactiviteiten in de schuur mochten doen was het daar ook lekker voorverwarmd. Nadat iedereen een slaapplek had gevonden hebben we zelf het avondeten verzorgd in de schuur. De ruimte in schuur is bijzonder geschikt voor (grotere) groepen, je hebt een groot deel van de schuur tot je beschikking (met loungeruimte, keuken en toilet bij de hand). Na een verkwikkende nachtrust stond er 's morgens in de serre een heerlijk ontbijt gereed (wat ruim voldoende was). Rond 13.00 uur hebben wij genoten van een heerlijke lunch (ook weer in de serre), daarna hebben wij ons middagprogramma kunnen doen in de schuur. Kortom het was gezellig, sfeervol, niet duur en de gastvrijheid van Aart en Karin zijn spreekwoordelijk. Dank!!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Robert28-09-2019

Prachtig gelegen boerderij en bijzonder gastvrij

Karins hof is prachtig gelegen in de polder van Zeeuws Vlaanderen. We hebben genoten van de ruimte en van de bijzonder gastvrije ontvangst en van de genereuze verzorging van de gastdame en -heer. Heerlijk ontspannen: we komen graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Bert en Jolanda21-09-2019

Mooie locatie

De ontvangst was zeer gastvrij. Rustig, schoon en prettige B&B Heerlijke ruime goede bedden en een prima badkamer. Koffie en thee beschikbaar en een prachtig uitzicht over de weilanden met een nog mooiere zonsondergang. Prima ontbijt....volgende keer drinken wij het vergeten sapje ; )

Gereisd met partner in september 2019

• 9Gerdine07-09-2019

Klasse!

Afgelopen nacht heerlijk geslapen met een groep bij Karins Hof. - Mooi huis - Lekkere/schone bedden - Heerlijk ontbijt - Laat aankomen na melden geen probleem - Aardige gastvrouw!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Gerrit en Eke09-06-2019

Prima adres

Schoon, gastvrij, mooie omgeving, goed ontbijt: wat wil een gast nog meer?

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marjan S.02-06-2019

Prima!

Vriendelijke gastvrouw, zorgzaam. Prima verblijf, prachtige locatie, mooi wijds. Helemaal goed.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 7Roland Robersscheuten04-05-2019

Geen reden om er niet eens langs te gaan

We werden door de vrouw des huizes zeer goed ontvangen . Voor de rust moet je hier zijn maar is te voet te ver afgelegen , dus met fiets of auto is het goed te doen . Het is een open landschap.. De kamers op 1ste verdieping zijn zeker o.k. maar de zolderkamer zijn te bereiken via steile trapladder , en je hoofd stoten tegen een van dakspanten behoord tot de mogelijkheid Het ontbijtkamer en ontbijt en afscheid waren heerlijk.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8S Schuijtvlot18-02-2019

Thuis gevoel en gastvrij

Wij voelde ons er erg thuis. Zijn heel gastvrij ontvangen. Hebben hele leuke gesprekken gevoerd. De omgeving is erg mooi en rustig. In de serre kregen we ontbijt met uitzicht over de akkers. Karin en Aart heel hartelijk bedankt voor de gastvrijheid.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Roser Gracia05-02-2019

Je voelt als je thuis bent: rust en ruimte.

Karin´s hof is een geweldige plaats om te rusten en te genieten van de natuur. Het huis ligt in het midden van de akkers in Zamslag met veel ruimte en mooie uitzicht in het bijzonder de zon ondergans. Karin en Aart zijn ontzettend aardig en gastvrij. We hebben van onze lekker ontbijt aan de serre dagelijks genoten. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
      6T en g b25-09-2018

Niet meer

Wij vonden de ontvangst maar net was niet zo bijzonder wat ons erg teleurstelde,ontbijt was sumier genoeg brood wel een gekookt eitje geen sapje,maar afgemeten 2 kopjes koffie,geen vleeswaren op de zaterdag,zondag wel 2 plakken gekookte ham moet wel gezegd worden dat wij op het nippertje geboekt hebben vanwege dat ons b&b opgeheven werd waar we eerder geboekt hadden aangezien wij een bruiloft hadden 21 september. Misschien was de rede dat Karin en aart naar Canada gingen op maandag 24 september voor een conferentie. Voor ons niet voor herhaling vatbaar jammer zou graag een andere review gegeven hebben zeker omdat Karin ons dat verzoek gaf voor wij naar huis gingen!

Gereisd met partner in september 2018

2 tips over Bed and Breakfast Karins Hof

• Karin Hartman, 29-04-2016
      • Dauwtrappen:heel vroeg opstaan en een wandeling maken(vroeger) :Hemelvaartsdag:3 uur opstaan en zingend en dansend op het gras trappen en de prachtige kleuren van de lucht zien als het licht wordt
      • Heerlijk zonnebaden op het grote veld
      • Trampoline springen
      • Op een van de terrasjes zitten
      • Genieten van een zonsondergang

• Karin Hartman, 29-04-2016
      • Breng een bezoek aan het gezellige café De Griete
      • Neem een frisse duik in de Schelde aan het kleine 'zandje' bij de Griete
      • Maak een heerlijke wandeling langs kreken en het buitengebied van Zaamslag
      • Fiets erop uit of blijf lekker 'thuis'

0 vragen over Bed and Breakfast Karins Hof