Bed and Breakfast Karins Hof

Meer bedandbreakfast info

38 reviews over Bed and Breakfast Karins Hof

• 8Marja14-09-2020

Goed!

Trampoline met leeg grasveld lijkt me ideaal voor een kind met autisme. Of mooi oefenterrein voor iemand met een angststoornis. Ik denk dat accomodatie geschikt is voor valide mensen met NAH. Prikkelarm. Wat aanbevelingen gedaan voor meer toegankelijkheid.

Mijn therapeut vroeg of ik een goede vakantie had gehad. Ja! Kwam er zo enthousiast uit. Toen de ongewone vraag: "Wat maakte jouw vakantie zo goed?" Dat ik op Karins Hof kon slapen, de ruimte, de gesprekken! Ook het extra's bij het ontbijt. Ene dag eitje achter na en volgende dag een vijg uit eigen tuin, bijzonder!

Alleen gereisd in augustus 2020

• 9herman veenhof19-08-2020

een aanrader

mooi, ruim, licht, gastvrij, aardig, what more can I say? Na een snikhete trip te fiets heerlijk in de extra douche in de schuur, even zitten in de geweldige tuin, leuk uitbatend stel, lekker ontbijtje met sappie, eitje, broodje.

Alleen gereisd in augustus 2020

• 10Marieleen21-07-2020

Een echt pareltje

Het bed was heerlijk, alles was kraaknet, heerlijk ontbijt , warme en attente gastheer en gastvrouw,
      Prachtige, rustige omgeving, kortom een Zeeuws pareltje, ik ga zeker terug.

Alleen gereisd in juli 2020

• 9Jenny Verspoor07-06-2020

Geweldig verblijf in prachtige omgeving

Prachtig gelegen boerderij in de polder van Zeeuws-Vlaanderen, zeer gastvrije ontvangst door Karin en Aart. ruime en schone kamers, met fijne bedden, heerlijk geslapen in stille omgeving. ontbijt was eenvoudig, maar wel voldoende! Omdat door Corona de restaurants ( nog ) niet open waren, konden we met Karin en Aart mee-eten, wat we zeer fijn en gezellig vonden

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 9Jenny Verspoor07-06-2020

Geweldig verblijf in prachtige omgeving

Mooi gelegen boerderij in de polder van Zeeuws-Vlaanderen, met zeer gastvrije ontvangst door Karin en Aart. Een fijne plek om heerlijk tot rust te komen. Ruime en schone kamers en heerlijk geslapen op de fijne bedden ( muisstil s,nachts ) ontbijt was eenvoudig, maar wel voldoende en omdat door corona de restaurants (nog) niet open waren, konden we gelukkig bij Karin en Aart mee- eten! Wat we erg fijn en gastvrij vonden

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 2019
      9Frank Kolijn09-12-2019

De gastvrijheid van Aart en Karin is geweldig!

Op zaterdagmiddag arriveerden wij met onze Alpha Youth groep bij Karin's. Onze groep bestond uit 10 jongeren en 3 (volwassen) leiding. De ontvangst was bijzonder hartelijk en in alle opzichten warm. Omdat we de groepsactiviteiten in de schuur mochten doen was het daar ook lekker voorverwarmd. Nadat iedereen een slaapplek had gevonden hebben we zelf het avondeten verzorgd in de schuur. De ruimte in schuur is bijzonder geschikt voor (grotere) groepen, je hebt een groot deel van de schuur tot je beschikking (met loungeruimte, keuken en toilet bij de hand). Na een verkwikkende nachtrust stond er 's morgens in de serre een heerlijk ontbijt gereed (wat ruim voldoende was). Rond 13.00 uur hebben wij genoten van een heerlijke lunch (ook weer in de serre), daarna hebben wij ons middagprogramma kunnen doen in de schuur. Kortom het was gezellig, sfeervol, niet duur en de gastvrijheid van Aart en Karin zijn spreekwoordelijk. Dank!!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Robert28-09-2019

Prachtig gelegen boerderij en bijzonder gastvrij

Karins hof is prachtig gelegen in de polder van Zeeuws Vlaanderen. We hebben genoten van de ruimte en van de bijzonder gastvrije ontvangst en van de genereuze verzorging van de gastdame en -heer. Heerlijk ontspannen: we komen graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Bert en Jolanda21-09-2019

Mooie locatie

De ontvangst was zeer gastvrij. Rustig, schoon en prettige B&B Heerlijke ruime goede bedden en een prima badkamer. Koffie en thee beschikbaar en een prachtig uitzicht over de weilanden met een nog mooiere zonsondergang. Prima ontbijt....volgende keer drinken wij het vergeten sapje ; )

Gereisd met partner in september 2019

• 9Gerdine07-09-2019

Klasse!

Afgelopen nacht heerlijk geslapen met een groep bij Karins Hof. - Mooi huis - Lekkere/schone bedden - Heerlijk ontbijt - Laat aankomen na melden geen probleem - Aardige gastvrouw!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Gerrit en Eke09-06-2019

Prima adres

Schoon, gastvrij, mooie omgeving, goed ontbijt: wat wil een gast nog meer?

Gereisd met partner in juni 2019

Bed and Breakfast Karins Hof info