Landhuis Hoeve de Appelgaard

Nederland, Zeeland, Zaamslag

5.3Matig

Landhuis Info

Meer landhuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hoeve de Appelgaard voor je op een rij gezet:

3 reviews over Landhuis Hoeve de Appelgaard

• 9Sandra17-08-2015

Prachtig huis

Prachtige locatie voor een sfeervol authentiek vakantiehuis. Wij zijn hier met 12 meiden een weekend verbleven. Mooie grote ruimtes en de kamers met originele details gaven een fijne sfeer. Leuke steden als Gent en Brugge zijn dichtbij en zeker een aanrader. De vrijstaande ligging van het huis gaf ons veel privacy en wij hebben ook geen overlast ervaren van tractoren oid. Kortom prachtig huis op een idyllische plek!

Met vrienden

• 5Monique Benthin08-04-2009

Dit nooit meer

de Appelgaard Landhuis Het is een oud landhuis, de keuken is geschikt voor een grote groep zoals wij met 12 personen waren. Teveel drempels voor de kleine kinderen, die heel vaak vielen maar ook de trap naar boven toe is te stijl. Het stonk muffig, kleding hing ik niet in de kast vanwege spinnenwebben en vochtigheid. Op maandagmorgen rijden de traktoren al. Het is ook een gehorig huis, beetje spookachtig ook. De 2 badkamers waren nieuw en aangenaam gelukkig.

Met jonge kinderen

2 tips over Landhuis Hoeve de Appelgaard

• Elseviers, 05-03-2015

Beneden grote slaapkamer met prachtige fresco's , landelijke keuken.

• D. Dieleman, 10-02-2015

Uit naar Brugge, Gent, Antwerpen en Noordzeestrand. Wandelen of fietsen langs de scheldeboulevard in Terneuzen en hapje eten met uitzicht op de Schelde!

0 vragen over Landhuis Hoeve de Appelgaard

Landhuis info