Zaamslag

Geweldig !

Sonja,
    13-9-2018

Prachtige plek !

Rust en ruimte, ook voor kinderen van alles te doen.

Alles prima verzorgd.

S’morgens heerlijk ontbijt gehad met heel de familie in de serre.

Karin en Aart zijn ontzettend aardig.

Echt een plek waar je je thuis voelt.

Gereisd met vrienden in september 2018

Lideke en Daan,
    7-8-2018

Wij kwamen hier voor enkele nachten omdat we een familiefeest in de buurt hadden op 3 juni. We hadden meteen een goed gevoel toen we de camping opkwamen. Heel royale plaatsen met zon en schaduw, veel bloeiende bloemen. Veel rust en stilte. Zeer hoog service-niveau van de eigenaren, daarnaast ook gewoon heel aardige mensen. De paar nachten zijn uitgegroeid tot een hele maand. Op dat moment hadden we nog steeds geen zin om naar huis te gaan. Maar ja.. Weer een maand later, dus nu, hadden we weer de tijd voor een rondje kamperen en we zijn weer hier. Alles is keurig schoon, netjes onderhouden, mooie omgeving. Prachtig zijn zeker ook de kamelen en de alpaca's. Voor ons een camping waar we volgend jaar bij een goede gezondheid zeker terug komen

Gereisd met partner in juni 2018

Terugkomer

Ton en Nel Schoon,
    3-7-2018

Boeren bedrijf weinig overlast van gastvrije eigenaar prachtige natuur

Gereisd met partner in juni 2018

super camping

erika,
    14-5-2018

Onze vouwwagen hier 3 weekenden uitgeprobeert een rustige en mooie verzorgde camping met ruime plaatsen heerlijk in de natuur. Sanitair verwarmd en netjes onderhouden. Leuke dieren op de camping waaronder kamelen en alpacca's. En niet onbelangrijk, vriendelijke eigenaren.

Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldige mini-camping

Gerhard en Marga,
    13-5-2018

Geweldige mini camping. Bij aankomst werden we meteen wegwijs gemaakt door Cees. Schoon en ruim sanitair .. mooie plekken met zicht op de akkers en verhard onder de wielen zodat de caravan meteen waterpas staat en niet met zijn wielen in het gras staan. Mooi vis- en vaarwater naast de camping. Wandelroutes en fietsroutes vanaf de camping. Voor kinderen en groot afbraak speelatributen en skelter. In de loods mag je je fietsen neerzetten zodat ze droog en veilig staan .. in de loods liggen ook speeltjes boeken tijdschriften wandel- en fietsroutes. En Cees verkoopt dat de eieren van zijn kippen. Kortom .. een geweldige mini-camping waar we zeker terugkomen

Gereisd met partner in mei 2018
Zaamslag scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews