Camping Zon en Zee

64 reviews over Camping Zon en Zee in het Nederlands

Zalige campeerplek

Peeters patsy
13-5-2018

Super weekend gehad! Fantastische camping, vriendelijke uitbaters, proper sanitair, heel ruime stanplaats, goed restaurant.

Gezellig stadje /haven op loopafstand, fijn om te fietsen!

Ideale vakantie voor gezinnen met kinderen!

Familie Daems
2-4-2018

Wij komen naar deze camping sinds 1 jaar met onze 2 kinderen, en hebben nu zelf sinds dit jaar onze eigen stavaravan gekocht. Vanaf dag 1 hadden wij een enorm goed gevoel over deze camping. Onze kindjes kunnen hier hun hartje ophalen en krijgen massa's gezonde zeelucht binnen... Van 's morgens tot 's avonds hebben ze plezier in de fantastische speeltuin. Iedereen hier is erg behulpzaam, de uitbaters leveren prima werk. De zeer nette onderhouden camping, heel aangename sfeer, overheerlijk eten in de cantine, én de uitbaters die altijd voor iedereen klaarstaan zorgen ervoor dat dit elke keer opnieuw onze perfecte vakantie is... Doe zo verder! Wij blijven alvast nog enkele jaren terugkomen! 'T moest zo goed maar niet zijn... 👍

Heerlijke genoten

Jan en Gerda uit Heeze
6-9-2017

Middelgrote camping, zuiver en netjes, goede gastvrouw en gastheer, goed restaurant, nabij havens en op een paar honderd meter van het centrum.

annulering

den Boer
4-9-2017

we hadden een verblijf geboekt voor zomer 2016 en aanbetaald,door zware operatie van mijn man moesten we helaas afzeggen,was geen probleem moesten wel administratie kosten betalen.we zouden in juni 2017 gaan heb netje's geanuleerd via email tot we geen caravan meer hadden (afgekeurd en te veel kosten er aan ) maar mijn resterende 100€ nooit terug gezien.Mevr zegt gewoon nooit geen email te hebben gehad.

Geweldige camping

Annalies en Erik
12-8-2017

Super leuke fijne beheerders. Rust vanaf 22.30 wordt ook echt aangehouden. Mooie camping, goede schone sanitaire voorzieningen.

Ligging is super, echt net achter de dijk.

Mooie campeerplekken, ruim genoeg.

topcamping op een topplaats met topmensen

De Rycke tom
23-7-2017

dat we de volgende keer ook eens blijven eten .

nu 3 dagen was te kort.

Gezellige camping fijne mensen

Toine
1-7-2017

Zon en zee is een aanrader voor mensen die van rust en gezelligheid houden

Unieke ligging

J thiel
7-6-2017

Een toplokatie die voor elke camper cq camping liefhebber een must om bezocht te hebben.

Hebben er een lang w e doorgebracht kommen in 2017 zeker terug (mosselweekend) goed verzorgde camping gezellige eigenaren en heel goede keuken.

Onze hond was er zeer welkom.

Wij verheugen ons er weer te komen.

fantastisch !

Johan en Karin
6-6-2017

super camping , waar hondjes zeker welkom zijn en waar we steeds heel hartelijk worden ontvangen!!! verzorgd sanitair ...heel lekker eten in de kantine, gezellig wandelen en fietsen vanop de camping wat moet een mens meer hebben

Place to be

Björn
6-6-2017

Altijd gezellig om te komen je word met open armen ontvangen. Eten is lekker en bediening is top. Sanitair word goed onderhouden en is proper. Ligging is top strand in de buurt haven en winkel kan je te voet bereiken is stukje wandelen (langs de mooie havens). Is een echte aanrader voor jong en oud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zon en Zee in Yerseke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zon en Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zon en Zee scoort een 8.78 uit 10 op basis van 73 reviews.