Bed and Breakfast

5 reviews over Bed and Breakfast Sint Anna in het Nederlands

meer van verwacht

okidoki
15-10-2017

oktober met mijn vrouw 1 nachtje B&B. waren om 14 u bij de B&B aangekomen, niemand aanwezig. na wat getreuzel toch binnen gegaan omdat deur open was, uiteindelijk dan toch naar kamer op zoek gegaan en onze namen stonden op een plaatje op de deur geschreven. Dus bagage binnengebracht. Verder helemaal niets van communicatie/informatie. (een koffietje had er wel ingegaan !) Dan maar met de fiets op zoek naar een gezellig romantisch stukje strand...... maar dat is blijkbaar niet evident in Yerseke ook al zit je aan de kust. Dus een goede raad voor wie niet verzot is op slijmerige oesters, kreeften of mosselen, blijf weg uit Yerseke. Na een hele namiddag wat rondgedoold te hebben 's avonds terug naar de B&B. De heer des huizes was op dat moment net bezig met een rondleiding aan andere gasten. We werden dan ook van de faciliteiten onmiddellijk op de hoogte gebracht. Dat is geapprecieerd maar komt wel iets te laat. We hadden toch gemis van TV. Blijkbaar hadden enkele kamers TV-aansluiting, die van ons niet dus. Enfin, er zijn ergere dingen maar leuk is anders. De kamer was ruim en het bed echt top ! We hebben er goed en rustig geslapen. Ontbijt was ook dik ok ! Bij aankomst had ik mijn wagen voor de "kerk" geplaatst want daar is uitstekende parkeergelegenheid voor maar ik werd nadien verzocht om mijn auto op de openbare weg te parkeren omdat de eigenaar het minder mooi vond dat de auto daar stond. Ik zou dan een bordje plaatsen dat het verboden of ten minste ongewenst is om de wagen aldaar te plaatsen. De fietsen mogen 's nachts in het voorportaal van de B&B gezet worden maar 's morgens worden die ook allemaal buiten gezet voor het "zicht". Ik heb respect voor de keuzes van de eigenaars maar ik zou dan hier toch duidelijker over communiceren naar de gasten toe.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Fantastisch hotel!

Nadia
20-6-2016

Super ontbijt, zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw, superleuke huisdieren. Kamers zeer mooi.

Ontvangst zeer persoonlijk!

Gereisd Met partner in juni 2016

Heerlijk adresje voor koppels

Karenvh
31-10-2015

Heerlijk adresje voor een weekendje weg als koppel. Mooiste ontbijt ooit en super vriendelijke gastheer/vrouw ! Een echte aanrader

Gereisd Met partner in oktober 2015

Ongecompliceerde gastvrijheid, goddelijke omgeving

Gerard en Malou
31-5-2015

Een hartelijk en warm ontvangst. Super gastvrijheid. Mooie kamer, heerlijk bed, rustige omgeving. De meest bijzondere B&B die ik ken, qua accommodatie, gastvrijheid, ontbijt en huisdieren Nora en Ronja. Het blijft niet bij een éénmalig bezoek. Gerard en Malou

Gereisd Met partner in mei 2015

Geweldige Bed and Breakfast!

Petra
17-5-2014

Bed and Breakfast Sint Anna in Yrseke is een echte aanrader! Een kerk omgebouwd (deels wordt nog verbouwd) tot Bed and Breakfast, met prachtige details, mooie kamers en een zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Er heerst een geweldige sfeer. Het ontbijt is uitgebreid met een mooi gedekte tafel en super bediening. Hier komen we zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in mei 2014

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sint Anna in Yerseke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sint Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.