Camping 't Veerse Meer

NederlandZeelandWolphaartsdijk

We hebben een aantal aanbieders voor Camping 't Veerse Meer voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 48 reviews
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.3MatigScore uit 48 reviews
  • 5Staat v/h sanitair
  • 5.5Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

49 Reviews over 't Veerse Meer

• 2I.21-09-2021

NIET GAAN!

De campingcottage is oud, vies en ontzettend gedateerd. Ik raad hem niet aan. De bedden hebben een matras van plastic, en zijn zo dun dat je op een lattenbodem ligt. Geen wifi aanwezig, als je de receptie van alles op de hoogte stelt reageren ze laconiek en eigenlijk zelfs boos. Absoluut NIET aan te raden

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 3Barbara10-08-2021

Teleurstellend

Het lijkt een rustige en schone camping !Ik hebben anders ervaren. Wij stonden op een veld wat nog niet was gebruikt door kampeerders. Tegenover de. bouwplaats van bungalows was de eigenaar even vergeten te vertellen ! De bouw begon om 07.00 uur in de morgen. In regen stond het hele veld blank de beheerder kwam kijken en zei jammer dan en vertrok ! Bij verzoek om een andere plaats kreeg je een grote mond terug ! De toiletten werden 3/4 pd schoon gemaakt met eenzelfde doekje en spuitbus voor wasbakken entoilet en spiegel. Even met de veger erdoor en klaar. Voor het oog schoon maar zooovies!

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 3De Jong10-08-2021

Eens en nooit meer .

Wij verbleven een een houten cottage .Simpel en eenvoudig .Bedden echt drama met plastic zeil dus lekker zweten .De cottage staan aan de overkant van de camping !Beetje apart van de rest .Deze plek is echt niet om aan te raden .Het grenst namelijk aan een bouwplaats !!!Overlast van bouwverkeer en geluid .Begint al om 7 uur in de ochtend .Na regenbui staat de plek blank .Afvoer echt heel slecht al snel wordt modder eb natte voeten .In Wolphaartsdijk is echt geen moer te beleven .Er staat een soort van friet tent waar je snacks kan halen .Echt vriendelijk zijn ze daar niet .Eens en nooit meer voor mij .

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 9Janno27-07-2021

Helemaal super

Hele mooie en schone camping. Personeel bij het café heel erg vriendelijk. Komen hier volgend jaar zeker weer!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Pleun27-07-2021

Super!

Hele fijne, mooie camping! Aardig personeel, en een prachtige ligging.

• 10Eetgelegenheden
  • 5Xily25-05-2021

Onvriendelijk, onverzorgd en onhygiënisch

Camping lijkt ingericht voor mobile stacaravans. Campers en caravans worden op veldjes gezet.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Belia Allaart18-02-2019

Een mooie schone en vooral gastvrije camping. Zeer klantvriendelijk en ook zeer leuk voor kinderen 😀

• 8Eetgelegenheden
  • 7Yvonne25-08-2018

Leuk voor een paar dagen

+Mooie schone camping, levendig, niet te druk. In de ochtend eenvoudige kinderanimatie, vond onze dochter erg leuk. Elke dag verse broodjes te bestellen, supermarkt op loopafstand. Meeste drankjes op het terras slechts 1,50 per stuk. - Veerse meer vrij ver lopen. Water vies, er werd gewaarschuwd voor Japanse kruiskwallen. Enorm veel wespen op de camping terwijl in bijvoorbeeld Vlissingen en Zierikzee geen wesp te bekennen was. Tweer van onze drie kinderen zijn gestoken, buiten eten was niet leuk meer. Vakantie wordt zo minder leuk, vinden wij. Toen we bij de kinderanimatie zeiden wat we onze 3 jarige dochter kwamen ophalen als het was afgelopen en dat ze niet alleen naar de tent mocht lopen, kregen we van het animatiemeisje te horen dat ze geen kinderoppas was. Kwam niet bijzonder sympathiek over.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10familie Toch-Laroy18-08-2018

fantastisch

wij komen al voor het vijfde jaar naar deze prachtige camping,wij staan altijd op onze zelfde plaats en er is altijd wel wat te doen,of we doen zelf een feestje(belgen die drinken he)goede buren waar we inmiddels ook al goed mee bevriend zijn,die we hier op de camping leren kennen hebben,er zijn ook wel mindere buren,maar daar malen we niet om,het was weer een leutig en plezant verblijf,s'morgens onze koeken in de kantine halen(top)als er iets is hoef je het maar te vragen aan de medewerkers of de bazen,kortom een echte aanrader voor iedereen om hier eens een verblijf te boeken,er is voor iedereen wat te doen,en een hele dikke pluim voor de medewerkers en natuurlijk de baas en bazin,want het is niet makkelijk om zo een verzorgde camping te runnen

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 4spakman07-08-2018

Zeker geen tweede keer

Wij waren met onze kinderen van 10 en 13 jaar op deze camping. We hebben 9 dagen geprobeerd er iets van te maken maar zijn toen naar huis gegaan. Dit was ook mede door het warme weer. Op de camping staan vooral vaste gasten die elkaar al jaren kennen. Onze kinderen kwamen niet in contact met andere kinderen. Ondanks dat ze wel naar de trampolines gingen (enige vermaak voor kinderen van deze leeftijd). Voor de 2 trampolines moest je lang wachten. Het knutselen was 's ochtends een kleurplaat. Animatie eenzijdig. Het Veerse meer was misschien door het warme weer niet aantrekkelijk. er lag veel hondenpoep, was lauw en stonk. We hadden de fietsen mee, maar deze omgeving is allesbehalve mooi om met de kinderen te fietsen. geen fietspaden, auto's die hard rijden en de mooie plaatsen zijn naast Goes hier niet in de buurt. Veel campinggasten (voornamelijk Belgen) zitten vanaf 11.00u aan de drank. Medewerksters vriendelijk (behalve baas/bazin).

• 4Eetgelegenheden

Camping 't Veerse Meer info