Camping De Veerhoevesterstersterster

Tonen op kaart

51 reviews over Camping De Veerhoeve

• 9fam lander18-08-2009

echt vakantie gehad,

camping.de veerhoeve is een camping waar we met onze zoon van 9jr en dochter van 5 jr een heerlijke vakantie hebben gehad, genoeg animatie voor de kleintjes en de grotere kinderen, het sanitair is schoon. Jammer dat de camping niet in "veldjes" is verdeeld, de auto's rijden vlak langs je carsvan. De ligging van de camping, vlak bij het veerse meer, Goes, Middelburg e.d is helemaal goed.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Ingrid19-07-2009

Gezellige familiecamping !

Wij komen met ons gezin al een paar jaar op deze camping en hebben dit jaar voor het eerst een seizoensplaats. We vinden het een fijne camping, voldoende speelgelegenheid voor de kinderen, animatieteam in de vakanties, centrale ligging van de camping. Je bent zo in Goes, Zierikzee of Vlissingen. Het sanitair wordt goed bijgehouden, 2 tot 3 x per dag ! Hele fijne grote Spar supermarkt op de camping, 7 dagen per week geopend. Rustige camping, fijne plaatsen en als je de straat oversteekt zit je aan het Veerse Meer. Toppie dus !

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9Henk30-06-2009

Goede camping

Bij toeval op de terugreis begin juni uit Frankrijk terechtgekomen. Wij wilden 1 nacht blijven maar het zijn er meerdere geworden. De camping is groot met veel jaarplaatsen. Wij stonden met CampingCheque zelfs op een B-plaats met watertappunt en afvoer. Toiletten waren schoon en werden meerdere malen per dag gereinigd. Kampeervelden zijn ruim 100 m2. Weinig schaduw, maar wel een prachtig uitzicht over de weilanden. Door de ligging van de camping zijn Veere, Goes, Middelburg, Vlissingen en Neeltje Jans allemaal op kleine afstand.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Piet23-05-2008

De camping is rustig gelegen in een mooie omgeving. De kantine laat te wensen over, is veel dicht en de friture zou beter kunnen. De wegen zijn dit jaar opnieuw aangepakt en goed. Bij regen weet je dat je in een kleigebied zit, waar het water slecht weg kan. De sanitairinrichting is prima, alleen het blok bij de ingang is iets minder, maar dit wordt vervangen. Het is heel kindvriendelijk. De camping is zeer geschikt voor gezinnen met kinderen en voor ouderen. Wij komen er al zes jaar ten volle tevredenheid en genieten van de rust.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2008

• 9fam. Engbersen07-05-2008

wij waren hier de mei vakantie. onze ervaring is, een nette, gastvrij,schoon en zeer kindvriendelijke camping!!1! het sanitair is nieuw en wordt minimaal 2 keer per dag schoon gemaakt. de sta plaatsen zijn ruim voldoende en gescheiden door een buxus haag. er is leuke animatie voor de kinderen ze worden om 10 uur opgehaald door de kinderkar. ( erg gezellig)
    voldoende was gelegenheid!! en het eten smaakte prima!!! s'morgens verse ( warme) broodjes. kortom een leuke vakantie!!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in mei 2008

• 8lony19-01-2008

kindvriendelijk goede ligging aan het veerse meer

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2006

• 8casandra16-01-2008

wat men ook zegt wij hebben een onvergetelijke vakantie gehad waarbij gastvrijheid hoog in het vaandel staat wat ik op andere campings erg miste mijn ervaring is een netjes verzorgde camping in alle opzichten

Gereisd met familie in januari 2008

• 1Peeters Maria24-09-2007

Echt saai,de plaatsen waren slecht onderhouden er is niets te doen en in de nabije dorpen en steden ben je ook vlug uitgekeken.Eigenlijk een ouderwetse camping,geen zwembad alleen in de buurt een strandje waar het krioelt van lawaaierige kinderen.Een heel saaie vakantie,sanitair niet te proper ,weinig of geen controle door eigenaar meer mensen op 1 plaats dan toegelaten wat overlast meebrengt voor de omstaanders,je kan moeilijk met je auto wegrijden als er 4 op de plek naast jou staan.Zeker aan niemand aanbevelen gewoon saaie troep

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9Keustermans11-09-2007

Zeer mooie camping. Nieuwe zeer goed onderhouden sanitaire blokken. Groen mooi onderhouden, zeer rustige ligging vlakbij het meer. Spar winkel. Vriendelijk

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2007

• 1de vos karin06-09-2007

Saai,veel bingo voor de oudjes De snacks en frietjes zijn gewoon niet te vreten maar ja het zijn hollanders he.sanitair meer vuil dan proper,de plaatsen voor seizoenplaatsen zijn zeer slecht onderhouden volgens mij moet het alleen opbrengen en niet renderen

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2007

4 tips over Camping De Veerhoeve

• ooms-meus, 23-09-2012

De jacht -en vissershaven op wandelafstand zijn zeker een bezoek waard .Neem ook eens het veerpont ,je fiets kan mee !

• fam strijbos, 14-07-2012

jammer dat er geen zwembad was en dat de animatie wat minimaal was

• Jos de Blauw, 08-08-2014

Om het een complete topcamping te maken zou een zwembadje prima zijn.

0 vragen over Camping De Veerhoeve

Camping De Veerhoeve info