Camping De Veerhoevesterstersterster

Tonen op kaart

51 reviews over Camping De Veerhoeve

• 10mandy20-03-2012

camping de veerhoeve

camping de veerhoeve is een uitstekende camping!! ik kom er graag naartoe. alles ziet er tiptop in orde uit! bijv er zijn tennisbanen of een duikfles station. ik vind het een SUPER camping!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2012

• 6maria02-11-2011

goed , maar kan beter

laatst bezocht ik de camping met veel goede moed, het was een aangenaam verblijf , rustige omgeving, mooie ligging, proper sanitair ( goede poetsvrouwen) maar enkel de kantine is een groot minpunt. het personeel is namelijk niet van het snelste, je moet er tamelijk lang wachten en bij de snackbar kan alles ook wel wat sneller. natuurlijk kan ik niet helemaal ontevreden zijn , want enkele van de jongere personeelsleden zijn dan weer een opkikker voor de camping. mijn dochter van 16 heeft zich afgelopen seizoen toch tamelijk veel verveeld, aangezien er niet echt veel te doen is voor deze jong volwassene. de eendeclub is leuk , maar naturlijk niet voor deze adolescenten, dat is dus op termijn een punt waar zeker en vast aan gewerkt moet worden. op de tijd dat wij aanwezig waren hebben ik en mijn man tamelijk veel bingo's meegemaakt , misschien is dat iets waar wel wat vernieuwing in kan gebracht worden. think about it, met vriendelijke groeten maria en paul

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Joke29-08-2011

Fijne camping met vriendelijk personeel

Prima camping, gratis kunnen reserveren met cheques. We kregen zelfs een comfortplaats toegewezen! Ook douchemuntjes waren inclusief. Grote supermarkt naast de camping met redelijke prijzen en ook weer aardig personeel. Goes ligt op 8 km afstand. Een leuk fietstochtje!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Marcel Smet04-07-2011

Mooie plek

Goed onderhouden camping, voor wie het rustig aan wilt. Zeker aan te raden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Raymond25-05-2011

Misschien komen we nog eens terug

Jammer dat de jeugd in de groepsaccomodatie tot in de late avond zeer luidruchtig waren, geen camping dan voor rustzoekers.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2011

• 8n.vrijn18-09-2010

mooie camping

Mooie camping. Sanitair wordt goed schoon gehouden. Vriendelijke mensen aan de receptie. prima uitvalsbasis om te fietsen. Mooie grasmat welke ook goed wordt onderhouden. WIFI tergend langzaam.

Gereisd met partner in september 2010

• 7ron petra en esmee10-08-2010

gewoon leuk

de een zoekt dit en de ander zoekt dat,maar ondanks dat wij niet van die zeeland gangers zijn heeft de veerhoeve daar verandering in gebracht.wandelen al of niet met de hond ,vissen zwemmen ,en kids van 14 ach die zoeken elkaar wel op. jammer dat het een beetje druk is s,avonds met autos van terugkeerende watersporters. voor herhaling vatbaar.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Wil en Sandra07-08-2010

goed verzorgde camping !

We zijn dit jaar voor de 1e keer op de Veerhoeve geweest. Goed verzorgde camping, super schoon sanitair. Alleen jammer dat er veel seizoensplaatsen zijn waardoor je als recreatie-campeerder niet echt goed contact kunt leggen. We misten wel een voetbalveldje voor de jongens, in de speeltuin was hier ook niet echt veel ruimte voor. De afstand naar de zee was niet echt dichtbij, je moet naar de grotere plaatsen met de auto gaan, is niet te fietsen met twee kids. Verder prima camping, goed prijs- kwaliteit verhouding !

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9Rob & Ingrid07-06-2010

Uitstekend!

De Veerhoeve is een leuke gezellige camping voor gezinnen met kinderen maar ook zonder kids. Voor opgroeiend jongeren is het niet de plek bij uitstek, daar er geen Disco en uitgaansvertier nabij is zoals bv. in Renesse, maar dat is denk ik ook niet het doel van deze camping. Grote Spar met doe het zelf markt die 7 dagen per week geopend is. Net over de dijk het smalste stukje Veersemeer en het strandje is maar 10 minuten lopen. Het sanitair is echt een 10 met een griffel. Drie dames zijn daar de hele dag mee bezig. De Eendeclub zorgt in de school vakanties voor veel plezier bij de kleintjes. Bootjes in de buurt, mini golf, strand en het gezellige Goes, Middelburg. Ook het Noordzee strand is heel goed aan te rijden. Mijn mening is een leuke plek net buiten de enorme drukte van de kust maar wel met alles binnen handbereik. Voor duikers is er nu ook een vulstation dat 300 bar kan vullen zelfs. En dan die Spooktocht in het eerste weekend van augustus!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Dieter01-05-2010

echt een aanrader, wij komen er zeker nog terug

We hebben deze camping bezocht met campingscheques en kregen zelfs een ruime(100m2) comfortplaats toegewezen met water,afvoer,electra en tv aansluiting. Aan de camping was een spar supermarkt gelegen waar iedere ochtend vers brood en koeken te verkrijgen waren. De camping beschikt over 3sanitaire blokken waarvan één oude maar volledig vernieuwde en twee nieuwere maar kleinere blokken. Tijdens ons verblijf was enkel de oude aan de ingang gelegen maar zeer verzorgde sanitaire blok open. De douches werken met muntjes maar aangezien wij met campingscheques waren kregen we die gratis bij inschrijving. Het personeel op de camping is echt supervriendelijk en behulpzaam. Voor een kleine meerprijs (2,5 euro per dag )hadden we zelfs wifi in onze caravan De camping is dirrect aan het veerse meer gelegen Om te fietsen is de camping prima geschikt. Wij gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in april 2010

4 tips over Camping De Veerhoeve

• ooms-meus, 23-09-2012

De jacht -en vissershaven op wandelafstand zijn zeker een bezoek waard .Neem ook eens het veerpont ,je fiets kan mee !

• fam strijbos, 14-07-2012

jammer dat er geen zwembad was en dat de animatie wat minimaal was

• Jos de Blauw, 08-08-2014

Om het een complete topcamping te maken zou een zwembadje prima zijn.

0 vragen over Camping De Veerhoeve

Camping De Veerhoeve info