Camping De Veerhoevesterstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

51 reviews over Camping De Veerhoeve

• 8Jos de Blauw08-08-2014

Goede tijd gehad op de camping

Deze camping is prima, of je nu een paar dagen wilt verblijven of een langere tijd. Als je van zee houdt. Moet je toch wel een stukje rijden:het Veerse meer is prima om te varen, maar niet om te zwemmen: er is wel een klein zwemstrandje in de buurt, maar dat is niet de moeite. De camping zelf is prima, het schone sanitair weegt ruimschoots op tegen de douchemuntjes die je moet kopen voor 50 ct. Daarnaast ruime plekken, een grote supermarkt met7 dagen vers brood. In de buurt is weinig te doen. Kinderen in de buurt waren tevreden over de animatie. Belangrijk:na 22.30 uur is het heerlijk stil op de camping. Gewoon een aanrader

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Kees31-07-2014

zeer tevreden

Wij hebben een vaste jaarplaats. Stacaravan. Perfecte camping. Goede sfeer. Ook voor campeerders met jonge kinderen. Aanradertje.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Fam.Adema05-07-2014

Een super camping

We hebben een geweldige vakantie gehad ,zijn nog maar net terug. Het weer hielp ook erg mee natuurlijk het was heerlijk. Het sanitair krijgt van ons ook een tien met een griffel,de dames doen heel goed hun best om het schoon te houden,als de mensen het niet schoon vinden moeten ze eerst maar eerst bij zich zelf te raden gaan ze doen het zelf. Bij de receptie wordt je heel vriendelijk te woord gestaan,en goede informatie gegeven. En ik wilde toch ook nog even reageren op de snelheid van het personeel in de snackbar,die was heel snel en erg vriendelijke mensen die er in staan. De plaatsen zijn super groot ,ruimte genoeg om lekker te zitten en je auto kwijt te kunnen. Al met al dus een geweldige camping en zeker om nog een keer naar terug te gaan.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Astrid28-06-2014

Camping bij meer

Op deze camping hebben we 1 nacht gestaan op onze terugreis vanuit Portugal. Bij gebruik van camping cheque kost deze camping slechts 16 euro. Stonden op mooi grasveld en hebben in de kantine heerlijk gegeten voor weinig geld. Bij de receptie werden we uiterst vriendelijk te woord gestaan en kregen veel informatie omtrent de omgeving, terwijl wij maar 1 nacht bleven. Dit is voor ons mede een reden om nog eens voor langere tijd terug te gaan. Het sanitair was redelijk en er was wc papier.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 7dhondt-wouters19-07-2013

Nog is voor herhaling vatbaar!

de camping was oké! kort bij het méér! personeel is vriendelijk! alles bij de hand door de superspar!De zee was iets verder maar toch nog te doen! prijs kwaliteit gaat nog, maar voor ons was het iets minder! je vindt er wel alles wat je nodig hebt, alleen vonden wij onze bank niet, daarom veel gepint!dat hadden ze graag!(veiliger!)

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Sill19-06-2013

Super ervaring

Ondanks het slechte weer hebben we toch een super verblijf gehad op deze geweldige camping! we hadden een bungalow gehuurd, in perfecte staat en alles aanwezig wat we nodig hadden. Vriendelijk personeel, ook super winkeltje met alles wat je nodig hebt (én meer!) We hebben onze ogen uitgekeken. Wij komen zeker nog terug!

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Gwendolyn25-02-2013

Vlakbij de Zeelandhallen in Goes

Voor ons was van belang dat het dicht in de buurt van de Zeelandhallen in Goes ligt. Overnacht in een luxe chalet met 2 volwassen en 2 tieners en dat was prima te doen. Gemakkelijk was ook dat er een Spar supermarkt bij de camping is, die in de winter elke ochtend open is. Prima chalet met 3 slaapkamers, aparte toilet en een douche. Prima te woord te staan bij de receptie. Internet deed het helaas niet en kon op korte termijn ook niet worden gerealiseerd ivm het weekend. Camping ligt aan het Veerse meer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 9ooms-meus23-09-2012

Heerlijk uitwaaien

Zeer nette camping , vriendelijk onthaal . Sanitair prima in orde . Winkelen ter plekke. Restauratie op camping in laag seizoen slechts open in weekend. Wel mogelijk om in aangrenzende Spar brood een pizza aan te schaffen .

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8fam strijbos14-07-2012

leuke kindvriendelijke camping

zijn net terug van een 2 weken durende vakantie op de veerhoeve heel veel regen gehad maar super opgelost door de camping door het wegzuigen van het water met een waterzuiger en dan het brengen van vlonders waardoor je het binnen in de voortent toch droog had super opgelost personeel super vriendelijk en behulpzaam

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8claudia_199221-05-2012

Leuke, gezellig omgeving

Te vinden aan het water, bos in de buurt. Lekker rustig, maar veel te ondernemen. Kanoen in de buurt, wat stadjes in de buurt. Jammer genoeg geen zwembad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2010

4 tips over Camping De Veerhoeve

• ooms-meus, 23-09-2012

De jacht -en vissershaven op wandelafstand zijn zeker een bezoek waard .Neem ook eens het veerpont ,je fiets kan mee !

• fam strijbos, 14-07-2012

jammer dat er geen zwembad was en dat de animatie wat minimaal was

• Jos de Blauw, 08-08-2014

Om het een complete topcamping te maken zou een zwembadje prima zijn.

0 vragen over Camping De Veerhoeve

Camping De Veerhoeve info