Camping De Veerhoevesterstersterster

51 reviews over Camping De Veerhoeve

• 2019
    9ronald van Dam02-04-2019

zeer goed

camping wordt netjes opgeknapt, kantine goed eten en gezellig leuke uitvalsmogelijkheden naar zeeland

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2019

• 6Dhr. Anoniem17-02-2019

Deze camping gaat sluiten

Camping de Veerhoeve is jaren lang als een thuis voor mij geweest. Echter, sinds begin 2018 is bekend geworden dat deze camping gaat sluiten. Sindsdien zijn heel veel bezoekers vertrokken, is het terrein een grote puinhoop en modderbaal geworden en is er hoogst waarschijnlijk geen animatie meer.

Om toch nog zo veel mogelijk geld te verdienen in het laatste jaar is de camping nu volop aan het adverteren om het dit seizoen nog vol te krijgen. Maar het eens prachtige terrein staat er nu verlaten bij.

Misschien slim om te overwegen elders uw vakantie door te brengen. Vroeger was het zeker aan te raden...nu durf ik het niet meer.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

6Jansen19-07-2017

Leuk

Net terug van de Veerhoeve. Vorig jaar ook geweest en zeker voor de kindjes is het erg leuk. Vriendelijk personeel, jammer dat de lange jongedame van vorig jaar weg is, die hielp ons veel beter, maar ach het mocht de pret niet drukken. Wij komen zeker terug!

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 7Sandra17-07-2017

Nette camping.

Nette camping met erg veel vaste gasten. Sanitair is proper, mooie grote plaatsen. Wij wilden ff een rustig weekendje aan het Veerse meer. Helaas wisten wij niet dat het kermis was in Wolphaartsdijk, anders hadden we zeker een andere camping geboekt. Van s'middags 2 uur tot een uur of 23.30 uur stampende muziek, van donderdag tot zaterdagavond. Dag chill weekend. Maar dat zegt niets over de camping hoor. Visboer op zondag vond ik top! Wel vrij dure camping, maar dat zal aan de ligging liggen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Dinie en Chris01-10-2016

Prima camping, voor herhaling vatbaar

Sanitair was schoon, personeel vriendelijk, maar de eetgelegenheid was heel slecht. Een sportkantine ziet er beter uit. Het eten was ronduit slecht en de dame van de bediening had meer oog voor het vriendje aan de bar dan voor de gasten aan tafel.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 10jozef melchers29-04-2016

geweldig

er is veel te doen voor de kinderen ze worden elke morgen op gehaald met de kar dus de ouderen hebben even tijd voor zich zelf licht tegen over het water plezier voor iedereen de omgeving is ook mooi voor een uitstapje winkel 7 dagen geopend in de kantine bingo muziek avond en natuurlijke de optredens van de kinderen je hoeft je geen minuut te vervelen

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Mario Faasen11-01-2016

Super camping

Wij staan er dit jaar voor de tweede jaar wij hebben een jaarplaats voldoende plaats en een super mooie camping voor jong en oud gewoonweg Super

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Enske05-10-2015

Prima camping

Het weekend van 2 oktober tot 4 oktober doorgebracht. Alles ok, wandelen, fietsen. De plek was wat nat maar de receptie had ons op voorhand hiervan op de hoogte gebracht. Wij hadden gevraagd of het nodig was om te reserveren maar dat was niet nodig, plaats genoeg was de reactie. Wij waren dan ook ontgoocheld dat wij zondag voor 12 uur moesten vertrekken omwille van 'nieuwkomers' want er was nog heel veel plaats. Maar ja wij hebben ons er bij neergelegd en zijn tijdig vertrokken.

Wij hebben zaterdagavond heerlijk culinair gegeten in restaurant 'meliefste' heerlijk gewoon.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Femke Gersteling05-09-2015

Helemaal fantastisch

Een heerlijke schone camping met super leuke huisjes. Alles Is netjes en ziet er goed verzorgd uit. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Het entertainmentteam voor de kinderen was heel erg leuk gedaan. We gaan hier zeker nog terugkomen!!!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Bram09-08-2015

Te druk voor ons

Goed gelegen camping aan het veerse meer! Maar heel druk, plaatsen zijn vrij klein en ook geen haagje of dergelijk, weinig privacy. Wel zeer goede winkel op de camping en ook leuke kinderanimatie alsook leuke speeltuin. Bar was nogal amateuristisch... Sanitair is perfect proper!!

Maar wegens dicht op elkaar gaan we niet meer terug!

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

4 tips over Camping De Veerhoeve

• ooms-meus, 23-09-2012

De jacht -en vissershaven op wandelafstand zijn zeker een bezoek waard .Neem ook eens het veerpont ,je fiets kan mee !

• fam strijbos, 14-07-2012

jammer dat er geen zwembad was en dat de animatie wat minimaal was

• Jos de Blauw, 08-08-2014

Om het een complete topcamping te maken zou een zwembadje prima zijn.

0 vragen over Camping De Veerhoeve

• SchaduwplaatsenAanwezig