Camping De Veerhoeve

Laatste review

Leuk

Jansen,
19-7-2017

Net terug van de Veerhoeve. Vorig jaar ook geweest en zeker voor de kindjes is het erg leuk. Vriendelijk personeel, jammer dat de lange jongedame van vorig jaar weg is, die hielp ons veel beter, maar ach het mocht de pret niet drukken. Wij komen zeker terug!

46 reviews over Camping De Veerhoeve in het Nederlands

Leuk

Jansen,
19-7-2017

Nette camping.

Sandra,
17-7-2017

Nette camping met erg veel vaste gasten. Sanitair is proper, mooie grote plaatsen. Wij wilden ff een rustig weekendje aan het Veerse meer. Helaas wisten wij niet dat het kermis was in Wolphaartsdijk, anders hadden we zeker een andere camping geboekt. Van s'middags 2 uur tot een uur of 23.30 uur stampende muziek, van donderdag tot zaterdagavond. Dag chill weekend. Maar dat zegt niets over de camping hoor. Visboer op zondag vond ik top!

Wel vrij dure camping, maar dat zal aan de ligging liggen.

Prima camping, voor herhaling vatbaar

Dinie en Chris
1-10-2016

Sanitair was schoon, personeel vriendelijk, maar de eetgelegenheid was heel slecht. Een sportkantine ziet er beter uit. Het eten was ronduit slecht en de dame van de bediening had meer oog voor het vriendje aan de bar dan voor de gasten aan tafel.

geweldig

jozef melchers
29-4-2016

er is veel te doen voor de kinderen ze worden elke morgen op gehaald met de kar dus de ouderen hebben even tijd voor zich zelf licht tegen over het water plezier voor iedereen de omgeving is ook mooi voor een uitstapje winkel 7 dagen geopend in de kantine bingo muziek avond en natuurlijke de optredens van de kinderen je hoeft je geen minuut te vervelen

Super camping

Mario Faasen
11-1-2016

Wij staan er dit jaar voor de tweede jaar wij hebben een jaarplaats voldoende plaats en een super mooie camping voor jong en oud gewoonweg Super

Prima camping

Enske
5-10-2015

Het weekend van 2 oktober tot 4 oktober doorgebracht. Alles ok, wandelen, fietsen. De plek was wat nat maar de receptie had ons op voorhand hiervan op de hoogte gebracht. Wij hadden gevraagd of het nodig was om te reserveren maar dat was niet nodig, plaats genoeg was de reactie.

Wij waren dan ook ontgoocheld dat wij zondag voor 12 uur moesten vertrekken omwille van 'nieuwkomers' want er was nog heel veel plaats. Maar ja wij hebben ons er bij neergelegd en zijn tijdig vertrokken.

Wij hebben zaterdagavond heerlijk culinair gegeten in restaurant 'meliefste' heerlijk gewoon.

Helemaal fantastisch

Femke Gersteling
5-9-2015

Een heerlijke schone camping met super leuke huisjes. Alles Is netjes en ziet er goed verzorgd uit. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Het entertainmentteam voor de kinderen was heel erg leuk gedaan. We gaan hier zeker nog terugkomen!!!!

Te druk voor ons

Bram
9-8-2015

Goed gelegen camping aan het veerse meer!

Maar heel druk, plaatsen zijn vrij klein en ook geen haagje of dergelijk, weinig privacy. Wel zeer goede winkel op de camping en ook leuke kinderanimatie alsook leuke speeltuin. Bar was nogal amateuristisch...

Sanitair is perfect proper!!

Maar wegens dicht op elkaar gaan we niet meer terug!

Goede tijd gehad op de camping

Jos de Blauw
8-8-2014

Deze camping is prima, of je nu een paar dagen wilt verblijven of een langere tijd. Als je van zee houdt. Moet je toch wel een stukje rijden:het Veerse meer is prima om te varen, maar niet om te zwemmen: er is wel een klein zwemstrandje in de buurt, maar dat is niet de moeite. De camping zelf is prima, het schone sanitair weegt ruimschoots op tegen de douchemuntjes die je moet kopen voor 50 ct. Daarnaast ruime plekken, een grote supermarkt met7 dagen vers brood. In de buurt is weinig te doen. Kinderen in de buurt waren tevreden over de animatie. Belangrijk:na 22.30 uur is het heerlijk stil op de camping. Gewoon een aanrader

zeer tevreden

Kees
31-7-2014

Wij hebben een vaste jaarplaats. Stacaravan. Perfecte camping. Goede sfeer. Ook voor campeerders met jonge kinderen. Aanradertje.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Veerhoeve in Wolphaartsdijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Veerhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.