Tijdelijk €25 aanbetaling

9.7FenomenaalScore uit 28 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over De Heerlijkheid van Wolphaartsdijk

• 10Daniëlle09-05-2022

We zijn in de meivakantie één week naar deze camping geweest. We hadden een hele mooie plek uitgekozen op een veldje van 4. Zeer ruime plaatsen midden in het groen. We hadden voor privé-sanitair gekozen, deze zijn gelegen aan de binnen- en buitenkant van het nieuwe toiletgebouw. Hier hadden we een thermostaatkraan, losse douchekop en zowel douche als wastafelkraan werken op een timer. De kids hebben zich heel goed vermaakt in de speeltuin en op de trampoline. Ligging van camping is super. Dichtbij Goes en op fietsafstand van klein strandje aan het Veerse Meer. Prachtig uitzicht vanuit de camping over het meer, heerlijke groene omgeving. Natuurgebied van Natuurmonumenten aan overkant van de camping.

• 10J.J. de Groot20-09-2021

Fijne camping

Ruim opgezette camping met grote standplaatsen op diverse veldjes, steeds ongeveer 9 per veld. De veldjes zijn door houtwallen van elkaar gescheiden. Heel goed en schoon sanitair, ook voldoende eenheden. Weg langs camping is soms druk en er wordt (te) hard gereden. Ook in de lucht soms wat rumoerig door stuntende vliegtuigen van het vliegveld in de buurt. Prima uitvalsbasis voor fietstochten. Ook voor watersporters goede uitvalsplek.

• 9Jan & Anneke10-08-2021

Fanbtatstische camping en omgeving, aanrader!

We hebben van 4 t/m 18 juli op deze camping gestaan.Mooie en rustige camping met zeer ruime plaatsen op diverse veldjes ( 6 plaatsen per veldje ) wat een gezellig en rustig verblijf geeft.We hadden privé sanitair gehuurd. Fantastisch ruime en goed ingerichte ruimte met ruime douche, zwevend toilet en wastafel. De mengkranen zijn voorzien van infrarood detectie, uitstekend.Overigens zijn de standaard toiletten en douches ook prima in orde en schoon!De kampeervelden worden prima onderhouden door de beheerder en de rest van het personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam voor de gasten.De omgeving is absoluut een aanrader en het Veerse meer is prachtig. We komen zeker nog eens terug.

• 8Hans Coertjens08-07-2020

op deze manier nooit meer

Mooie camping met zéér propere en nieuwe sanitaire ruimte. Maar de prachtige plaatsen van de foto's zijn ons onthouden. Wat voor mij mijn jaarlijks verlof moest zijn, sloeg tegen. Eerst op oud gedeelte gezet met zicht op hangar. Na twee dagen verzet naar camperplaats voor nieuw gedeelte camping. Harde ondergrond, kreeg er geen haringen in, geen groen om te zitten, vlak naast stockage plaats van paletten en andere materialen, waar 's morgens de eigenaar met zijn tractor moest zijn en wij wakker werden door het lawaai. Alle campers zagen we naar de camping rijden en wij stonden alleen op het ongezellige gedeelte. Was onze eerste keer hier en misschien wel onze laatste. Dit is zeker niet de "Heerlijkheid van Wolphaartsdijk." Was héél spijtig.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Monique Berkhout01-07-2020

Wij zijn zeker van plan terug te komen.

Een fijne camping, een prachtige ligging, modern schoon toiletgebruik en super vriendelijke eigenaar van de camping. Wij zouden maar twee weken blijven maar het werden er bijna vier! We moesten helaas door ziekte naar huis.

• 10Backus24-07-2019

Immer wieder erholsam

Ein Erlebnis sauber geführt Ruhe Erholung pur und doch schnell in der Stadt

• 6Fam Smalheer24-04-2019

Niet zoals het moest zijn

Wij stonden op veld van 6 waarvan 4 caravans familie waren.Totaal geen contact of goedendag en ze waren soms wel met 20 man incl.de visites .Ze hadden totaal 9 honden waarvan er maar 2 vast zaten.Kwamen regelmatig naar onze hond die wel aangelijnd was met de nodige trammelant dus.De visites van hun gebruikte het veld als een grote parkeer plaats stonden op gegeven moment 8 auto's en een motor van hun.Dit alles tegen de regels in.Iedereen op alle velden hadden mooie grasmat,wij een met tractor sporen niet grasmat,je kon er niet op lopen met sokken of blote voeten.Als de beheerder van te voren gezegd had dat we bij zo,n grote familie zouden staan hadden we zeker andere plaats gevraagd.We hebben het maar geslikt en onze 4 dagen maar uitgezeten,het was prachtig weer.Dit was onze ervaring helaas.Camping op zich mooi en goede ligging,maar wij zijn er door dit verhaal totaal op afgeknapt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Ria en Rob Hoekstra10-12-2018

Fijne camping bij het Veerse Meer.

Fijne camping naast het Veerse Meer. Wel moet de weg overgestoken worden. Kleine veldjes met hagen eromheen. Mooie grasmat. In het midden van de camping een prachtig sanitairgebouw wat goed schoon gehouden wordt. Meteen vanaf de camping kan je met de hond langs het Veerse Meer lopen en zwemmen. Verderop (5 minuten fietsen) een heerlijk restaurant Paviljoen de Meerkoet met uitzicht op het Veerse Meer. Boodschappen in Wolphaartsdijk waar een supermarkt is. Lekker rustig.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9De Hoge Kuil12-09-2018

Deze camping verdient een 5 sterren waardering.

Wat een prachtige camping, rustig gelegen aan het Veersche Meer. meerdere veldjes van maximaal 8 eenheden met afgescherme hagen per veld. Prima om de zeewind te weren. Een super luxe nieuw toiletgebouw was de grote kers op de campingtaart. 2 Broers runnen met alle gastvrijheid dit mooie bedrijf. Landbouw en zeekraalkwekerij zijn hun andere dagelijkse bezigheden.

• 9Eliza Stroomer10-07-2018

Ontspanning to the max!

2jaar geleden voor het eerst geweest met caravan en gezin, toen al een top verblijf. Nu afgelopen weekend zomaar een nachtje met een tentje. Volle bak maar toch een plekje gecreeerd voor ons direct naast de speeltuin, eigenaren zijn super aardig en er kan een heleboel in goed overleg. Net voor augustus weer wat nachten geboekt. Alles op loopafstand, hond- en kindvriendelijk en het water voor de deur. Super stek!!

Camping De Heerlijkheid van Wolphaartsdijk info

Camping-informatie