Pension
Kleine hotelsWeer vandaag2°-1°
Pension Zeelandpension Bij de Molen

We hebben een aantal aanbieders voor Zeelandpension Bij de Molen voor je op een rij gezet:

5 reviews over Pension Zeelandpension Bij de Molen in het Nederlands

Op straat moeten overnachten!!!

Petra
17-4-2012

Wij zijn met zijn vieren naar dit hotel geweest. Bij aankomst was er niemand aanwezig, lagen de sleutels op tafel met een briefje erbij. Wij hebben de tas op de kamer gelegd, zijn weggegaan en kwamen om 01:30 weer terug....voor een gesloten deur. Een half uur lang aangebeld en telefonisch geprobeerd maar geen gehoor. Op zoek gegaan naar een andere slaapplek, zonder spullen....De volgende dag om 07:30 weer geprobeerd maar geen reactie. Om 09:00 eindelijk iemand die de deur voor ons open maakt: de eigenaar. Deze verklaarde ons ook nog voor gek en was alles behalve vriendelijk. Door een misverstand is ons niet verteld dat we na 00:00 een sleutel moeten vragen. Kan gebeuren maar er kon niet eens een excuus vanaf. Na enige ophef wel ons geld teruggekregen. De eigenaar was alles behalve vriendelijk, liep tijdens het gesprek gewoon weg. Het interesseerde hem niet dat zijn gasten midden in de nacht op straat stonden, deze meneer kon lekker slapen. Voor ons nooit meer dus!!

Gereisd met vrienden in april 2012

Ideaal pension

Lisette van Hal
      5-9-2011

Juist wat weij nodig hadden

Mooie kamers, lekker eten

Gewoon maar zeer goed

Veel beter dan het van buitenuit laat vermoeden

Gereisd met vrienden in september 2011

een aanbeveling waard

van oosten
      21-1-2010

Zeer gasvriendelijk ontvangst

Lekker uitgebreid ontbijd.

S 'avonds kan je in de gastenwoonkamer een drankje nuttigen of een spelletje doen en t.v. kijken .

Gereisd met vrienden in januari 2010

Hotels.nl

Een klein maar erg prettig onderkomen

Jan Oechies
      22-9-2009

Tijdens onze fietsreis van Domburg naar Wijk bij Duurstede logeerden wij één nacht in dit pension. Een erg rustige en zeer schone kamer en een comfortabele badkamer. De volgende ochtend een prima ontbijt.

Gereisd met partner in september 2009
      2007

We zijn een paar dagen in het pension verbleven en het was in 1 woord perfect.

Ik kan dan ook niet anders dan een dikke 10 geven.

Dat lijkt overdreven maar is het gegarandeerd niet.

Super vriendelijke mensen die hart hebben voor hun gasten.

De bedden lagen heerlijk en we hadden een ligbad en aparte douche.

De 2e avond hebben we nadat we het gevraagt hebben zalig gegeten in het pension en alles was tot in de puntjes verzorgt.

Er was zelfs een lekker wijntje.

Lekker en uitgebreid ontbeitje en dat voor maar 30 euro (buiten het hoogseizoen).

Aan het einde van de straat staat een autentieke molen die nog in werking is en waar je meel, eitjes en klompen kunt kopen.

De bus is op loopafstand en bij de garage in het dorp kun je fietsen huren.

Het is er erg rustig en je kunt voor een boodschapje in de plaatselijke supermarkt terecht.

Het strand is na een wandelingetje de bezoeken om pootje te baden en schelpen/krukels te zoeken.

Wij gaan zeker terug het was top.

Een echte aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2007

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zeelandpension Bij de Molen in Wissenkerke, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zeelandpension Bij de Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.