Camping Wilgenoord (Landschapscamping)

8.9Fantastisch

• 9.2Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

20 reviews over Camping Wilgenoord (Landschapscamping)

• 2017
    9Wietse Lokerse04-06-2017

Het is een mooie ruime camping, met veel natuur om je heen, mooie ruime plaatsen. en goede sanitaire voorzieningen. Hoewel het geen grote camping met zwembad is, is er voor de kinderen genoeg vertier in de natuur of speelplaats

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• Oude reviews

10Hugo De Clercq09-05-2016

Prachtige en rustige camping

Camping Wilgenoord is voor ons reeds jaren de camping in Zeeland waar wij het liefst verblijven. Wij vertoeven hier meestal enkele dagen met onze camper en dit zowel in het voor als najaar. De kampeerplaatsen zijn zeer ruim, het sanitair altijd kraaknet en sinds enige tijd ook gratis WIFI . De eigenaars zijn heel sympathiek en altijd behulpzaam. Voor iemand die rust zoekt en toch overal vlakbij wil zijn is camping Wilgenoord een echte aanrader.

• 10L. Put04-08-2015

Wat een rust!!

Zeer rustige camping met zeer schoon sanitair 3 weken gestaan dit jaar. Zeer ruime plaatsen.

• 8Manten25-05-2015

Mooie camping met ruime plaatsen

Wilgenoord is een prachtige camping met mooie ruime plaatsen. De plaatsen zijn afgebakerd. Het sanitair is prima en schoon. Geen overdreven speelgelegenheid voor de kinderen maar die van ons (7 en 9 jaar) hebben zich prima vermaakt met voetballen, verstoppertje spelen en het jeu de boules spel op de camping. Naast de camping is een boomgaard en er ligt een natuurgebied waar een pad gemaaid is om te wandelen. Door alle bomen om de camping staat de tent/caravan niet pal in de wind. De camping ligt vrij centraal zodat je snel in Middelburg, Domburg, Zierikzee of Burgh Haamstede bent. Hou je van drukte overdag in de vele gezellige plaatsjes in Zeeland maar van het rustig thuiskomen op de camping dan is dit de juiste plek.

• 7Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 10trees boucherie08-05-2014

fantastisch !!

voor ons is camping wilgenoord een stukje hemel op aarde !! prachtige ligging , zeer mooie en ruime plaatsen !! het sanitair is in - proper !! de beoordeling gaat maar tot tien maar voor ons is het een 20 op 10 !! wat hebben we ervan genoten !! bedankt en tot in september !! groetjes en een knuffel aan de hond ( ben zijn naam vergeten ) trees en freddy

• 9Jon Böhmer11-07-2012

een prima camping !

Camping Wilgenoord te Wissenkerke Noord-Beveland is een prachtige , rustige camping met grote kampeerplaatsen. Je zit hier dicht bij allerlei leuke dorpen , steden en niet te vergeten de stranden en meren die Zeeland kenmerken . zowel met de auto als met de fiets te ontdekken ! kort samengevat : een prima camping die wordt beheerd door vriendelijke mensen ! Priima naar ons zin gehad ! Familie Böhmer uit Zoetermeer.

• 9incrit02-05-2011

prachtig gelegen superplatz

geweldige grote plaatsen met perfecte voorzieningen. goed sanitair met altijd warm water en douches. heerlijke rustige omgeving en indien gewenst de drukte op steenworp afstand. dicht bij het prachtige banjaard strand, neeltje jans, vrouwenpolder, renesse, middelburh, goes en uiteraard veere. lekker eten in colijnsplaat ( de bistro ) ,green parrot in renesse of in de bierbrouwerij in kamperland. vanuit de jachthaven kunt u ook lekker gaan varen op de oosterschelde bv naar de markt in zierikzee. kortom een prachtige rustige camping in mooi natuurgebied dichtbij alle vertier van zeeland

• 9corné26-04-2011

top lokatie

prachtige plaatsen, veel ruimte en groenvoorzieningen. goed sanitair en geen gemier met muntjes. ligt heel centraal in Zeeland met de mooie stranden van de Banjaard op korte afstand. Heerlijke fietsomgeving.

Met vrienden

• 9I&C Schellekens12-01-2010

hebben een tent gekocht !!

ongelofelijk het lijkt wel een virus, normaal trekken we door heel frankrijk!! nu het 2de jaar een seizoensplaats op deze prachtige camping ( zie onze eerdere ervaring ) afgelopen seizoen zelfs een tent gekocht om ff een weekje naar Frankrijk te gaan en dan snel weer terug!! blij dat het nieuwe seizoen 2010 weer begint.

• 9Inge & Corné Schellekens10-08-2008

tis hier fantastisch !!

werkelijk unieke camping in een perfect stukje Zeeland. prachtige ruime plaatsen met alle confort die je je kunt wensen. lekker uit het voeten getrap genieten van de overweldigende rust, dit alles in een mooie fruitboomgaard. dicht bij de mooie stranden van de Banjaard. en Neeltje Jans, Renesse, Middelburg, Goes, Veere met het pontje, noem maar op alles binnen handbereik!! wat wil je nog meer, wij zijn volgend jaar ook weer van de partij!!

Familie

1 tip over Camping Wilgenoord (Landschapscamping)

• L. Put, 04-08-2015

Lekker eten bij Hotel/ café de Kroon in het dorp!,!

0 vragen over Camping Wilgenoord (Landschapscamping)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig