Géén boekingskosten

Appartement De Vlasschure

NederlandZeelandWissenkerke

We hebben de beste aanbieders voor Appartement De Vlasschure voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 5 reviews

Meer appartement info

5 Reviews over De Vlasschure

• 8Oliver03-01-2017

Großzügige Unterkunft in toller Lage

Wir haben in der Vlasschure ein paar schöne Tage in einer Gruppe alter Freunde vebracht. Die Unterkunft mit mehreren Appartments und Wohnzimmern war hierfür sehr gut geeignet. So konnten die Erwachsenen in Ruhe zusammensitzen, während die Kinder Filme schauten oder spielten. Es gibt wirklich viel Platz, und die Vermieter sind sehr nett!

• 8Vandepas02-08-2012

Heerlijke ontspannen lokatie

Bij aankomst bleek, tot onze verassing, de kamer die we geboekt hadden een compleet appartement te zijn met twee slaapkamers, een woonkamer en een apparte badkamer. Fijn veel ruimte dus voor twee personen. Achter het Countryhouse is een tuin met terrassen, waar je lekker kunt zitten of liggen en buiten ontbijten en ook kunt barbequen. Er is ook een Jakkuzzi en een ruimte, met keuken en toilet, waarin ontbeten kan worden bij slecht weer. 's Morgens was de ontbijttafel gezellig gedekt op het terras met voldoende lekkernijen, inclusief vers geraapte eitjes van de eigen kippen. De eigenaresse is erg vriendelijke en heeft goede tips voor de omgeving. Wissenkerke is wat afgelegen en in het dorpje is weinig te doen, dus de bedoeling is om te rusten en te ontspannen. Met de auto ben je echter snel in populaire lokaties als b.v. Domburg. Een aanrader voor mensen die houden van rust en natuur.

• 7Cor en Jan15-09-2009

rustig en ruim

Wij lazen op een site dat ze hier ook een zwembad hadden. Dat klopt niet. Verder was de kamer ruim en goed ingericht. Nadelen: heel gehorig, ontzettend warm (we hadden appartement 'zon', en dat klopte ook) en er was geen balkon of andere mogelijkheid om bijv. buiten te ontbijten ofzo. Jammer.

• 7Cor15-09-2009

rustig en verzorgd

Wij lazen op een site dat ze hier ook een zwembad hadden. Dat klopt niet. Verder was de kamer ruim en goed ingericht. Nadelen: heel gehorig, ontzettend warm (we hadden appartement 'zon, en dat klopte ook) en er was geen balkon of andere mogeljkheid om bijv. voor je deur te ontbijten ofzo. Jammer.

marijke Vrolijk, eigenaar, 30-12-2011

Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar sinds 2010 hebben we een efficiente afzuiging van de warme lucht, zodat de kamer aangenaam van temperatuur is. Het bedoelde zwembad is nooit op onze site vermeld. Wel hebben we tegenwoordig een JACUZZI in de tuin met bijbehorende douche en kleedruimte en grote terrassen.

• 9paardekooper30-09-2007

jammer dat internet niet werkte, zeer gast vrij zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan, mooie rustige omgeving...vriendelijke mensen in zeeland

Appartement De Vlasschure info

• CafeNiet beschikbaar