Westkapelle

Reviews over Westkapelle

leuke vakantie gehad daar

h,
    3-8-2018

Leuke plaats. Mooi strand. Leuk voor de kinderen: er staat een grote soldatentank boven op de dijk. Loop je helemaal door over / langs het strand richting Domburg, kom je langs een mooie rood/witte vuurtoren. Aan het andere uiteinde richting Zoutelande zie je nog een vuurtoren. En midden in Westkapelle staat er ook één. Lekkere frietjes en vis bij Melis onder aan de dijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

mooie ligging aan zee

William,
    5-7-2017

Ligging is mooi aan zee. Veel wandel en fiets mogelijkheden door en langs de duinen. Verder in het dorp, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Domburg, niet zo heel veel te beleven. Enkele terrassen en eetgelegenheden maar geen leuke winkels. Daardoor wel redelijk rustig.

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig !!! Kijk uit naar de volgende keer.

Johan Veraart,
    21-2-2017

Westkapelle, het meest westelijke puntje van ons land. Met ook buitendijks 'De Westkaap " Heerlijk vertoeven daar. Ik vind het heerlijk als ik de zee ruik. Doet mij denken aan mijn jeugd toen ik vele vakanties hier in de omgeving heb doorgebracht. De vuurtoren, die je van verre al lokt om dichterbij te komen. Oude straatjes en dorpskern. De zeewering, de aloude tank op de dijk, wie heeft er geen foto van ? Het strand met het huisje van de reddingsdienst.

De Bolussen en roombroodjes niet te vergeten . De Zeeuwse knollen met het ringsteken. Er zijn legio mogelijkheden in en rondom Westkapelle om je te vermaken. Of het nu goed of minder goed weer is. Deze zomer gaan we weer ! Westkapelle, tot ziens.

Gereisd met partner in oktober 2015

Een echte aanrader voor een wandel- fietsvakantie

Gayse Kathleen,
    18-2-2017

De omgeving en ligging van het hotel leent zich uitstekend voor een wandel-en fietsvakantie, langs de zee en in de duinen zijn er mooie fietspaden.

Bij mooi weer kan je heerlijk luieren op het terras van het strandpavilioen.

Wat ook een must is aan het hotel is het buitenzwembad en het is er 'rustig' vertoeven , je kan er gerust een namiddagje een boekje lezen.

Een echte aanrader om eens te genieten van de natuur en de rust.

Gereisd met partner in november 2015

Gemoedelijk en direct aan de zee gelegen plaatsje

Rian en Cees,
    14-9-2016

Een gevarieerd zomer activiteiten programma voor jong en oud

Prachtige fietsroute direct onder de duinen. Wel altijd de wind tegen😄

Keurig onderhouden strand. Dagelijkse boodschappen, ook verse boodschappen, in dit dorp.

Voldoende eetgelegenheden.

Gereisd met partner in juli 2016