Camping Zuiderduin

46 reviews over Camping Zuiderduin in het Nederlands

fantastische plek

Fam. Dassen
6-8-2013

wij hebben een hele mooie week gehad in juni j.l. omdat wij op de camping heel hartelijk ontvangen zijn na een vervelende ervaring elders. Er was eigenlijk geen plek voor ons maar er werd heel veel moeite gedaan door de beheerders waardoor wij toch konden logeren met onze hond. Een hele vette pluim voor deze beheerders en hun camping. Wij komen zeer zeker hier terug want de omgeving, het strand en alles was helemaal oke!!!!!

Fam. Dassen

Prima camping

Martin
28-7-2013

Prima camping met nette en schone sanitair voorzieningen vlak bij het strand, aanrader

Aanrader

Fam Vlieger
      20-7-2013

Camping Zuiderduin is een aanrader voor iedereen die van rust , zee en gezelligheid houdt.

Sanitair super en een geweldige sfeer op de camping.

Wij vonden ons verblijf super !!!

met vriendelijke groet,

Marianne, Jaap en Benjamin Vlieger

mooie camping op loopafstand van de zee

erikenalma
      12-5-2013

Welkom geheten door zeer vriendelijke eigenaren. Heerlijk plekje gehad. Mooi toiletgebouw. Enig minpuntje veel vaste gasten die elkaar heel goed kennen.

Mooie viswinkel op de camping en op loopafstand supermarkt, snackbar en een buitengewoon goed strandpaviljoen.

Zeeeeeeeeeeer tevreden!!!!!!!

herman hoving
      6-5-2013

Bij aankomst was er een probleempje , perfect opgelost , verder alles zeer naar wens verlopen.Iedereen behulpzaam en vriendelijk , komen zeer zeker weer terug op Camping Zuiderduin .

groeten uit het zonnige limburg ,

Herman Hoving.

Een pareltje aan de Zeeuwse kust

anjahartman
      5-5-2013

Een heerlijke rustige camping, perfect onderhouden. Ligt aan een doodlopend weggetje naar het strand (3 min. lopen) naast bos en duin. Super schoon sanitair voorzien van alle comfort (zeep/papier/handdoekjes). Snackbar en supermarkt (met heel groot assortiment) voor de deur. Wij komen hier nu 2 jaar (sinds de aanschaf van onze camper) en voelen ons altijd welkom dankzij de vriendelijke eigenaren. Honden zijn ook van harte welkom.

Geweldige plek

Herman
      19-2-2013

Dicht bij Zoutelande en Westkapelle eigenlijk er tussen in ligt hotel Zuiderduin Net achterde duinen je bent ongeveer 70 traptreden verwijderd van een prachtig panorama van aan de ene kant Walgeren en de andere kant de Schelde en de Noordzee. Met op het brede strand de beachclub.

perfect voor weekendje zeeland

Anja
        15-12-2012

caravan super schoon

eigenaars erg aardig en behulpzaam

veel rust maar toch overal dichtbij

fanttastische plek

loderus
        8-11-2012

prima ontvangst en goede verzorging

voor herhaling vatbaar

anne-marie de wit van der horst
        21-10-2012

vriendelijkheid hulpzaamheid en gastvrijheid staat voorop

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zuiderduin in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zuiderduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.