Camping Zuiderduin

Camping Zuiderduin
9,4

45 reviews over Camping Zuiderduin in het Nederlands

Een parel aan de mooie Zeeuwse kust!

Anja Hartman
23-8-2018

wij komen hier al jaren en voelen ons, dankzij de hartelijke ontvangst, meteen weer thuis. Heerlijke rustige camping met veel vaste plaatsen. Het sanitair is brandschoon en verzorgd met alles wat je nodig hebt. Unieke ligging vlakbij strand met Westkapelle en Zoutelande op fietsafstand. Met de bus ben je zo in Domburg, Middelburg en Vlissingen. Supermarkt Hans aan de overkant (winkel van Sinkel waar alles te koop is) en strandpaviljoen Scheldezicht direct op het strand. Eigenlijk zouden we deze prachtige plek het liefst voor ons zelf houden 😎

Heerlijke camping

Anja Hartman Keune
31-1-2018

Een familie camping, en dat merk je. Sanitair en alles is in perfecte staat. De ligging is uniek, 2 minuten lopen van het strand. Tegenover de camping is een supermarkt (Hans), meer een winkel van Sinkel. Daar is echt van alles te koop. Ook een snackbar tegenover de camping. Lekker makkelijk voor een visje en een frietje. Wij komen hier al jaren en voelen ons echt thuis. We zouden dit adres liever voor ons zelf houden. Lieve mensen, tot gauw!

Inrama
12-2-2017

Niets op deze camping aan te merken zeer gast vriendelijk

P., campingmedewerker, 26-5-2017
Dank u wel voor de complimenten! Daar zijn we natuurlijk erg blij mee.

een leuk dagje weg

bertski
7-1-2017

de avondwandeling naar het strand het pad was niet verlicht jammer

P., campingmedewerker, 26-5-2017
Hallo, was dit niet bij Hotel Zuiderduin? En daarnaast heeft dat niets te maken met onze camping natuurlijk. :)

Fantastisch en schoon

Tjalling
1-11-2016

Super mooie chalets, schone Camping erg gastvrij, heel dicht bij het strand.

Prachtige natuur en een complete hengelsportzaak.

P., campingmedewerker, 26-5-2017
Wat een geweldige cijfers!! We kleuren er een beetje van. :)

geweldige camping met zeer gastvrije beheerders.

c.westerman
25-9-2016

Zeer schoon sanitair, dicht bij zee en goede strandtent en goede supermarkt met heerlijk vers (stok)brood. Zeker voor herhaling vatbaar.

P., campingmedewerker, 26-5-2017
Hartelijk dank voor uw geweldige cijfers. Daar zijn we erg blij mee.

Geweldig

Leo van der aa
21-9-2016

Geweldige ligging ,service ,echt wederom genoten

Goed gelegen saaie camping

jeroen
14-8-2016

Deze camping ligt perfect, dicht bij het strand, fietsafstand van het centrum en lekker rustig.

Echter is de camping erg saai, plekken zeer klein, veel vaste gasten en geen gezellige ligging van de caravans en tenten.

Gastvrij!

ilse
10-8-2016

Hele gastvrije ontvangst. Er werd veel moeite gedaan om een plek voor ons te vinden. Camping direct aan zee, duin oversteken. Leuke speeltuin voor de kids.

Veel stacaravans, middenveldje is voor caravans/tenten en campers. Sanitair wordt goed schoongehouden. Westkapelle op loopafstand. Supermarkt dichtbij.

Super!

De jong
31-5-2016

Sinds dit jaar een seizoensplaats op de camping. Op loopafstand van het strand en de supermarkt. De nieuwe speeltuin valt bij onze dochter zeer in de smaak. Iedere ochtend en voor het slapen gaan, gaat ze bij de kabouter op visite.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zuiderduin in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zuiderduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.