Camping Kreekebos

24 reviews over Camping Kreekebos in het Nederlands

TOP!!!

Anita
28-6-2017

Na een week met tropische temperaturen werd het in het door ons geboekte lange weekend heel wisselend weer. Opzetten met storm. Gelukkig kregen we al heel snel hulp van een aantal buurmannen met voorseizoensplaatsen en was de voortent in korte tijd stormproof opgezet. Zaterdagmiddag nog steeds storm en ook regen maar vanaf zaterdagavond steeds beter en maandag gelukkig met droog en warm weer alles in kunnen pakken. Mooie plekken met kunstgras voor de voortent. Mooi uitzicht op de duinen. Sanitair is netjes en schoon met mooi detail in de douches. Campingeigenaren zijn vriendelijk die het beste voor hun gasten willen. Campingwinkel met ruim assortiment en snackbar dichtbij. Aan het einde van de weg de duinen over en je staat op het strand waar onze honden konden rennen en spelen. Daarna richting Westkapelle en over de duinen terug met prachtige uitzichten. Kortom: TOP!!! Volgend jaar komen wij zeker terug maar dan voor een langere periode!

Oude reviews (archief)

Geweldige tijd met medecampinggenoten

Peter van Lieshout
14-11-2016

Erg goede voorzieningen en veel gezelligheid.

Mooie camping en fijne ligging kort bij zee

J.Schrurs
12-8-2016

Mooie grote plaatsen

Camperplaatsen minder mooi en kleiner

Uitstekende camping

Marian
14-5-2016

uitstekende kleine camping met prachtig sanitair.Vriendelijke eigenaren.

Super! Kleine gezellige camping!

Laura
8-5-2016

Leuke kleine camping. Schoon sanitair, ideaal met kids tot een jaar of 9-10.

Het paasweekend was voor ons "proefdraaien" met de caravan.

De kinderen hebben genoten van de grote ruime plekken, het kunstgras voor je caravan is ideaal!

Sanitair ziet er echt zeer keurig en verzorgd uit, niets dan lof!

Het was dit jaar vroeg Pasen dus het weer...... Zon, regen en storm en dat laatste vooral heel veel en heel hard.

Op de dag van vertrek werd er code geel afgegeven, het werd afgeraden om met aanhanger of caravan op pad te gaan.

Gelukkig wonen we slecht een half uur rijden van deze camping, maar toch zagen we het niet zitten om de weg op te gaan met dit weer.

In overleg met de campingeigenaar, mochten we de caravan op de parkeerplek zetten zodat we deze op een later tijdstip op konden halen!

Kijk en dan denk je toch echt mee met je campinggasten!

Bedankt!

Camping Kreekebos tot volgend jaar Pasen!

Heerlijke camping, vlak naast het strand

Jachin van Hoeven
17-1-2016

Goede ligging, 100 meter van het strand. Grote plaatsen. Het sanitair is prima, in 2015 helemaal nieuw. Eigenaren doen hun best om het de gasten naar de zin te maken. Aanrader.

Heerlijk

Hein jeurissen
24-10-2015

Alles prima in orde. Toiletten zeer schoon en nieuw.

Plaatsen op de veldjes groot en prachtig kunstgras om je voortent op te zetten.

prima camping!

M.Knol
23-8-2015

Dicht bij het strand, schoon sanitair wat 2x per dag schoongemaakt werd, er werd echt moeite gedaan om het je naar de zin te maken. Rustige ligging, op loopafstand van het strand en fietsafstand van Westkapelle en Zoutelande. Kleine, gezellige veldjes om te kamperen.

Super nette camping

marga
21-8-2015

Camping is schoon, mooie plekken, vriendelijke uitbater , dicht bij het strand, kortom top!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kreekebos in Westkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kreekebos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kreekebos scoort een 9.18 uit 10 op basis van 28 reviews.