Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Score uit 1917 reviews

Nederland, Zeeland, Westkapelle

8Fantastisch

Score uit 1917 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Zuiderduin Beachhotel voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

Verblijven tussen de duinen in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in Zeeland. Hier geniet je van een uitgebreid en goed ontbijt. Je wandelt door de tuin naar het zwembad waar je uitkijkt over de duinen. Kies je voor een suite dan heb je een bubbelbad. Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel ligt in Westkapelle met het strand op 400 meter afstand.

1917 reviews over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• 2018
    7Hans Frantzen02-12-2018

2 maal een gegronde klacht, werd niets mee gedaan.

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te spreken, Inkijk in onze kamer van buiten af,

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 2Hans05-11-2018

geen 2de keer hier

Zeker geen 4 sterren waard hoe ze,daar aan komen is mij een vraag teken

Gereisd met partner in november 2018

• 9Annelies29-09-2018

Wij komen terug

Goed hotel, gastvrij personeel, fijne omgeving. Let op ....bent u niet goed ter been, er is geen lift. Boek dan een kamer beneden. Ontbijt is goed en ruim voldoende keus. Diner, niet verkeerd maar prijs kwaliteit klopt helaas niet. Erg aan de prijs en de grote eter zal hier ook niet voldoende aan hebben. In de kamer hing een vreemd luchtje, bleek van de afvoer badkamer te komen. Kamer 222. Wij komen zeker terug . Dankjewel voor jullie gastvrijheid. Kan menig hotel iets van opsteken.

Gereisd met partner in september 2018

• 7Daniël24-09-2018

Dafuq?

Ouderwetse sloten, zelf alles op slot draaien. Doe je dat niet dan staat er opeens een wildvreemde jongedame in je kamer.

Zakelijk gereisd in september 2018

• 10Arthur Hermelijn11-09-2018

Genoten

Schone en goed onderhouden kamer. Voortreffelijk ontbijt en diner. Schoon en verwarmd zwembad. Vriendelijke bediening. Mooi gelegen tussen de duinen. Lekker uitgerust.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 1Lisbeth19-08-2018

Geen 4 sterren waard

Wij hadden kamer met 2 aparte bedden gevraagd en ook gekregen maar om in je bed te geraken moest langs het voeteneinde of over de verwarming kruipen. Het bed linnen was zuiver. De badkamer pover met een WC lavabootje en een kleine douche. Geen toiletgerief zoals zeep of badmutsje aanwezig ! Het eten was de eerste avond inbegrepen, het was niets bijzonders. De 2de avond was er geen plaats en moesten we meer dan een uur wachten, uiteindelijk een plaatsje. Moesten zelf na 20 min. naar menukaart vragen dan weer even lange tijd zelf iemand roepen om de bestelling op te nemen en dan en dan na nog eens 20 min. kregen we iets te eten. POVER ! Het ergste was dat gedurende de 3 dagen dat we er waren de Zo geroemde Beachclub aan het strand bezet was voor feesten en niet toegankelijk voor de hotelgasten. Leuk is dat niet !!! Ook de bar was erg pover, gewoon Bavaria pils of een soort abdijbier ( naam ontglipt me ) Vriendelijk personeel maar werking is niet efficient. Ongeschikt voor ouderen want geen lift. Ik kan nog veel meer vertellen maar we gaan zeker niet terug en zeker ook niet naar een ander Flecherhotel

Gereisd met partner in juni 2018

• 6Fam. Nieuwenhuizen24-07-2018

Prijs/kwaliteit-verhouding onvoldoende.

We zijn hier geweest van 9 t/m 15 juli 2018 en verbleven in een familiesuite met 2 "kinderen" van 18 jaar voor de prijs van E 224,= per nacht incl. ontbijt. Onze plus-punten: De ligging is mooi, rustig, met uitzicht op de tuin met zwembad en de duinen. Het algemene terras heeft een gezellige ligging met grote parasols en een kleine kaart (tot 17 uur!). Onze min-punten: De tuinset op ons dakterras was verweerd, door stoel gezakt (ik weeg geen 100 kg!). Geen parasol aanwezig. De tafeltennistafel was verbogen. De jeu-de-boules-baan stond deels vol met onkruid. De kwaliteit van de tennisbaan liet te wensen over, maar hiervoor moet wel E 10,=/uur betaald worden. Een deel van het personeel was ronduit onfatsoenlijk. Er zaten haren in het eten en haren in de badkuip. Zwembadtrapje zat los. Kwaliteit van het ontbijt was matig. Bij het uitchecken werd niet gevraagd of we een goed verblijf hadden gehad, maar werd de rekening gepresenteerd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10peter de decker17-05-2018

Heel fijn verblijf met extra luxe-surprise!

Hadden geboekt voor één overnachting in standaardkamer. Bij aankomst werd ons door het uiterst vriendelijke receptiepersoneel gemeld dat alle standaardkamers volboekt waren en kregen we zomaar een upgrade naar een Royal Beachsuite met twee verdiepingen, bubbelbad en nog enkele extra's! Als positieve starter kon dat tellen, want onze kamer (zeg maar appartement) was echt wel prachtig. Meteen de start van een heel aangenaam verblijf. Schitterende ligging zo vlak achter de duinen en op wandelafstand van Westkapelle en Zoutelande. Werkelijk heel verzorgd driegangen diner (het enige storende hierbij was de nogal luidruchtige aanwezigheid van enkele grotere groepen, maar ja, dat is een momentopname en daar kan het hotel uiteraard niet veel aan verhelpen) en uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet. We maakten, gezien het feit dat er een nogal frisse wind blies, geen gebruik van het buitenzwembad, maar dat zag er ook heel geschikt uit. Uitchecke

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Lianne15-05-2018

Goed hotel met een super fijne ligging. Hotelkamer was super schoon en de bedden lagen heerlijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7G. van Alem26-03-2018

Ik werd er misselijk van...

Hotel op zich goed. Erg verbolgen over hun reactie op mij zieke zus die de hele nacht gebraakt heeft en aan de diarree was. Op mijn mededeling dat wij wellicht niet op tijd konden uitchecken,omdat zij te beroerd was kwam de reactie dat het hotel vandaag volgeboekt was en dat we er toch uit moesten. Verder kwam de suggestie om haar dan maar in de lounge te zetten. Leuk zo'n spugende gast in de lounge! Kennelijk is de handel belangrijker dan de gast! Bah!

Gereisd met vrienden in maart 2018

222 tips over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• Bert, 10-06-2014

Flaneren op de boulevard in Zoutelande. Tal van horecagelegenheden in het dorp. uitwaaien op de Westkapelse Zeedijk. Brasserie 'De Zeezot' in Westkapelle. Bezoek eens Veere en overweeg een rondvaart vanuit dit oude vestingstadje. Een bezoek aan Deltapark Neeltje Jans is niet goedkoop maar wel de moeite waard. Kortingskaarten zijn verkrijgbaar bij het VVV.

• Travelien, 05-05-2012

Aanrader: Boek een e-bike arrangement! Met de gehuurde e-bike via Domburg (op maandag seizoensmarkt) naar Veere gefietst en de historische markt bezocht. http://www.vvvzeeland.nl

• lecomte_sylvie, 05-05-2014

Het ontbijt moet je absoluut niet missen! Er is zoveel keuze dat je tegelijkertijd ontbijten en lunchen kan!

5 vragen over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• Jolanda van Dongen., 30-09-2017

Beachclub

Is de beachclub in de winter (december) ook open, om iets te eten?

• Andre van Smalen, 29-05-2016

restaurantkadokaart

kunnen wij deze kaart ook bij u gebruiken voor een lunch ?

• T van Deursen, 03-01-2015

Hond

Hond toegestaan?

eric_de_corte, 10-01-2015

Blijkbaar wel want in restaurant gisteravond waren er twee aan het blaffen... persoonlijk vind ik het niet kunnen dat honden in het restaurant toegelaten zijn.

Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Regionaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats