Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Score uit 1917 reviews

Nederland, Zeeland, Westkapelle

8Fantastisch

Score uit 1917 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Zuiderduin Beachhotel voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna
Tonen op kaart

Verblijven tussen de duinen in Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel in Zeeland. Hier geniet je van een uitgebreid en goed ontbijt. Je wandelt door de tuin naar het zwembad waar je uitkijkt over de duinen. Kies je voor een suite dan heb je een bubbelbad. Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel ligt in Westkapelle met het strand op 400 meter afstand.

1917 reviews over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• 7Egberts26-01-2020

We hopen nog wel een keer weer te komen

Geweldig mooie kamer, hotel enz. Alleen de schoonmaak kan veel beter, het toilet was zo vies dat er zelfs ontlasting nog in de wc lag

• 9Rudi Duinslaeger26-01-2020

Aangenaam verrast !

Vriendelijk personeel. Lekker gedineerd en het ontbijt was ook super.

• 8GWJ Jansen25-01-2020

Mooi hotel met ruime kamers

Mooi hotel Vriendelijke bediening En heerlijk ontbijt.

• 9Mw lokers25-01-2020

Geweldig

Goed en mooi verblijf met prachtige locatie en zeer vriendelijk personeel

• 8Ans20-01-2020

Prima

Prima zeer netjes prachtig aanbod voor het milieu al hebben we de bitterballen kaartje niet gebruikt misschien zien we de volgende keer zonnepanelen

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Christiaens Anne20-01-2020

Voor herhaling vatbaar!

Gezellig hotel met vriendelijk personeel.Voor een hotel aan zee, vond ik dat er meer vis op het menu moest staan, voor de rest was het eten ok.Het was ons derde verblijf dus,dat zegt genoeg.

• 10Myra van Ratingen19-01-2020

Fantastisch weekend!

Geweldig mooi hotel op een nog mooiere locatie. Je staat zo op het strand. Dichtbij leuke dorpjes zoals Zoutelande en Westkapelle. Wij hadden twee kamers geboekt via een Kruidvat aanbieding, we gingen er dus vanuit oké we slapen apart. Bij aankomst kregen we zonder bijbetaling één familiesuite aangeboden. Zo fijn ! Een fantastisch mooie kamer met genoeg ruimte voor ons vieren. En dat is wel fijn met twee opgroeiende jongens.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    6Jacobs11-11-2019

Hotel is ok maar eten doe je hier beter niet!

Bij aanvang avondeten melden ze dat er geen enkele viskeuze meer was . Daarna 50 min wachten op hoofdgerecht . Had eend gekozen . Kwam ober zeggen dat die ook op was . Hamburger dan maar . Na 3 minuten kreeg ik toch eend . De portie was kleiner dan van een normaal voorgerecht . Denk 80 gr vlees. 2 asperges en 2 hapjes rijst. Heel teleurstellend . Toen ik er wat van zei vroeg de ober of ik dan een bord vol verwachtte.... Voor 24€ verwacht ik gewoon een normale maaltijdportie .

Gereisd met partner in november 2019

• 4Mvr. K.01-11-2019

Geen 4* waard.

Prachtige ligging. Het comfort van dit 4 Hotel viel heel erg tegen. We hadden kamer 138. De hygiëne in de badkamer was ver te zoeken. Daar alles zo klein was hingen de urinedruppels van het toilet op de handdoekdroger, op het vuilbakje en de toiletrol hing ook bijna in het toilet. Er hingen vieze druppel op de tegels in de douche en de zeepdispensers en kranen waren echt aan een grondige reiniging toe. De wastafel zat vol met barsten en scheuren in het oppervlak. Het algemene onderhoud van de kamer was minder. De matrassen waren helemaal op en de boxspring ook. Heel jammer want van een 4 verwacht ik echt wel dat deze basis goed in orde is. Bij het ontbijt werden de tafels niet afgeruimd ondanks het er echt vol zat en je dus aan een tafel met afval moest plaatsnemen.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Willy14-04-2019

Prima hotel voor zonaanbidders en strandgangers!

Heel prettig hotel, vlak achter het duin gelegen. Mooie kamer met trap naar boven waar een zitgedeelte met 2 fauteuils en een slaapbank zich bevonden en daar naast ook nog een heel mooi terras met terrasmebelen. Uitzicht was op het duin en het openlucht zwembad wat bij het hotel hoort. Slaapkamer was ruim met twee eenpersoons boxsprings, twee nachtkastjes en een bureautje met tv er boven. Tevens bevond zich hier een kledingkast. De badkamer was van alle gemakken voorzien en bevatte o.a. een ligbad, douche en toilet. Boven de aanwezige wastafel was er een grote spiegelwand gemonteerd. Kortom een totaal smaakvolle accomodatie. ‘s Morgens stond er een uitgebreid ontbijt in de vorm van een buffet voor ons klaar. Alles heerlijk vers Door de ligging van dit prettige hotel is het zeer geschikt voor strandgangers en zonaanbidders. Achter het hotel bevindt zich een trap om over het duin te komen. Op het strand is de beachclub voor een drankje.

Gereisd met partner in april 2019

222 tips over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• Bert, 10-06-2014

Flaneren op de boulevard in Zoutelande. Tal van horecagelegenheden in het dorp. uitwaaien op de Westkapelse Zeedijk. Brasserie 'De Zeezot' in Westkapelle. Bezoek eens Veere en overweeg een rondvaart vanuit dit oude vestingstadje. Een bezoek aan Deltapark Neeltje Jans is niet goedkoop maar wel de moeite waard. Kortingskaarten zijn verkrijgbaar bij het VVV.

• Travelien, 05-05-2012

Aanrader: Boek een e-bike arrangement! Met de gehuurde e-bike via Domburg (op maandag seizoensmarkt) naar Veere gefietst en de historische markt bezocht. http://www.vvvzeeland.nl

• lecomte_sylvie, 05-05-2014

Het ontbijt moet je absoluut niet missen! Er is zoveel keuze dat je tegelijkertijd ontbijten en lunchen kan!

5 vragen over Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel

• Jolanda van Dongen., 30-09-2017

Beachclub

Is de beachclub in de winter (december) ook open, om iets te eten?

• Andre van Smalen, 29-05-2016

restaurantkadokaart

kunnen wij deze kaart ook bij u gebruiken voor een lunch ?

• T van Deursen, 03-01-2015

Hond

Hond toegestaan?

eric_de_corte, 10-01-2015

Blijkbaar wel want in restaurant gisteravond waren er twee aan het blaffen... persoonlijk vind ik het niet kunnen dat honden in het restaurant toegelaten zijn.

Hotel Fletcher Zuiderduin Beachhotel info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Regionaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats