Prijs / kwaliteit niet in orde

Review geschreven door Anacha

Prijs / kwaliteit niet in orde

Anacha
27-7-2013

Wij verbleven hier 3 nachten en voor 85,- p.n. voor 2 personen (2e verdieping) had ik meer verwacht. Dat er geen airco was en dat we trappen moesten lopen wisten we. Dat het hotel (en dus het theehuis eronder) om 17.00u dicht ging niet. Toen we na de 1e nacht vroegen om een nieuw zakje shampoo en zeep werd daar moeilijk over gedaan en werden we verwezen naar de supermarkt. Pas toen ik zei dat ik dat belachelijk vond voor die 85,- werd er met veel gestamp 2 zakjes gehaald.

Hotel is erg gehorig, elk half uur de kerkklok werkte bij mij niet mee om goed te slapen. Ook de Zeeuwse hangjongeren onder ons raam niet (tot 02.00u) en de vuilnisman om 7.00u op vrijdag. Kan het hotel niets aan doen maar handig om te weten.

Ontbijt netjes maar alleen het hoognodige. Koelkastje in kamer is handig, meubels oubollig, douche groot. Gelukkig maar want de Wifi deed het daar soms ;-) Ligging is gunstig voor strand en fietstochten. Geen tuin om 's avonds te zitten, wel een terrasje aan de straatkant.